MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.101
Dank voor je uitleg. Al moet ik zeggen dat ik het nog wel vreemd vind. Je geeft al aan dat de verkoopprijs van tevoren al was bepaald, dat houdt dan in dat er van tevoren ook al bepaald was wat de dosering zou zijn. Waarom wordt er dan alsnog voor gekozen om een dosering werkzame stoffen van 7,5 gram te nemen in plaats van 10 gram werkzame stoffen?

Niet om je aan te vallen hoor, maar ik begrijp de keuze gewoon niet helemaal.

1. We wilden een goedkopere booster ontwikkelen, de verkoopprijs staat vast in dit geval
2. We maakten een receptuur met werkzame stoffen en hebben deze getest, een keer aangepast weer getest en goed bevonden
3. Dan komen we op het ontwerp van het label en blijkt een dosering geen volle scoop te zijn, dit is een probleem voor de gebruiker. Oplossing is wat maltodextrine toevoegen (wat receptuur met werkzame stoffen hebben we al goed bevonden) zodat je een volle scoop krijgt voor 1 dosering. Voordeel is ook nog dat maltodextrine zorgt voor een betere opname van de werkzame stoffen.

Duidelijk genoeg? ;)

1. We wilden een goedkopere booster ontwikkelen, de verkoopprijs staat vast in dit geval
2. We maakten een receptuur met werkzame stoffen en hebben deze getest, een keer aangepast weer getest en goed bevonden
3. Dan komen we op het ontwerp van het label en blijkt een dosering geen volle scoop te zijn, dit is een probleem voor de gebruiker. Oplossing is wat maltodextrine toevoegen (wat receptuur met werkzame stoffen hebben we al goed bevonden) zodat je een volle scoop krijgt voor 1 dosering. Voordeel is ook nog dat maltodextrine zorgt voor een betere opname van de werkzame stoffen.

Duidelijk genoeg? ;)

Dus je bepaalt aan de hand van de grootte van de scoop wat voor ingrediënten er in het product komen? :scratch:

• #31.103
Dus je bepaalt aan de hand van de grootte van de scoop wat voor ingrediënten er in het product komen? :scratch:

Lees nu even goed wat ik schrijf dan zie je dat dit niet zo is (hoop ik dan). Werkzame ingrediënten waren al bepaald om de scoop dan vol te krijgen heb je een drager nodig. In dit geval hebben we voor maltodextrine gekozen.

Een dosering van 3/4 scoop is lastig af te meten en hebben we slechte ervaringen mee. Scoops zijn er ook helaas maar in een aantal vaste formaten dus met pre workouts werk je altijd naar een volle scoop toe.

Laatst bewerkt:
Lees nu even goed wat ik schrijf dan zie je dat dit niet zo is (hoop ik dan). Werkzame ingrediënten waren al bepaald om de scoop dan vol te krijgen heb je een drager nodig. In dit geval hebben we voor maltodextrine gekozen.

Een dosering van 3/4 scoop is lastig af te meten en hebben we slechte ervaringen mee. Scoops zijn er ook helaas maar in een aantal vaste formaten dus met pre workouts werk je altijd naar een volle scoop toe.
Je mag ze het wantrouwen niet kwalijk nemen na de B&F affaire... Mensen vergeten (gelukkig) niet rap

• #31.105
Je mag ze het wantrouwen niet kwalijk nemen na de B&F affaire... Mensen vergeten (gelukkig) niet rap

Ik snap het ff niet meer... We maken een goede booster met 30 doseringen voor 14,95 die prima werkt. Dan komt er een vraag die ik netjes uitleg (mss beter niet kunnen doen maar goed). Wat is er dan te wantrouwen?

Ik ga er verder niet meer op in dat lijkt me beter.

Ik snap het ff niet meer... We maken een goede booster met 30 doseringen voor 14,95 die prima werkt. Dan komt er een vraag die ik netjes uitleg (mss beter niet kunnen doen maar goed). Wat is er dan te wantrouwen?

Ik ga er verder niet meer op in dat lijkt me beter.
Langs mijn kant is er geen wantrouwen hoor voor alle duidelijkheid :)

• #31.109
Ik snap maar al te goed het nut van maltodextrine als nutrient pusher.
Optimale opname van de ingrediënten, die de basis vormen vh supplement op zich.

precies en je kan het dus daarom goed gebruiken om te zorgen dat je met pre workout een volle scoop krijgt en niet 3/4 scoop wat lastig af te meten is.

Duidelijk genoeg? ;)

Ik kijk tegenwoordig inderdaad eerst alle labels na, vandaar dat ik deze vragen ook stel. Ik hoop dan ook niet dat ik daarop wordt afgeschoten. ;)

Er zijn trouwens wel scoops van ongeveer 7 gram, wellicht dat 5keer5 hierdoor ook fel reageert. Maar dat kan hij zelf beter beantwoorden natuurlijk.

In ieder geval bedankt voor je antwoord! :)

• #31.111
Ik kijk tegenwoordig inderdaad eerst alle labels na, vandaar dat ik deze vragen ook stel. Ik hoop dan ook niet dat ik daarop wordt afgeschoten. ;)

Er zijn trouwens wel scoops van ongeveer 7 gram, wellicht dat 5keer5 hierdoor ook fel reageert. Maar dat kan hij zelf beter beantwoorden natuurlijk.

In ieder geval bedankt voor je antwoord! :)

Vragen is prima!

Met scoops praat je overigens niet over grammen dat is een denkfout :finger:

Je praat over ml's en scoops zijn er in 5ml-10ml-20ml en ga maar door. En dan kom je vaak net niet goed uit en los je dus op met een filler.

Komt de Advanced PWO nog steeds eind deze week binnen? En is het dan ook zo dat de nieuwe smaak er meteen in 2 varianten is?

• #31.113
Komt de Advanced PWO nog steeds eind deze week binnen? En is het dan ook zo dat de nieuwe smaak er meteen in 2 varianten is?

Ik hoop van wel, deze zou eigenlijk dinsdag gemaakt worden maar er waren problemen bij onze producent. Nu wordt het deze week gemaakt en hopelijk vrijdag maar ik verwacht eigenlijk maandag geleverd.

Als ik geen samples uit kies, zou ik dan die weer een keertje die handige gym handdoek erbij kunnen krijgen (ik zie dat die bij bestellingen boven de 300 euro zit, zoveel geld heb ik helaas niet beschikbaar voor supplementen).

precies en je kan het dus daarom goed gebruiken om te zorgen dat je met pre workout een volle scoop krijgt en niet 3/4 scoop wat lastig af te meten is.
Snap ook niet hoe hier een discussie over kan ontstaan. De goede dosering is 3/4 van een scoop; Scoop is 1/4 leeg; Dit wordt opgevuld; Klaar... :p

• #31.117
Als ik geen samples uit kies, zou ik dan die weer een keertje die handige gym handdoek erbij kunnen krijgen (ik zie dat die bij bestellingen boven de 300 euro zit, zoveel geld heb ik helaas niet beschikbaar voor supplementen).

Op dit moment niet dat is voor ons niet bij te houden wie wel en wie niet. We gaan werken aan een spaarsysteem waarbij je kan sparen voor XXL goodies. Dit zal nog even duren maar zit wel in de planning.

Die XXL handdoek kun je ook gewoon los kopen à € 5,95..

ja klopt ;)

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Snap ook niet hoe hier een discussie over kan ontstaan. De goede dosering is 3/4 van een scoop; Scoop is 1/4 leeg; je wilt graag een dosering van een hele scoop dus Dit wordt opgevuld; Klaar... :p

Zo simpel is het :)

Deze hele discussie :p

Het is toch niet zo moeilijk te begrijpen dat er een X gram aan totaal van alle ingredienten in een dosering gaat (die dus van te voren wordt vastgesteld), alleen dat dit dan niet per definitie een volle scoop betekent. Het feit dat er wat maltodextrine wordt bijgedaan om aan die volle scoop (aan ml's te komen) betekent niet dat je op eens minder werkzame stoffen van de PWO hebt. Als je niet begrijpt hoe het werkt, moet je ook niet raar passief agressief reageren als mensen het netjes uitleggen en je het nog steeds kennelijk niet snapt.

Wanneer komt de whey delicious chocolate caramel in 1 kg pot weer op voorraad?
Die is nu al een tijdje uitverkocht dat ik, of ik moet hem net gemist hebben :P

Eerste bestelling bij jullie gedaan, ben benieuwd!

Terug
Naar boven