MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey René!
Hier skinnie even, je weet wel.
Wanneer komt de citruline malaat weer binnen?

Hallo René.

Wanneer hebben jullie weer straps op voorraad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.463
Hey René!
Hier skinnie even, je weet wel.
Wanneer komt de citruline malaat weer binnen?

Hi skinnie,

we hebben er nog 3 dus je kan eventueel [Link niet meer beschikbaar] bestellen en in de opmerkingen zetten "geen trui maar citrulline afgesproken met René".

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

Hallo René.

Wanneer hebben jullie weer straps op voorraad?

Die zijn onderweg en komen volgens mij over een week of twee binnen.

Mooi thanks, btw de laatste pot die ik had was weer goed zuur, die daarvoor minder..
Al wat bekend over shirts in grotere maten? Die binnenkomen?
Besteld nr.453043

Laatst bewerkt:
  • #30.465
Mooi thanks, btw de laatste pot die ik had was weer goed zuur, die daarvoor minder..
Al wat bekend over shirts in grotere maten? Die binnenkomen?
Besteld nr.453043

Komt goed! Ik denk dat deze pot van dezelfde batch is als die je net gehad hebt.

Nieuwe shirts komen binnen maar heb die in jouw maat ben ik bang. Ik stuur een shirt mee kijk even of je die past en laat me iets weten.

René, ik ga morgen beginnen met mijn cut naar 6%, als troe nettie zijnde gaat dit vanzelfsprekend gepaard met ook vrij veel spierverlies. Wat zijn supps die je aanraadt om deze nare bijkomstigheid zo veel mogelijk te verminderen? Budget is niet echt een probleem dus als het ook maar een beetje helpt zet het er gerust bij.

• #30.467
René, ik ga morgen beginnen met mijn cut naar 6%, als troe nettie zijnde gaat dit vanzelfsprekend gepaard met ook vrij veel spierverlies. Wat zijn supps die je aanraadt om deze nare bijkomstigheid zo veel mogelijk te verminderen? Budget is niet echt een probleem dus als het ook maar een beetje helpt zet het er gerust bij.

IK zou essential amino stack drinken tijdens de training en whey hydrolisaat daarna. Voor de rest eiwitinname hoog houden. Zelf vind ik AAKG een aanrader tijdens de cut omdat dit zorgt dat je toch nog iets van een pomp krijgt tijdens de training. Het uitblijven van een pomp door weinig koolhydraten vind ik zelf best demotiverend tijdens een training. Succes!

Komen wel sample maar gaat nog zeker 2 maanden duren, eerst moet onze designer de labels afmaken. Daarna kan hij pas werken aan de sample zakjes. Smaken zijn meer vergelijkbaar met isolaat dan met whey delicious.

Ik ken de smaken isolaat niet, maar ik ben echt een zoetekauw, daarom vind ik de whey delicious wrs zo lekker. Welke smaak night protein zou je dan aanraden? Of kan je hier niks over zeggen?

Ik vind de vanille, aardbei en chocolade van de night protein echt goed te doen..
Ik doe dikwijls 200ml melk + 30g proteïne en maak er zo een pudding van.

Ikzelf vind dat wanneer iets te sterk/zoet is, het heel snel gaat tegenstaan als je een paar kilo verder bent, daarom ben ik erg te spreken over de night protein. Ook over de framboos/yoghurt whey overigens.

Ik vind de vanille, aardbei en chocolade van de night protein echt goed te doen..
Ik doe dikwijls 200ml melk + 30g proteïne en maak er zo een pudding van.

Ikzelf vind dat wanneer iets te sterk/zoet is, het heel snel gaat tegenstaan als je een paar kilo verder bent, daarom ben ik erg te spreken over de night protein. Ook over de framboos/yoghurt whey overigens.

Ik heb nu de vanillesmaak, maar ik vind die nogal chemisch smaken, niet echt naar vanille. Ik maak er ook pudding van en doe er nu dan meestal fruit of cacao doorheen, dan vind ik het lekkerder. Maar de volgende keer heb ik liever een smaak die ik wel lekker vind :D Is natuurlijk voor iedereen anders, maar er zit vast wel iets tussen wat ik wel lekker vind.

Ik ken de smaken isolaat niet, maar ik ben echt een zoetekauw, daarom vind ik de whey delicious wrs zo lekker. Welke smaak night protein zou je dan aanraden? Of kan je hier niks over zeggen?

Probeer Cookies & Cream. Die is zelf mijn favoriete smaak van NP. Hij is nog vrij 'smaakvol'. Lijkt ook erg op C&C van Whey Delicious.

Net mijn pakket ontvangen.Er stond op de PostNL site dat ze tussen 16:00 en 18:00 zouden komen, maar hij was er nu al. De bus van Animal Pak is een klein beetje ingedeukt, maar dat vind ik niet zo heel erg. Bij Xtreme Test staat dat je het moet bewaren op een koele plek, kan het dan in de koelkast, of is dat te koel?

• #30.473
Net mijn pakket ontvangen.Er stond op de PostNL site dat ze tussen 16:00 en 18:00 zouden komen, maar hij was er nu al. De bus van Animal Pak is een klein beetje ingedeukt, maar dat vind ik niet zo heel erg. Bij Xtreme Test staat dat je het moet bewaren op een koele plek, kan het dan in de koelkast, of is dat te koel?

Dat is en standaard vermelding, bewaren in een keukenkastje volstaat prima ;)

Zojuist een pot Whey Delicious (aardbei) en Night Protein (chocolade) besteld en een uur later al aangemeld bij PostNL! Ben benieuwd hoe ze smaken :D

De Night Protien chocola is echt lekker, net geprobeerd.Ik proef weinig suiker en een lichte chocola smaak, dat vind ik altijd een goed teken.

• #30.476
Zojuist een pot Whey Delicious (aardbei) en Night Protein (chocolade) besteld en een uur later al aangemeld bij PostNL! Ben benieuwd hoe ze smaken :D

Ik hoor 't graag wat je er van vind.

De Night Protien chocola is echt lekker, net geprobeerd.Ik proef weinig suiker en een lichte chocola smaak, dat vind ik altijd een goed teken.

Perfecte omschrijving :thumbs: ik heb zelf ook altijd night choco :zuip:

Hoe zat het ook alweer voor 1800 besteld word die dezelfde dag nog verzonden ofniet?
Hoop het want ben alleen morgen vrij

Had ook 2 shirts bij besteld maar weet mijn maat momenteel niet meer zo goed die kunnen eventueel nog geruild worden?

bestelnummer 453603

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Verzendmail al binnen, love u guys.
Nohomo

Bezorgtijden staan in je orderbevestiging. Maar op maandag voor 18:00 besteld is volgende dag geleverd.

• #30.479
Hoe zat het ook alweer voor 1800 besteld word die dezelfde dag nog verzonden ofniet?
Hoop het want ben alleen morgen vrij

Had ook 2 shirts bij besteld maar weet mijn maat momenteel niet meer zo goed die kunnen eventueel nog geruild worden?

bestelnummer 453603

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Verzendmail al binnen, love u guys.
Nohomo

ja klopt ruilen kan altijd :)

Bezorgtijden staan in je orderbevestiging. Maar op maandag voor 18:00 besteld is volgende dag geleverd.

:thumbs:

Vorige week UNLEASH! besteld en vandaag voor het eerst gebruikt.

Ik vond de smaak (granaatappel) echt heel lekker, terwijl ik tot nu toe geen pre-workout met 'plezier' voor de smaak heb gedronken. Daarnaast tijdens de training weer voor het eerst trillende beentjes! Top pre-workout! :flex:

Terug
Naar boven