XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ah super, ze komen morgen binnen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.062
Ah super, ze komen morgen binnen :D

:thumbs: is echt een topproduct wat alleen niet iedereen op waarde kan schatten helaas. Het is veel meer dan een pre workout. Wij merken dat het lastig is om complexe producten te verkopen, dat heeft tijd nodig zodat steeds meer mensen deze producten leren te waarderen.

Hoi rene had even een vraagje over jullie rijst meel
Ik zou graag weten of deze pre cooked is .
Ik vraag dit omdat ik soms ongekookte producten moeilijk verteer .

Maar vind het product toch heel interessant om in me post workout shake te gebruiken.

• #31.064
Hoi rene had even een vraagje over jullie rijst meel
Ik zou graag weten of deze pre cooked is .
Ik vraag dit omdat ik soms ongekookte producten moeilijk verteer .

Maar vind het product toch heel interessant om in me post workout shake te gebruiken.

Deze is naar mijn weten niet gekookt. Het is gewassen en gemalen.

Is het niet zo dat rijst verhit moet worden ivm opneembaarheid van het product? Meende ergens gelezen te hebben dat het anders slecht opneembaar is door het lichaam.

Roid Rage is weg en is geen vervanger voor ;)

We zijn al maanden met The Force bezig (met externe partij) en deze is nu eindelijk klaar. Normaal zouden we deze naast Roid Rage gaan verkopen maar vanwege het snel verharden van Roid Rage hebben we deze uitverkocht en komt niet meer terug.

Oke! Bedankt voor de informatie

Prima supps en service, maar wanneer wordt er nu eens iets aan die site van jullie gedaan? Het werkt allemaal zo dramatisch slecht en traag dat het een reden is om maar ergens anders te bestellen.

Geen issues hier met de website qua snelheid of bereikbaarheid eigenlijk.

• #31.070
Prima supps en service, maar wanneer wordt er nu eens iets aan die site van jullie gedaan? Het werkt allemaal zo dramatisch slecht en traag dat het een reden is om maar ergens anders te bestellen.

Allemaal dramatisch slecht? waar loop je tegenaan dan? De site is overigens constant onderhevig aan aanpassingen en verbeteringen.

Geen issues hier met de website qua snelheid of bereikbaarheid eigenlijk.

Site werkt volgens mij ook prima en de snelheid is volgens de logs ook geen probleem :dunno:

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:21 ----------

Hier al wat nieuws over? Mijn zak is bijna leeg :o

Zijn blijkbaar wel meer smaken maar de importeur had deze niet.

• #31.072
Site is gewoon even wennen. In het begin had ik ook iets van WTF... maar na een paar keer vind je je weg wel.

Damn... en op bodybuilding.com kost die 3eur meer voor 10 servings minder :(

Zodra je op categorieen drukt moet het iedereen toch lukken om te bestellen lijkt me, of via de zoekfunctie ;)

ja er zijn wel meer smaken alleen die heeft de importeur niet naar de EU gehaald.

Ga het gewoon proberen .... Voor de koste hoef ik het niet te laten. Hahaha bedankt voor je tijd

René, hoe vallen de nieuwe XXL shirts (die met V-hals) qua maat? Wil met m'n volgende bestelling deze eens proberen maar ik twijfel tussen L en XL.

• #31.077
Ik was aan het kijken voor een pre-workout bij jullie. Hoeveel maltodextrine per 100gr bevat de Blast van jullie?

Terug
Naar boven