AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bestelling weer keurig binnen en klopte helemaal, dank daarvoor. Was alleen vergeten een grote pot whey delicious peach mango erbij te doen aangezien die erg hard gaat :p Pak die er de volgende keer wel dubbel bij :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.002
Pro-Antium Ronnie Coleman whey is bij jullie uitverkocht en ook bij andere webshops of uitverkocht of een beperkte voorraad. Wat is er aan de hand?

Hee Rene,

Ga je in de toekomst toevallig ook ShredZ verkopen? Moooeeeht wel een goed merk zijn want is rete-duur en alle sexy dames op instagram lopen er mee te koop ;-)

Nee maar zonder dollen. Enige info over?

En wanneer kwamen de leggings binnen voor de vrouwtjes?

Groet!

Laatst bewerkt:
Steeds als ik Xtreme Test neem krijg ik echt enorme jeuk. Zitten er allergenen in ofzo?

nieuwkomer

hoi mensen, ik ben na een ziekteperiode van ongeveer 10 jaar weer aan spieropbouw en training toe.
ik ben nu zo'n drie weken geleden begonnen met trainen en merk dat mijn conditie echt naadje is!!
jullie nog enige tips voor opbouw van mijn spieren met of zonder suplementen?? ik zat te denken om eerst voorzichtig te beginnen met aakg en bcaa van xxlnutrition voor snel opbouw en herstel van mijn spieren...??
er is in de laatste jaren behoorlijk spierafbraak geweest dus je zou kunnen zeggen dat ik weer helemaal opnieuw mag beginnen. alvast bedankt voor jullie tips en reacties :) groet, dennis.

• #31.007
Pro-Antium Ronnie Coleman whey is bij jullie uitverkocht en ook bij andere webshops of uitverkocht of een beperkte voorraad. Wat is er aan de hand?

Ik denk dat dit merk eruit gaat bij de importeur, deze heeft steeds minder voorraad.

Hee Rene,

Ga je in de toekomst toevallig ook ShredZ verkopen? Moooeeeht wel een goed merk zijn want is rete-duur en alle sexy dames op instagram lopen er mee te koop ;-)

Nee maar zonder dollen. Enige info over?

En wanneer kwamen de leggings binnen voor de vrouwtjes?

Groet!

OF ShredZ komt durf ik niet te zeggen, het is 1 van de vele merken. Blijkbaar hebben ze een goede PR machine. Als een grote importeur het haalt dan kopen we het denk ik wel in, en kijken we hoe het gaat.

De leggings verwacht ik binnen 1 maand, zal even mailen vandaag hoe het precies staat met de productie. We krijgen ook bijpassende tops en tanktops. Maar dat duurt nog iets langer.

Steeds als ik Xtreme Test neem krijg ik echt enorme jeuk. Zitten er allergenen in ofzo?

Geen allergenen maar is denk een reactie op 1 van de stoffen, ik zou even zakken met de dosering dan.

hoi mensen, ik ben na een ziekteperiode van ongeveer 10 jaar weer aan spieropbouw en training toe.
ik ben nu zo'n drie weken geleden begonnen met trainen en merk dat mijn conditie echt naadje is!!
jullie nog enige tips voor opbouw van mijn spieren met of zonder suplementen?? ik zat te denken om eerst voorzichtig te beginnen met aakg en bcaa van xxlnutrition voor snel opbouw en herstel van mijn spieren...??
er is in de laatste jaren behoorlijk spierafbraak geweest dus je zou kunnen zeggen dat ik weer helemaal opnieuw mag beginnen. alvast bedankt voor jullie tips en reacties :) groet, dennis.

Ik zou creatine aanraden met essential amino stack, dat moet je denk wel wat kunnen helpen om aan te sterken. Zorg ook dat je goed en schoon eet. Sterkte!

Ik denk dat dit merk eruit gaat bij de importeur, deze heeft steeds minder voorraad. OF ShredZ komt durf ik niet te zeggen, het is 1 van de vele merken. Blijkbaar hebben ze een goede PR machine. Als een grote importeur het haalt dan kopen we het denk ik wel in, en kijken we hoe het gaat. De leggings verwacht ik binnen 1 maand, zal even mailen vandaag hoe het precies staat met de productie. We krijgen ook bijpassende tops en tanktops. Maar dat duurt nog iets langer. Geen allergenen maar is denk een reactie op 1 van de stoffen, ik zou even zakken met de dosering dan. Ik zou creatine aanraden met essential amino stack, dat moet je denk wel wat kunnen helpen om aan te sterken. Zorg ook dat je goed en schoon eet. Sterkte!

Ook bij maar een pil per dag heb ik er last van, zodra ik een pil neem, half uurtje daarna meteen overal jeuk. Had dat al geprobeerd. Jammer want het is wel een goed product.

• #31.009
Ook bij maar een pil per dag heb ik er last van, zodra ik een pil neem, had dat al geprobeerd. Jammer want het is wel een goed product.

Ik heb het niet eerder gehoord maar er zitten zoveel werkzame stoffen dat een bepaalde bijwerking zeker mogelijk is...

