Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja een aantal allemaal positief, goede energie en focus maar niet dat je gelanceerd wordt
.
.Enthousiast 'The Force' pre-workout uitgeprobeerd, maar ik merkte wederom nauwelijks iets met 1 scoopErg lastig dat ik maar niet lijk te reageren op pre-workouts... Volgende keer maar 2 scoops proberen, misschien heeft dat wat meer effect.
heb al eerder gezegd GEEN pre workouts meer kopen, die werken niet bij jou. Ongeacht welke.
Was wel fijn geweest om lekker te kunnen knallen, vooral tijdens de cut bij de wedstrijdprep waar ik al minder energie heb 
Enthousiast 'The Force' pre-workout uitgeprobeerd, maar ik merkte wederom nauwelijks iets met 1 scoopErg lastig dat ik maar niet lijk te reageren op pre-workouts... Volgende keer maar 2 scoops proberen, misschien heeft dat wat meer effect.

.Hoi !
B&F heeft nu een Pre Workout gemaakt met DMAE erin verwerkt. Dit schijnt een aardig goede stof te zijn. Zijn jullie ook van plan om een preworkout te maken met oa DMAE erin verwerkt?
Uit principe bestel ik niet meer mij B&F
Ik gebruik al Xtreme Energizer, maar die verhoogt alleen maar mijn lichaams temperatuur. Caffeine is voor mij niet een goede pre workout stof.

Hoi !
B&F heeft nu een Pre Workout gemaakt met DMAE erin verwerkt. Dit schijnt een aardig goede stof te zijn. Zijn jullie ook van plan om een preworkout te maken met oa DMAE erin verwerkt?
Uit principe bestel ik niet meer mij B&F
Ik gebruik al Xtreme Energizer, maar die verhoogt alleen maar mijn lichaams temperatuur. Caffeine is voor mij niet een goede pre workout stof.
Enthousiast 'The Force' pre-workout uitgeprobeerd, maar ik merkte wederom nauwelijks iets met 1 scoopErg lastig dat ik maar niet lijk te reageren op pre-workouts... Volgende keer maar 2 scoops proberen, misschien heeft dat wat meer effect.

We hebben nu net de The Force uit en die reacties daarop zijn heel goed. Zelf heb ik ook al lange tijd niet zo'n fijne booster gehad.
Energizer die je noemt bevat naast cafeine ook higenamine voor een boost overigens
of een product met DMAE gaan uitbrengen dan moet ik nog onderzoeken, even experimenteren of het iets toevoegt.
. DMAE is een stofje dat tegenwoordig steeds meer in de schijnwerpers komt te staan. Het wordt in verband gebracht met verbeterde cognitieve vaardigheden (concentratie, focus enz) maar zou ook kunnen worden gebruikt bij de behandeling van Alzheimer. Daarnaast wordt geclaimd dat het goedje zou zorgen voor mooie dromen. De wetenschappelijke onderbouwing van deze stof is nog wel beperkt
ja een aantal allemaal positief, goede energie en focus maar niet dat je gelanceerd wordt
Ja vreemd. Mogelijk de warmte? bedorven kan het niet zijn zo snel overigens.

hij staat in de voorraadkast waar ik altijd mijn whey neerzet, nog nooit problemen mee gehad.. nogal zonde van me whey![]()
durf het niet te proeven, hangt echt een hele chemische lucht aan, en de perzik geur is compleet verdwenen...
Lastig te zeggen, vooral omdat het wel goed was bij opening van de zak en dit pas later is opgetreden. Het moet bijna wel aan de bewaarcondities gelegen hebben dan. Dan denk ik aan hoge temperatuur en vochtig.
Welke batch heb je? dan test ik het productiesample wat we daarvan hebben morgen even op de zaak.

25.71.14
Zal wel iets met vocht ofso te maken hebben ben ik bang ja!
Ik ben morgen op vakantie dus stuur maar pb![]()
René, enige kans dat Fully Loaded op korte termijn eens in de aanbieding zal komen of is dit een product wat buiten de aanbiedingen blijft?
Vind het echt topspul maar toch wel wat aan de prijzige kant, dan kan ik een keer voordelig groot in slaan.