AboveAndBeyond
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.785
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi rene had even een vraagje over jullie rijst meel
Ik zou graag weten of deze pre cooked is .
Ik vraag dit omdat ik soms ongekookte producten moeilijk verteer .
Maar vind het product toch heel interessant om in me post workout shake te gebruiken.
Roid Rage is weg en is geen vervanger voor
We zijn al maanden met The Force bezig (met externe partij) en deze is nu eindelijk klaar. Normaal zouden we deze naast Roid Rage gaan verkopen maar vanwege het snel verharden van Roid Rage hebben we deze uitverkocht en komt niet meer terug.
Word het niet eens tijd voor wat meer smaken van die Amino1 zakken aan te bieden? Loopt toch goed dat product niet?![]()

Prima supps en service, maar wanneer wordt er nu eens iets aan die site van jullie gedaan? Het werkt allemaal zo dramatisch slecht en traag dat het een reden is om maar ergens anders te bestellen.
Geen issues hier met de website qua snelheid of bereikbaarheid eigenlijk.

Zijn blijkbaar wel meer smaken maar de importeur had deze niet.

Site is gewoon even wennen. In het begin had ik ook iets van WTF... maar na een paar keer vind je je weg wel.
Damn... en op bodybuilding.com kost die 3eur meer voor 10 servings minder![]()

Is het niet zo dat rijst verhit moet worden ivm opneembaarheid van het product? Meende ergens gelezen te hebben dat het anders slecht opneembaar is door het lichaam.
Ja ben ook een beetje onderzoek aan het doen en ben het ook tege gekomen
Ga het gewoon proberen .... Voor de koste hoef ik het niet te laten. Hahaha bedankt voor je tijd
René, hoe vallen de nieuwe XXL shirts (die met V-hals) qua maat? Wil met m'n volgende bestelling deze eens proberen maar ik twijfel tussen L en XL.
Die vallen net als de shirt met prints (half maatje groter dan in de winkel in NL).
Die vallen net als de shirt met prints (half maatje groter dan in de winkel in NL).