XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik heb er maar 6:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.822
Gisteren vergeten mijn drinkbeker goed uit te spoelen na het te hebben gebruikt met EAS. Wat een lucht kwam er uit zeg...
Zijn hier tips voor of met je de beker iedere keer compleet uitwassen?

Smaak tropical is wel goed. Smaakt hetzelfde als tropical APW.

ja niet handig haha.. even goed met heet water en afwasmiddel laten staan. Dan moet het wel weggaan :p

vaatwasser is meestal goed genoeg voor mij.

anders indd nachtje in heet water met afwasmiddel.

Is de smaak van de All Day Protein vanille aangepast qua smaak? Ik merk echt een duidelijk verschil.

• #30.825
Is de smaak van de All Day Protein vanille aangepast qua smaak? Ik merk echt een duidelijk verschil.

Ja klopt deze is recent aangepast (maand ?). Weet niet precies vanaf wanneer. Het is een wat zoetere vanille smaak met iets lichts van hopjes vla smaak. Circa 4 maanden terug zijn alle smaken vernieuwd en eigenlijk was alles beter geworden behalve de vanille. Althans we krijgen redelijk veel berichten en vonden het zelf eigenlijk ook. Daarna hebben we 4 nieuwe vanille varianten getest en deze vonden we de beste.

Maar smaken verschillen en iedereen tevreden houden gaat helaas niet daar ben ik allang achter ;)

Zijn jullie ook van plan om binnenkort rozijnen of noten te verkopen? Moet deze nu altijd elders halen...

De cashey pindakaas van jullie smaakt trouwens super.

• #30.828
Zijn jullie ook van plan om binnenkort rozijnen of noten te verkopen? Moet deze nu altijd elders halen...

De cashey pindakaas van jullie smaakt trouwens super.

We hebben al jaren enkele soorten [Link niet meer beschikbaar], ga dat niet verder uitbreiden want we zijn geen supermarkt ;)

Rozijnen haal ik zelf altijd op de markt die zijn 100x lekkerder dan die harde dingen uit de supermarkt :meal:

Ja klopt deze is recent aangepast (maand ?). Weet niet precies vanaf wanneer. Het is een wat zoetere vanille smaak met iets lichts van hopjes vla smaak. Circa 4 maanden terug zijn alle smaken vernieuwd en eigenlijk was alles beter geworden behalve de vanille. Althans we krijgen redelijk veel berichten en vonden het zelf eigenlijk ook. Daarna hebben we 4 nieuwe vanille varianten getest en deze vonden we de beste.

Maar smaken verschillen en iedereen tevreden houden gaat helaas niet daar ben ik allang achter ;)

Ik vond hem juist weer minder geworden. 2 varianten terug was nog het lekkerste, ik was inmiddels gewend aan de nieuwe smaak en nu weer een andere smaak. Het zal wel weer een kwestie van wennen zijn denk ik.

Laatst bewerkt:
  • #30.830
Ik vond hem juist weer minder geworden. 2 varianten terug was nog het lekkerste, ik was inmiddels gewend aan de nieuwe smaak en nu weer een andere smaak. Het zal wel weer een kwestie van wennen zijn denk ik.

2 varianten terug was inderdaad een goede smaak vanille (nog van de vorige producent). Maar de andere smaken all day waren niet goed. We zijn daarom verhuist met de productie van all day naar onze andere producent (van de isolaat, hydrolysaat etc). Alle smaken waren toen beter behalve de vanille, vandaar dat we die nogmaals veranderd hebben.

Ook is het eiwitpercentage bij deze producent wat stabieler hebben we gemerkt met interne labtesten.

kan iemand mij vertellen hoe de perfect whey perzik smaakt? is dit de zoetste van het stel?

• #30.832
kan iemand mij vertellen hoe de perfect whey perzik smaakt? is dit de zoetste van het stel?

Onze shakes zijn volgens mij nooit als zoet te omschrijven, we gebruiken altijd een minimale hoeveelheid aan zoetstoffen en voegen geen fructose of andere suikers toe zodat de smaak altijd licht is en later niet op boert ;)

oke bedankt Rene,
wil een grote zak bestellen en wil niet met tegenzin het naar binnen werken ghehehe...
vandaar dat ik de zoetste van het stel wil.
Dit is de eerste ker dat ik naar XXL ga, vandaar. Ik weet niet hoe de smaak is van XXL.
Kocht altijd bij B&F maar na de labtest wil ik nu een echte whey! haha
Vanille viel mij meestal tegen, en aarbei kan meestal niet fout. Perzik in kwark vind ik altijd lekker dus perzik lijkt mij de eertse keus.

oke bedankt Rene,
wil een grote zak bestellen en wil niet met tegenzin het naar binnen werken ghehehe...
Dit is de eerste ker dat ik naar XXL ga, vandaar. Ik weet niet hoe de smaak is van XXL.
Vanille viel mij meestal tegen, en aarbei kan meestal niet fout. Perzik in kwark vind ik altijd lekker dus perzik lijkt mij de eertse keus.

Ik vind de Vanilla Cinnamon de zoetste van het stel. Drinkt goed weg, gaat ook niet vervelen.
Kan je die wel aanraden.

Hey XXL, ik wilde net 4 x 2,5kg whey delicious vanille bestellen, is precies die uitverkocht :( Wanneer is deze weer te bestellen?

• #30.836
oke bedankt Rene,

We hebben ook zakjes van 750gram misschien een beter idee die eerst te proberen?

Ik vind de Vanilla Cinnamon de zoetste van het stel. Drinkt goed weg, gaat ook niet vervelen.
Kan je die wel aanraden.

Dat is whey delcious en niet perfect whey protein, deze smaak is inderdaad wat zoeter dan de rest omdat het een Amerikaanse flavor is. Framboos kiwi heeft ook een Amerikaans aroma.

Hey XXL, ik wilde net 4 x 2,5kg whey delicious vanille bestellen, is precies die uitverkocht :( Wanneer is deze weer te bestellen?

Verwacht die maandag weer binnen.

Enige indicatie wanneer de zma van het huismerk weer binnen komt?

Kan je het verschil benaderen tussen blast en roid rage ?

Terug
Naar boven