XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Mijn vriendin sport sinds een tijdje veel en wil graag eiwitten gaan nemen, wat is nu precies het verschil tussen de whey delicious en de miss fitness diet shake? en zijn er nog meer producten die jij voor haar aanbeveelt ter bevordering van het afvallen?

houd de shirtjes maar iets groter aan. ze krimpen wel iets.
maar fijne shirtjes met stretch voor die paar euro.

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.083
Ik was aan het kijken voor een pre-workout bij jullie. Hoeveel maltodextrine per 100gr bevat de Blast van jullie?

2,6gram per dosering. Dit zit erin om te zorgen dat 1 dosering 1 volle scoop is (en niet 3/4 scoop) en dat de werkzame stoffen beter opgenomen worden.

Bedankt voor je snelle reactie, duidelijk. Met m'n volgende bestelling probeer ik er sowieso 1.

:thumbs:

Dat werd mij lang geleden ook vertelt en ik kon hem gebruiken als naveltruitje..

Dat was na het wassen dan, vorige generatie zwart shirts krompen teveel. De nieuwe zijn van ander katoen.

Mijn vriendin sport sinds een tijdje veel en wil graag eiwitten gaan nemen, wat is nu precies het verschil tussen de whey delicious en de miss fitness diet shake? en zijn er nog meer producten die jij voor haar aanbeveelt ter bevordering van het afvallen?

Whey is alleen eiwit en miss diet shake is een maaltijdvervanger. Dus 2 totaal verschillende producten. Als je op shakes wilt afvallen zou ik voor de diet shake kiezen.

Yo René, ik ga ff een squatriem/XXL-reclamebord bestellen. Bij de maten staan geen cm's. Ik zit op ongeveer 90 cm, is een L dan geschikt?

Weet jij zo voor welke maten ze zijn?

Thanks!

• #31.085
Yo René, ik ga ff een squatriem/XXL-reclamebord bestellen. Bij de maten staan geen cm's. Ik zit op ongeveer 90 cm, is een L dan geschikt?

Weet jij zo voor welke maten ze zijn?

Thanks!

Op de site bij het product staat een maattabel ;). Maat L is dan perfect :thumbs:

2,6gram per dosering. Dit zit erin om te zorgen dat 1 dosering 1 volle scoop is (en niet 3/4 scoop) en dat de werkzame stoffen beter opgenomen worden.

Bedankt voor je antwoord, maar is 25% van het hele product aan maltodextrine (ofwel, suikers) niet erg veel? Of zie ik dit verkeerd?

Dat was na het wassen dan, vorige generatie zwart shirts krompen teveel. De nieuwe zijn van ander katoen.

Nee helaas niet. Maar maakt niet uit! Erg handig als poetsdoek nu :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 07:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:56 ----------

Vraagje René: Komen jullie Delicious Protein Bars binnenkort nog in de sale? Want ik wil ze graag eens proberen, maar de prijs is natuurlijk belachelijk. 18 bars voor 24,95 euro. Je gaat me niet vertellen dat de productiekosten zo hoog zijn..

---------- Toegevoegd om 07:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:56 ----------

Vraagje René: Komen jullie Delicious Protein Bars binnenkort nog in de sale? Want ik wil ze graag eens proberen, maar de prijs is natuurlijk belachelijk. 18 bars voor 24,95 euro. Je gaat me niet vertellen dat de productiekosten zo hoog zijn..
18 bars voor 25 euro vind ik net best te doen. Heb net nog ff Oh Yea bars besteld. Betaal je 25 euries voor 12 bars. Is overal hetzelfde. Degelijke proteïne repen kosten wel wat. Je kan altijd van die minderwaardige repen kopen met aardig wat suiker en eiwitten in van lage kwaliteit. Kan je gerust wegkomen met 0.50 de reep.

• #31.090
Bedankt voor je antwoord, maar is 25% van het hele product aan maltodextrine (ofwel, suikers) niet erg veel? Of zie ik dit verkeerd?

Maltodextrine is al laatste aan de formule toegevoegd om een volle scoop te krijgen. Anders krijg je een dosering van 0,75 (3/4) scoop. En dat werkt dus niet. Je kan het dus zo zien dat je de maltodextrine er gratis bij krijgt. De verkoopprijs hadden we vooraf namelijk al bepaald. Daarbij is een dosering slechts 10 gram dat die koolhydraten (2,5g) geen invloed hebben op een dieet.

Dat durf ik zo niet te zeggen, aanbiedingen worden vaak niet gepland maar op de dag zelf bepaald.

18 bars voor 25 euro vind ik net best te doen. Heb net nog ff Oh Yea bars besteld. Betaal je 25 euries voor 12 bars. Is overal hetzelfde. Degelijke proteïne repen kosten wel wat. Je kan altijd van die minderwaardige repen kopen met aardig wat suiker en eiwitten in van lage kwaliteit. Kan je gerust wegkomen met 0.50 de reep.

