XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.401
Rene, welke pre-workout is volgens jou momenteel de beste?
train sinds kort voor het werk (06:00) dus kan wel een boost gebruiken :D

Als je in de ochtend traint absoluut Fully Loaded, dan heb je direct wat carbs en goede voedingstoffen en ook een pomp (wat normaal lastig is met direct uit bed trainen).

Gaat het je meer om de boost dan mogelijk Roid Rage of C4?

Vanacht nog net ff de eas meegepakt :)

Als je in de ochtend traint absoluut Fully Loaded, dan heb je direct wat carbs en goede voedingstoffen en ook een pomp (wat normaal lastig is met direct uit bed trainen). Gaat het je meer om de boost dan mogelijk Roid Rage of C4?

Thx! Ook maar meteen een whey sample pack aangeschaft, me pot is bijna op en misschien is er nog wel een andere smaak lekker door me kwark s'morgens :) 451763

Ja dat kan zeker maar ik neem het zelf altijd voor de training. Is een ondergewaardeerd supplement maar ook vrij onbekend. Echt voor de kenner zeg maar ;)

Ik ga het even een maandje proberen.
Ook maar weer No Xplode, want die ON Pre werd ik serieus niet goed van :eek:
451774

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

RENE!! JE HEBT WEER ALPHAMINE!!!

Direct besteld!
maar heb inmiddels ook al een code (binnen 5 minuten he, toppers!) dat mijn bestelling al verzonden is.
mocht dat niet zo zijn, gooi maar bij elkaar in!
451781

• #30.406
Thx! Ook maar meteen een whey sample pack aangeschaft, me pot is bijna op en misschien is er nog wel een andere smaak lekker door me kwark s'morgens :) 451763

:thumbs: Pistache vind ik persoonlijk erg lekker door de kwark of door alles eigenlijk :D

451774

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Direct besteld!
maar heb inmiddels ook al een code (binnen 5 minuten he, toppers!) dat mijn bestelling al verzonden is.
mocht dat niet zo zijn, gooi maar bij elkaar in!
451781

Ik was niet op de zaak zelf ;)

vind ik persoonlijk de beste smaak :zuip:

Zou niet moeten mogen, ik denk dat er dan al een schuur inzat. Smartshakers zijn sowieso van ander meer stootvast materiaal. Pass me anders even je bestelnummer dan geven we je volgende keer er een nieuwe shaker extra bij. Dit zet ik dan in je account als reminder, maar zet het dan ook even in de opmerkingen van je order.

Bedankt voor je reactie. 449994 Is het ordernummer. Als mijn whey op is horen jullie wel weer van mij. Had trouwens voor de eerste keer proteïne pudding getest (sample) en is zeker een aanrader. Vooral met dit weer! :D

• #30.408
De Roid Rage geprobeerd en jammer genoeg weinig van gemerkt... Gestart met 1 maatschep, geen effect. 2 maatscheppen, ook niks. Wel zweette ik wat meer dan normaal. Ik mis écht een pre-workout die goede energie geeft en een lekkere pomp. Dat is zo lastig te vinden...

• #30.412
De Roid Rage geprobeerd en jammer genoeg weinig van gemerkt... Gestart met 1 maatschep, geen effect. 2 maatscheppen, ook niks. Wel zweette ik wat meer dan normaal. Ik mis écht een pre-workout die goede energie geeft en een lekkere pomp. Dat is zo lastig te vinden...

Jammer inderdaad maar een bekend "probleem" met pre workouts. Het is nooit te voorspelen of deze goed voor je uitpakt. Dat is ook de reden dat we een aantal verschillende formules hebben voor boosters.

Weet ook zo niet welke ik zou moeten aanraden in dit geval :dunno:

Dat is watermeloen en komt fruit punch voor terug ;)

Zal na de zomer vakantie eens fruit punch proberen.
Ik vond watermeloen niet slecht smaken, maar me voorkeur gaat toch naar tropical fruit.

Ik heb vandaag nog voor de zomervakantie van 4 a 5 weken nog een pot whey besteld, die neem ik mee op vakantie. Ik ga niet echt een dieet volgen, maar wel gewoon trainen en moet wel uiteraard wel wat eiwitjes binnen krijgen he. :p

Ook betaal je in Turkije al gauw 80 euro voor een pot whey isolaat...

Jammer inderdaad maar een bekend "probleem" met pre workouts. Het is nooit te voorspelen of deze goed voor je uitpakt. Dat is ook de reden dat we een aantal verschillende formules hebben voor boosters.

Weet ook zo niet welke ik zou moeten aanraden in dit geval :dunno:

Ja, dat begrijp ik... Het is ook lastig. Ik heb gewoon andere samples proberen, want om meteen weer een hele pot te kopen wordt me te duur :o

René, drink jij toevallig ook wel eens whey met fine oats weg? Ik doe dit nu namelijk met vanille, weet jij toevallig nog een lekkere smaak voor met fine oats erbij? :)

EAS fruit punch is :thumb:
Een stuk beter dan watermeloen.

• #30.417
Zal na de zomer vakantie eens fruit punch proberen.
Ik vond watermeloen niet slecht smaken, maar me voorkeur gaat toch naar tropical fruit.

Ik heb vandaag nog voor de zomervakantie van 4 a 5 weken nog een pot whey besteld, die neem ik mee op vakantie. Ik ga niet echt een dieet volgen, maar wel gewoon trainen en moet wel uiteraard wel wat eiwitjes binnen krijgen he. :p

Ook betaal je in Turkije al gauw 80 euro voor een pot whey isolaat...

Dat is vrij prijzig inderdaad, fijne vakantie. Heerlijk vooruitzicht :)

Ja, dat begrijp ik... Het is ook lastig. Ik heb gewoon andere samples proberen, want om meteen weer een hele pot te kopen wordt me te duur :o

Begrijpelijk, zeker als je weet dat je niet overal goed op reageert. Als je weer eens een bestelling maakt vraag dan in de opmerking om een pre workout sample. Als we dan iets hebben (niet altijd maar meestal wel) doen we die erbij.

René, drink jij toevallig ook wel eens whey met fine oats weg? Ik doe dit nu namelijk met vanille, weet jij toevallig nog een lekkere smaak voor met fine oats erbij? :)

Vanille-kaneel of pistache :meal:

EAS fruit punch is :thumb:
Een stuk beter dan watermeloen.

Goed om te horen :thumbs:

451774

Ik dacht écht dat ik 12 zakjes zou krijgen, om mee te nemen.
naja... geeft niet, maar meld het effe.

Dus nu heb ik Max Performance & Alpha (voor mijn shake aan 's ochtends)
Mijn denkgang is dus Max voor gehele dag en Alpha voor de boost, tijdens mijn (zwaar werk) 7:00-12:00 uur
Teveel of niet?

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Eigenlijk hoef je ook niet te antwoorden, want het proberen doe ik sowieso :o

Net weer een bestelling gedaan (nr. 452284).

Bedankt voor de adviezen, René! :)

• #30.420
Dus nu heb ik Max Performance & Alpha (voor mijn shake aan 's ochtends)
Mijn denkgang is dus Max voor gehele dag en Alpha voor de boost, tijdens mijn (zwaar werk) 7:00-12:00 uur
Teveel of niet?

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Eigenlijk hoef je ook niet te antwoorden, want het proberen doe ik sowieso :o

ja kan zeker zo, succes!

Net weer een bestelling gedaan (nr. 452284).

Bedankt voor de adviezen, René! :)

:thumbs:

Terug
Naar boven