MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vandaag de XXL Delicious chocolade binnen gekregen, smaakt weer top !

Welke smaak van night proteine is nog meer aan te raden, na chocola? (een goede nummer 2 dus:P)

*en waarom wisselen de goodies elke keer? De ene keer kon ik een shake beker krijgen bij de eerste 25 euri. Nu weer niet? Gaat dit binnenkort weer veranderen? Het is net rad van fortuin, man. :D:D

Cookies coconut en vanille zit goed met alle drie!

Force besteld, ben benieuwd :)

René,

Kan ik 1 schep isolaat chocola ook mixen met 1 schep miscellar caseine chocola(NP)? Wil namelijk geen ADP gebruiken maar wel een directe en langere afgifte hebben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.150
bestelling 471870

En nu? Die winkel waar ze moeten leveren is enkel open in de voormiddag in augustus.

Tx

21.08.2015 19:21 Mechelen (BE)
We're sorry but your parcel couldn't be delivered as arranged.
21.08.2015 12:36 Mechelen (BE)
Onsuccesvolle leveringspoging
Geen goederen aanvaardt / pick up goederen.
21.08.2015 07:16 Mechelen (BE)
Onderweg voor levering.
20.08.2015 18:43 Mechelen (BE)
Terug in het depot na een onsuccesvolle leveringspoging.
20.08.2015 12:32 Mechelen (BE)
Onsuccesvolle leveringspoging
Bestemmeling niet thuis, notificatie is achtergelaten.
20.08.2015 07:55 Mechelen (BE)
Onderweg voor levering.
20.08.2015 05:58 Mechelen (BE)
Bij het ontvangstdepot
19.08.2015 21:00 Best (NL)
Onderweg
19.08.2015 17:40 DPD data centrum
Order informatie is doorgegeven aan DPD

René, eigenlijk een vraagje puur uit interesse: waarom hebben jullie gekozen voor het zeefje in plaats van een blender ball in jullie shakers? Persoonlijk gaat mijn voorkeur namelijk uit maar de blender balls, zijn deze ook los te bestellen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

René.

Kan ik bij mega grow ook nog neutrale isolaat er bij in gooien?

• #31.156
René, eigenlijk een vraagje puur uit interesse: waarom hebben jullie gekozen voor het zeefje in plaats van een blender ball in jullie shakers? Persoonlijk gaat mijn voorkeur namelijk uit maar de blender balls, zijn deze ook los te bestellen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die bal gebruikt een concurrent omdat hun shakes anders niet oplossen zonder metalen bal :p, bij ons is dat niet nodig vandaar dus een zeefje. En om eerlijk te zijn gebruik ik en eigenlijk niemand bij ons op de zaak die zeefjes. Die worden altijd direct weggegooid.

René.

Kan ik bij mega grow ook nog neutrale isolaat er bij in gooien?

ja kan zeker!

Die blenderbal is ook moeilijker schoon te maken als het een beetje aangekoekt is.
In een gewone vaat dan, dus niet vaatwasmachine. Zeefje is makkelijker schoon te maken.
Sommige shakebekers hebben zo n klein schroefdopje bovenop, ook zo n verzamelplek voor schimmel en lastig schoon te houden, dat betreft zijn deze bekers ideaal.
Ik mis alleen nog een kleinere variant, zo n 500 ml, die is makkelijker in een volle koelkast en met de night proteine makkelijker leeg scheppen.

Die bal gebruikt een concurrent omdat hun shakes anders niet oplossen zonder metalen bal :p, bij ons is dat niet nodig vandaar dus een zeefje. En om eerlijk te zijn gebruik ik en eigenlijk niemand bij ons op de zaak die zeefjes. Die worden altijd direct weggegooid.

Die zeefjes gebruik ik zelf ook niet, heb inderdaad oude blenderballs erin gedaan van dat bedrijf haha. Jij shaket dus alleen water en whey zonder zeef / bal?

• #31.159
Die blenderbal is ook moeilijker schoon te maken als het een beetje aangekoekt is.
In een gewone vaat dan, dus niet vaatwasmachine. Zeefje is makkelijker schoon te maken.
Sommige shakebekers hebben zo n klein schroefdopje bovenop, ook zo n verzamelplek voor schimmel en lastig schoon te houden, dat betreft zijn deze bekers ideaal.
Ik mis alleen nog een kleinere variant, zo n 500 ml, die is makkelijker in een volle koelkast en met de night proteine makkelijker leeg scheppen.

We krijgen binnenkort naast de huidige shaker een grotere Bigger is Better variant shaker (1 liter) mady by smarthshake. Ook komt er een eindbazen bidon maar daarover later meer :D Wil je een kleinere shaker kijk dan eens naar de roze vrouwen smartshaker die is klein.

Die zeefjes gebruik ik zelf ook niet, heb inderdaad oude blenderballs erin gedaan van dat bedrijf haha. Jij shaket dus alleen water en whey zonder zeef / bal?

Ja altijd.

ja gebruik meerdere die normale van jullie.
maar ook 1 kleine blauwe van een firma b&f. die is zo handig. maar een kleine xxl zou een mooie vervanger zijn. krijg den naar gevoel bij die b en f logo.
owja roze hebben we ook staan. vind mijn vriendin leuk.

Terug
Naar boven