Het is volgens mij ook een vrij normale prijs voor eiwitrepen.

Wanneer wordt het volgende weer een keer aangevuld? :

BCAA powder (smaken, niet de natural)
XXL tas

Ik vind het wel irritant namelijk dat producten (vooral de magnesium citraat van now foods) vaker op zijn en dat het echt lang duurt voordat het weer aangevuld is. Waarom is dit? Ik ben dan elke keer genoodzaakt bij body & shit shop te bestellen wat ik eigenlijk helemaal niet wil, omdat zij het wel altijd op voorraad hebben.

• #31.092
Wanneer wordt het volgende weer een keer aangevuld? :

BCAA powder (smaken, niet de natural)
XXL tas

Ik vind het wel irritant namelijk dat producten (vooral de magnesium citraat van now foods) vaker op zijn en dat het echt lang duurt voordat het weer aangevuld is. Waarom is dit? Ik ben dan elke keer genoodzaakt bij body & shit shop te bestellen wat ik eigenlijk helemaal niet wil, omdat zij het wel altijd op voorraad hebben.

Magnesium is gewoon op voorraad van NOW.

De tassen was een probleem mee wat uitgevochten is met de producent en deze worden aangepast. Maar voordat de tassen er zijn zal rond november zijn.

Een datum voor de BCAA's heb ik nog niet, ik heb net onze producent gevraagd hoe het hiermee zit. Er zijn regelmatig leveringsproblemen met de BCAA's en daarom gaan we ook een grote voorraad aanhouden.

Ik probeer een bestelling te plaatsen maar krijg nu al 4 keer achterelkaar deze melding:

Er is iets fout gegegaan bij het versturen van je betaalverzoek naar iDEAL, probeer het alsjeblieft nogmaals.

Ik wil gewoon met iDeal betalen met ABN Amro als bank.

• #31.094
Ik probeer een bestelling te plaatsen maar krijg nu al 4 keer achterelkaar deze melding:

Er is iets fout gegegaan bij het versturen van je betaalverzoek naar iDEAL, probeer het alsjeblieft nogmaals.

Ik wil gewoon met iDeal betalen met ABN Amro als bank.

Is er mogelijk een storing bij ABN nu? daar lijkt het namelijk wel op.

ABN had wel een storing, maar die is vanmorgen 10:43 weer opgelost:

10:43 #Storing hersteld. Het betalen met #iDeal voor klanten van #ABN Amro Bank verloopt weer zonder problemen. http://www.ideal-status.nl

René, gisteren aan een nieuwe pot Hydro begonnen en nadat ik het deksel opende was de seal al half geopend?? :eek:

Er lijkt niets uit te zijn en de smaak was ook hetzelfde (vanille), maar toch zit het me niet helemaal lekker (betreft de batch met de vernieuwde lay-out).

Meer klachten hierover ontvangen toevallig?

Klopt. Maar de productiekosten zijn echt niet zodanig hoog dat de prijs niet naar beneden kan. Bij merken betaal je gewoon 10 euro meer om het merk. Bij huismerken zou dit niet het geval moeten zijn. 18 bars voor 25 euro is gewoon belachelijk.

• #31.099
René, gisteren aan een nieuwe pot Hydro begonnen en nadat ik het deksel opende was de seal al half geopend?? :eek:

Er lijkt niets uit te zijn en de smaak was ook hetzelfde (vanille), maar toch zit het me niet helemaal lekker (betreft de batch met de vernieuwde lay-out).

Meer klachten hierover ontvangen toevallig?

Seal kan ooit loskomen tijdens transport (Postnl) als er wat whey tijdens afvullen op de halsopening komt voor het sealen dan laat het seal gemakkelijk los daarna. Is verder niet van invloed op de houdbaarheid of kwaliteit van het product. Sowieso is deze batch pas net geproduceerd. Ook kan het meekomen op het moment dat je de dop los draait. Zou me er geen zorgen over maken.

Maltodextrine is al laatste aan de formule toegevoegd om een volle scoop te krijgen. Anders krijg je een dosering van 0,75 (3/4) scoop. En dat werkt dus niet. Je kan het dus zo zien dat je de maltodextrine er gratis bij krijgt. De verkoopprijs hadden we vooraf namelijk al bepaald. Daarbij is een dosering slechts 10 gram dat die koolhydraten (2,5g) geen invloed hebben op een dieet.

Dank voor je uitleg. Al moet ik zeggen dat ik het nog wel vreemd vind. Je geeft al aan dat de verkoopprijs van tevoren al was bepaald, dat houdt dan in dat er van tevoren ook al bepaald was wat de dosering zou zijn. Waarom wordt er dan alsnog voor gekozen om een dosering werkzame stoffen van 7,5 gram te nemen in plaats van 10 gram werkzame stoffen?

Niet om je aan te vallen hoor, maar ik begrijp de keuze gewoon niet helemaal.

Terug
Naar boven