Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Misschien een bekende vraag (dat weet ik niet).

Ik heb in het verleden een zware operatie gehad, waarbij veel complicaties opgetreden zijn. Als gevolg daarvan ben ik o.a. lactose-intolerant geworden. Ben momenteel met Soja aan het experimenteren, of mijn lichaam dit gaat verdragen is nog maar zeer de vraag.

Iemand ervaring met soortgelijke intolerantie ? Wat werkt goed (in jou / jullie geval(len) ?
Als het even kan, ook nog eens makkelijk opneembaar.

Bvd
Ik ben ook nogal zwaar lactose intolerant. Isolaat gaat bij mij niet echt goed. Met lactase tabletten (kerutabs) wel. Van Hydrolisaat van XXL heb ik geen last. Ook egg protein is een goede keuze. Kon ik ook prima hebben.

En als dat ook niet gaat dan kom je toch mogelijk bij dingen als syntrax nectar.. erg duur maar wel volledig melk vrij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.382
Ik ben ook nogal zwaar lactose intolerant. Isolaat gaat bij mij niet echt goed. Met lactase tabletten (kerutabs) wel. Van Hydrolisaat van XXL heb ik geen last. Ook egg protein is een goede keuze. Kon ik ook prima hebben.

En als dat ook niet gaat dan kom je toch mogelijk bij dingen als syntrax nectar.. erg duur maar wel volledig melk vrij.

Dat hoor ik veel vaker dus deze ga ik voortaan standaard adviseren aan mensen met lactose intolerantie. :thumbs:

Ik ben ook nogal zwaar lactose intolerant. Isolaat gaat bij mij niet echt goed. Met lactase tabletten (kerutabs) wel. Van Hydrolisaat van XXL heb ik geen last. Ook egg protein is een goede keuze. Kon ik ook prima hebben. En als dat ook niet gaat dan kom je toch mogelijk bij dingen als syntrax nectar.. erg duur maar wel volledig melk vrij.

Dank je Marina !

Wanneer komt de Advanced Post Workout smaak Ice Tea (of een andere smaak)?

• #30.387
Wanneer komt de Advanced Post Workout smaak Ice Tea (of een andere smaak)?

Dat hangt samen met het nieuwe label wat nog gemaakt moet worden, daarom gaat dit allemaal trager dan normaal. Het nieuwe design voor APWO is nog niet gemaakt, dat moet eerst gemaakt worden voor tropical en dan ook meteen voor de nieuwe smaak. Er zijn echter nog meer labels die vernieuwd moeten worden dus het duurt allemaal even. Ik verwacht ergens in augustus.

Nog even op de valreep toch maar de EAS uit de weekaanbieding genomen. Als komende week nou nog de Glutamine puur in de aanbieding kan valt dit perfect samen! Grote nightprotein verpakking mag natuurlijk ook ;-)

• #30.389
Nog even op de valreep toch maar de EAS uit de weekaanbieding genomen. Als komende week nou nog de Glutamine puur in de aanbieding kan valt dit perfect samen! Grote nightprotein verpakking mag natuurlijk ook ;-)

Geen idee wat er in de aanbieding komt, daar hou ik me niet mee bezig :p

Gewoon dezelfde aanbieding als vorige week? :(

Heeft de whey delicous kokos een beetje duidelijk smaak? Net als de cappucino en pistache zeg maar? En proef je hem nog met oats?

• #30.393
Gewoon dezelfde aanbieding als vorige week? :(

Ze staan meestal rond 11en online.

klopt :thumbs:

Heeft de whey delicous kokos een beetje duidelijk smaak? Net als de cappucino en pistache zeg maar? En proef je hem nog met oats?

Over smaak valt niet te twisten, beste pak je een keer een cocos sample mee. Die kan je ook los kiezen.

Nadat ik een half jaar in het buitenland heb gezeten en ervoor bij b&f bestelde, afgelopen maandag mijn eerste bestelling van jullie ontvangen. Ben er zeer over te spreken. Alleen klopt het dat de shakebekers van mindere kwaliteit zijn? Had deze gratis bij de bestelling geselecteerd en heb hem maar één keer kunnen gebruiken. Toen ik hem af wilde drogen en de theedoek erin duwde zat er direct een scheurtje in. Kwam eigenlijk slecht uit nadat ik al die shakebekers van b&f heb weggeflikkerd.

Die smartshaker van jullie, is die van betere kwaliteit?

• #30.395
Nadat ik een half jaar in het buitenland heb gezeten en ervoor bij b&f bestelde, afgelopen maandag mijn eerste bestelling van jullie ontvangen. Ben er zeer over te spreken. Alleen klopt het dat de shakebekers van mindere kwaliteit zijn? Had deze gratis bij de bestelling geselecteerd en heb hem maar één keer kunnen gebruiken. Toen ik hem af wilde drogen en de theedoek erin duwde zat er direct een scheurtje in. Kwam eigenlijk slecht uit nadat ik al die shakebekers van b&f heb weggeflikkerd.

Die smartshaker van jullie, is die van betere kwaliteit?

Zou niet moeten mogen, ik denk dat er dan al een schuur inzat. Smartshakers zijn sowieso van ander meer stootvast materiaal. Pass me anders even je bestelnummer dan geven we je volgende keer er een nieuwe shaker extra bij. Dit zet ik dan in je account als reminder, maar zet het dan ook even in de opmerkingen van je order.

Rene. Hou lekker op met posten en ga van t weer genieten!;)

Die "nieuwe" Max Performance lijkt me wel wat!
Gewoon voor eiwit shake aan in de ochtend?
Kan er nog net bij in mijn kastje... :D

• #30.399
Rene, welke pre-workout is volgens jou momenteel de beste?
train sinds kort voor het werk (06:00) dus kan wel een boost gebruiken :D

Terug
Naar boven