Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hebben jullie geen maltodextrine in het assortiment????

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.182
Hebben jullie geen maltodextrine in het assortiment????

klopt geen maltodextrine, jaren geleden wel gehad maar is iets waar heel weinig vraag naar was. Maltodextrine hangt ook wat tussen dextrose en waxy maize / vitargo in dus snap dat ook wel.

Onze dextrojuice is een mix van dextrose met maltodextrine (en mineralen / taurine).

Beste XXL,

Ik heb een vraag over het product Unleash Concentrated.
Ik gebruik het product nu enige tijd, gewoon om eens te kijken daar ik niet echt van pre's houdt.
Maar ik vraag me af waarom er niet op het label vermeld staat hoeveel caffeine het bevat.
Correct me if I' wrong, maar moet er niet volgens de wet aangegeven worden hoeveel caffeine het product bevat? In mg per 100 gram bijvoorbeeld.
Ik kan nergens vinden wat de verdere samenstelling en hoeveelheden precies zijn.
Is het niet bij de wet verplicht om daarbij apart duidelijk te vermelden op het etiket dat het caffeine bevat?
Overigens bevalt het product mij prima!

Nog geen plannen voor flav drops(smaak voor in kwark) op te nemen in het assortiment?

• #31.185
Beste XXL,

Ik heb een vraag over het product Unleash Concentrated.
Ik gebruik het product nu enige tijd, gewoon om eens te kijken daar ik niet echt van pre's houdt.
Maar ik vraag me af waarom er niet op het label vermeld staat hoeveel caffeine het bevat.
Correct me if I' wrong, maar moet er niet volgens de wet aangegeven worden hoeveel caffeine het product bevat? In mg per 100 gram bijvoorbeeld.
Ik kan nergens vinden wat de verdere samenstelling en hoeveelheden precies zijn.
Is het niet bij de wet verplicht om daarbij apart duidelijk te vermelden op het etiket dat het caffeine bevat?
Overigens bevalt het product mij prima!

Volgens de nieuwe regelgeving klopt dat je de hoeveelheid cafeine op het label moet vermelden maar Unleash is gelabeld voor dat dit inging. Dan mag het product uitverkocht met een nieuwe batch wordt dit wel vermeldt (aangepaste labels). Het is overigens 250mg per dosering en staat wel op de site bij het product. Cafeine staat uiteraard wel gewoon op de ingrediëntenlijst.

De verdere samenstelling hoeft niet weergegeven te worden en doen we ook niet, dan geven we de formule weg van het product waar we maanden aan gewerkt hebben.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Nog geen plannen voor flav drops(smaak voor in kwark) op te nemen in het assortiment?

Nee eigenlijk niet, nooit naar gekeken. ;)

De verdere samenstelling hoeft niet weergegeven te worden en doen we ook niet, dan geven we de formule weg van het product waar we maanden aan gewerkt hebben.
Oh, dat is wel jammer. Ik had gehoopt dat jullie daar eerlijk over zijn, aangezien concurrenten hun formules van hun pre-workouts wel openbaar plaatsen. Terwijl XXL juist bekend staat om hun open- en eerlijkheid. Anyway, ik begrijp het wel, maar toch wel een beetje jammer..???

Volgens de nieuwe regelgeving klopt dat je de hoeveelheid cafeine op het label moet vermelden maar Unleash is gelabeld voor dat dit inging. Dan mag het product uitverkocht met een nieuwe batch wordt dit wel vermeldt (aangepaste labels). Het is overigens 250mg per dosering en staat wel op de site bij het product. Cafeine staat uiteraard wel gewoon op de ingrediëntenlijst.
Duidelijk antwoord en begrijpelijk. Overigens kan ik het niet vinden op de site dat de dosering 250mg is..

Dat aanpassen deed je zeer snel Rene..:p

• #31.188
Oh, dat is wel jammer. Ik had gehoopt dat jullie daar eerlijk over zijn, aangezien concurrenten hun formules van hun pre-workouts wel openbaar plaatsen. Terwijl XXL juist bekend staat om hun open- en eerlijkheid. Anyway, ik begrijp het wel, maar toch wel een beetje jammer..???

Ik heb niets te verbergen maar je hebt er verder als klant ook niet veel aan, met een pre workout wil je een product wat goed werkt en je een goede boost van krijgt. Dat is wel wat het product doet.

