MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.341
Bij het plaatsen van bestellingen krijg je dan geen bevestigingsmail meer met ordernummer? Tegen 12en vandaag iets besteld, maar geen mailtje gekregen.

Ja dat zou wel moeten zijn. Deze zit in je spambox of mogelijk heb je een verkeerd emailadres ingevuld.

Ja dat zou wel moeten zijn. Deze zit in je spambox of mogelijk heb je een verkeerd emailadres ingevuld.

Nee zojuist gekeken, maar zit niet in mijn spambox. Als ik je de omschrijving van mijn betaling pb, of anders mijn voor- en achternaam met postcode, kan je dan kijken of er iets is misgegaan of niet? Misschien heb ik wel een schrijffoutje gemaakt met het invullen van mijn emailadres.

• #30.343
Nee zojuist gekeken, maar zit niet in mijn spambox. Als ik je de omschrijving van mijn betaling pb, of anders mijn voor- en achternaam met postcode, kan je dan kijken of er iets is misgegaan of niet? Misschien heb ik wel een schrijffoutje gemaakt met het invullen van mijn emailadres.

pm maar even dan kijk ik voor je

Zojuist een pb gestuurd. Bedankt voor de moeite:)

• #30.348
Heeft er meer mee te maken of danwel hoelaat ik Maandag thuis moet blijven of toch niet. Kan het via de tracktrace code makkelijk van een afstand bekijken en daarop inspelen ;)

Klote iphone. Thanks voor de moeite.

Wordt maandag geleverd :thumbs:

laatste keer de essential amino stack (tropical fruit) gekocht en zeer tevreden, o.a. nu weer besteld maar andere smaak, ben benieuwd :)

450154

Is de smaak chocolade van perfect mass gainer net zoals night protein? Die van night protein is namelijk heerlijk:D

Dat is een pot.

We hebben goed onderhandeld en naar de rest van de markt gekeken, vandaag deze goede prijs voor de 2kg verpakking (zelfde pot als 2,5kg whey, meer past er niet in).

We hebben een heel scherp meerstuksvoordeel ook gemaakt voor de 2kg pot

We wilden graag een grotere verpakking in een pot, en er past niet meer dan 2kg micellar casein in de pot waar normaal 2,5kg whey ingaat (meer volumeus) dus vandaar 2 kg. Ook wilde we een voordeliger formaat voor mensen met een kleinere beurs en op het aantrekkelijker te maken andere smaken te proberen. Dit is een zak geworden van 750gram. Dan vervalt de 1100gram omdat we dit formaat zinloos vinden verder.

Goed geregeld dus allemaal! Echt fijn!

• #30.353
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zag dat the good old noxipro een nieuwe formule heeft, gaan jullie die ook verkopen?

hebben jullie geen chalk op ben ik gewoon slecht in zoeken?

Net pakketje ontvangen met oa de nightprotein en moet zeggen die nieuwe labels zien er strak uit [emoji106]

wanneer krijgen jullie BLAST weer? staat eind juni maar juni is nog maar anderhalve dag :P

Terug
Naar boven