Hey xxl

Even een kleine vraag was overplaatst in een supplementen storen en zat daar aakg staan.
Je neemt er 6 pillen van per dag en je hebt heel de dag door een lekkere pomp en je aders komen er ook beter door ( zij de verkoper) nu zoek ik ( zoeken is een groot woord) een soort gelijk supplementen waar je ook heel de dag een lekkere pomp krijgt en waar je aders vooral beter van zichtbaar worden ( vind ik het belangerijkst )
Wat raden jullie me aan? ;)

• #31.012
Hey xxl

Even een kleine vraag was overplaatst in een supplementen storen en zat daar aakg staan.
Je neemt er 6 pillen van per dag en je hebt heel de dag door een lekkere pomp en je aders komen er ook beter door ( zij de verkoper) nu zoek ik ( zoeken is een groot woord) een soort gelijk supplementen waar je ook heel de dag een lekkere pomp krijgt en waar je aders vooral beter van zichtbaar worden ( vind ik het belangerijkst )
Wat raden jullie me aan? ;)

[Link niet meer beschikbaar]:D

Helpt wel voor een meer pomp en ik vind dat het ook helpt met opname van voedingsstoffen. Zo mooi als je schetst is het ook weer niet maar het helpt wel (vind ik).

René, hebben jullie de smaak van Advanced Post Workout veranderd? Heb een nieuwe pot binnen sinds een tijdje en die smaakt toch duidelijk verschillend van de vorige.

• #31.014
René, hebben jullie de smaak van Advanced Post Workout veranderd? Heb een nieuwe pot binnen sinds een tijdje en die smaakt toch duidelijk verschillend van de vorige.

De smaak is niet veranderd maar de laatste batch heeft wel een iets afwijkende smaak door een afwijkende smaak van de peptopro die erin zit. Deze keer was deze heel bitter en dit heeft direct effect op de smaak.

De komende lading wordt gemaakt van een nieuwe batch peptopro en die is weer wat minder bitter. Volgens DSM is hier helaas niets aan te doen.

De smaak is niet veranderd maar de laatste batch heeft wel een iets afwijkende smaak door een afwijkende smaak van de peptopro die erin zit. Deze keer was deze heel bitter en dit heeft direct effect op de smaak.

De komende lading wordt gemaakt van een nieuwe batch peptopro en die is weer wat minder bitter. Volgens DSM is hier helaas niets aan te doen.

Is idd de smaak die ik ook ervaar: iets bitterder (en een iets mindere geur). Maar ik jaag hem gewoon binnen hoor. Daarvoor is hij veel te efficiënt qua herstel van spieren. Zonder heb ik 1-2 dagen last, met geen enkele. Topproduct.

Je koopt het sowieso niet voor de smaak denk ik.

• #31.016
Is idd de smaak die ik ook ervaar: iets bitterder (en een iets mindere geur). Maar ik jaag hem gewoon binnen hoor. Daarvoor is hij veel te efficiënt qua herstel van spieren. Zonder heb ik 1-2 dagen last, met geen enkele. Topproduct.

Je koopt het sowieso niet voor de smaak denk ik.

Het is zeker een topproduct! Je koopt het niet voor de smaak maar ik vond het de laatste keer toch iets bitter, normaal vind ik de smaak zelfs lekker.

Eind volgende week komt de nieuwe smaak ook Ice Tea Peach

alleen aagk en essential amino stack genoeg voor beginner

hey guys!! ff klein vraagje... ik heb vandaag aagk caps en essential amino stack van xxl besteld maar nu zit ik te denken...werkt dat wel zonder creatine?? ik heb creashock al wel op mn lijstje staan maar omdat ik net begin wou ik daar nog ff mee wachten.
(ps, ik kan nog niet reageren op priveberichten omdat ik nog niet meer dan 5 posten heb geplaatst :( )

alvast thanks voor de reactie(s) en antwoord :P

• #31.018
hey guys!! ff klein vraagje... ik heb vandaag aagk caps en essential amino stack van xxl besteld maar nu zit ik te denken...werkt dat wel zonder creatine?? ik heb creashock al wel op mn lijstje staan maar omdat ik net begin wou ik daar nog ff mee wachten.
(ps, ik kan nog niet reageren op priveberichten omdat ik nog niet meer dan 5 posten heb geplaatst :( )

alvast thanks voor de reactie(s) en antwoord :P

Ja dat kan prima zonder creatine :thumbs: goede combinatie.

alvast thanks voor de reactie(s) en antwoord [emoji14]
Niet om te bashen maar uit je tekst kan ik afleiden dat je idd beginnend sporter bent. Je bent je nu aan. Het verdiepen in supps. Hoe zit het met je voeding? Hoe zit je kennis hiervan?

Vanwaar de redenering dat aakg (pump product) en EAS (aminos) zonder creatine niet zou werken? Begrijp je de werking van elk product onderling?

Sorry voor offtopic :)

Het is zeker een topproduct! Je koopt het niet voor de smaak maar ik vond het de laatste keer toch iets bitter, normaal vind ik de smaak zelfs lekker.

Eind volgende week komt de nieuwe smaak ook Ice Tea Peach

Oh nice, ben bijna door m'n eerste pot heen. Wacht ik hier even op.

Terug
Naar boven