Ik zie het niet als niet eerlijk zijn (want je krijg gewoon een goed werkend product) maar in het maken van een goede samenstelling zit bij ons altijd veel testwerk. Als we dat zo prijsgeven kan iedereen het direct kopiëren. Discussie is hier overigens al eerder gevoerd en heb het toen nog uitvoeriger uitgelegd maar ga verder niet weer het hele verhaal herhalen ;)

Duidelijk antwoord en begrijpelijk.
Overigens kan ik het niet vinden op de site dat de dosering 250mg is..

Staat bij de waarschuwingen zie ik.

Ik heb niets te verbergen maar je hebt er verder als klant ook niet veel aan, met een pre workout wil je een product wat goed werkt en je een goede boost van krijgt. Dat is wel wat het product doet.

Ik zie het niet als niet eerlijk zijn (want je krijg gewoon een goed werkend product) maar in het maken van een goede samenstelling zit bij ons altijd veel testwerk. Als we dat zo prijsgeven kan iedereen het direct kopiëren. Discussie is hier overigens al eerder gevoerd en heb het toen nog uitvoeriger uitgelegd maar ga verder niet weer het hele verhaal herhalen ;)
Oh, ik begreep het ook wel hoor. Was gewoon een constatering en jullie willen altijd open zijn. Want producten zoals Blast! zou je prima open over kunnen zijn. Anyway, XXL is nog altijd de grootste shop in NL, dus maak me verder ook zeker geen zorgen.

• #31.190
Oh, ik begreep het ook wel hoor. Was gewoon een constatering en jullie willen altijd open zijn. Want producten zoals Blast! zou je prima open over kunnen zijn. Anyway, XXL is nog altijd de grootste shop in NL, dus maak me verder ook zeker geen zorgen.

:thumbs:

Zit hij er nog bij rene?
473731‏

Ik vind het wel fijn om te weten hoeveel cafeïne er in een product zit. Het verschilt per persoon of het product goed werkt toch? :)

Hoeveel gram smaakstoffen en andere niet whey hulpstoffen bevat jullie whey isolaat?

Ik vind het wel fijn om te weten hoeveel cafeïne er in een product zit. Het verschilt per persoon of het product goed werkt toch? :)

Hoeveel gram smaakstoffen en andere niet whey hulpstoffen bevat jullie whey isolaat?

René krijgt wat jullie betreft geen avondje vrij begrijp ik..
De vraag m.b.t. de cafeïne vind ik ook wel relevant. Toch wel fijn om te weten wat je naar binnen werkt aan cafeïne lijkt mij xD

Heb onze contactpersoon van PostNL gemaild en wacht even het antwoord af. Dit wordt normaal niet vermeldt op proteïnes labels volgens mij, althans ik eigenlijk geen merken dit doen. Alleen als je wilt laten zien dat er calcium inzit (van nature) voor mensen die graag producten met calcium nemen. Calcium is bij alle whey circa 0,4% Ik voel een nieuwe markt opkomen :D

PostNL lijkt het opgelost te hebben, de AH bij mij in de buurt staat er tussen bij Pakjegemak.

• #31.198

Staat er overal gewoon bij hoor.

Volgens mij gaat het erom wat het eiwitpercentage is en hoeveel vetten en carbs... daarbij kan je gebruik maken van meerdere kwaliteiten whey isolaat met allemaal een ander eiwitpercentages en voedingswaarden. Dus als ik je al een antwoord geef kan je er nog niets mee omdat je niet weet welke basis isolaat wij gebruiken en andere merken. Ik kan je wel zelf zeggen dat wij minimale zoet, smaak en hulpstoffen gebruiken in de isolaat. En als je onze isolaat vergelijkt met die van concurrenten en je houdt dit in je achterhoofd zal het je ook direct opvallen.

René krijgt wat jullie betreft geen avondje vrij begrijp ik..
De vraag m.b.t. de cafeïne vind ik ook wel relevant. Toch wel fijn om te weten wat je naar binnen werkt aan cafeïne lijkt mij xD

;)

PostNL lijkt het opgelost te hebben, de AH bij mij in de buurt staat er tussen bij Pakjegemak.

aha goed om te horen hebben ze toch iets gedaan na ons contact vandaag.

Ik snap het. Jullie gebruiken een isolate met hoger eiwitgehalte als musculi of bp begrijp ik. Dat is super! Het ging mij meer om de hoeveelheid sucralose per shake en of jullie ook suikers toevoegen of niet.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Nee eigenlijk niet, nooit naar gekeken. ;)

Ik heb gisteren jullie nieuwe pwo the force binnengekregen en zocht hier ook de hoeveelheid cafeïne op. Ondanks dat dit toch een recent product is stond de hoeveelheid er niet op denk ik? Verder niets te klagen want heb er gisteren al een knaltraining mee gehad. