MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ook weer eens besteld voor de schoonmoeder (diet shake). En dan voor mezelf allemaal repen van de quest bars in de smaken die er nog waren, en nog wat beef jerky :p
Er waren voor de quest bars 4 smaken uitverkocht, indien er daar toevallig nog eentje van 1 van die smaken ligt mag je die erbij gooien ipv mijn whey delicious sample als je wil (bestelnr. 452303) :D

Hey René, top service weer! Supplementen zijn weer binnen:thumbup: Bedank Roger & Roel maar namens mij. Ik kan weer ff vooruit:p

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1435853092222.jpg
    uploadfromtaptalk1435853092222.jpg
    95,1 KB · Weergaven: 76
  • Topic Starter Topic Starter
  • #30.423
Ook weer eens besteld voor de schoonmoeder (diet shake). En dan voor mezelf allemaal repen van de quest bars in de smaken die er nog waren, en nog wat beef jerky :p
Er waren voor de quest bars 4 smaken uitverkocht, indien er daar toevallig nog eentje van 1 van die smaken ligt mag je die erbij gooien ipv mijn whey delicious sample als je wil (bestelnr. 452303) :D

Ik was niet op de zaak na 17.00, maar thx voor je order :thumbs:

Hey René, top service weer! Supplementen zijn weer binnen:thumbup: Bedank Roger & Roel maar namens mij. Ik kan weer ff vooruit:p

Laatst bewerkt door een moderator:
Heej hallo René, ik wilde zojuist de egg proteïn (vanille) bestellen, maar die bleek niet meer op voorraad.
Kun je mij vertellen wanneer die er weer is ? (Chocolade gaat er niet in bij mij).

Heb mijn e-mail achter gelaten.

Bvd

Marc

• #30.425
Heej hallo René, ik wilde zojuist de egg proteïn (vanille) bestellen, maar die bleek niet meer op voorraad.
Kun je mij vertellen wanneer die er weer is ? (Chocolade gaat er niet in bij mij).

Heb mijn e-mail achter gelaten.

Bvd

Marc

Hi marc,

ik heb nog 1 pot staan, bestel anders choco en zet in de opmerkingen geen choco maar vanille (deal rene) ;)

Wanneer de nieuwe batch komt weet ik niet precies maar ik verwacht binnen 2 weken.

René,

Ik wil graag de Whey Delicious Sample Pack kopen bij jullie, is het mogelijk dat ik alleen de Vanille smaak kan krijgen als Sample Pack. (15 st)
Wil deze meenemen op vakantie, en om nou een pot Whey in mijn koffer te stoppen :D

• #30.428
René,

Ik wil graag de Whey Delicious Sample Pack kopen bij jullie, is het mogelijk dat ik alleen de Vanille smaak kan krijgen als Sample Pack. (15 st)
Wil deze meenemen op vakantie, en om nou een pot Whey in mijn koffer te stoppen :D

Nee dat gaat niet maar je kan wel 15 losse whey vanille samples kopen ;)

René,

doe 8 scheppen whey in een hersluitbaar zakje, doe dat in je shaker met een scoop er bij.
doe dat 2x.

problem solved.

Ik ben bang dat als ze me koffer openen, en het zit niet in de officiële verpakking, dat ik probs krijg ;)
doe 8 scheppen whey in een hersluitbaar zakje, doe dat in je shaker met een scoop er bij. doe dat 2x. problem solved.
---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ---------- Gevonden :) Bestel anders wel een zak van 750 gram :D
Nee dat gaat niet maar je kan wel 15 losse whey vanille samples kopen ;)

Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat als ze me koffer openen, en het zit niet in de officiële verpakking, dat ik probs krijg ;) ---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ---------- Gevonden :) Bestel anders wel een zak van 750 gram :D

denk dat elke halve zool wel weet wat een shaker is en echt wel snapt dat het naar vanillie ruikende poeder dan dus ook een coke is.

of ga je naar thailand ofzo?

is trouwens niet zo moeilijk om coke in een whey sample verpakking te doen anyway XD

Welk product is het beste om een goede pomp te krijgen en die ook na de training nog lang aanhoudt???

Welk product is het beste om een goede pomp te krijgen en die ook na de training nog lang aanhoudt???
Hard trainen en dan bedoel ik tot het moment dat er geen rep meer bij kan met de juiste techniek, een pre workout erbij voor mijn gevoel kan je dan net wat langer doorgaan

• #30.435
Ik zie net dat een order van mij met PayPal is betaald, bedrag is afgeshreven. Gaat het lukken die order vandaag te verzenden. Bestelnummer : 449245

• #30.437
Ik zie net dat een order van mij met PayPal is betaald, bedrag is afgeshreven. Gaat het lukken die order vandaag te verzenden. Bestelnummer : 449245

Hier staat deze nog op open vreemd genoeg, paypal geeft aan als status pending en nog niet verzenden ???

Hier staat deze nog op open vreemd genoeg, paypal geeft aan als status pending en nog niet verzenden ???
Ja ik zie hem ook nog in behandeling staan nu, maar wel afgeschreven van mijn bank. Vaag. Edit: Net met PayPal gebeld, het kan nog vijf dagen duren voordat het bij jullie binnen is, nadat er bij is mij geincasseerd, i.v.m de incassoregels ofzo in Nederland. Misschien als ik screenshot stuur van mijn bank, kunnen jullie het dan al versturen?

Laatst bewerkt:
  • #30.440
Ja ik zie hem ook nog in behandeling staan nu, maar wel afgeschreven van mijn bank. Vaag. Edit: Net met PayPal gebeld, het kan nog vijf dagen duren voordat het bij jullie binnen is, nadat er bij is mij geincasseerd, i.v.m de incassoregels ofzo in Nederland. Misschien als ik screenshot stuur van mijn bank, kunnen jullie het dan al versturen?

dat is goed Guido, mail me maar even rene@xxlnutrition.nl

Terug
Naar boven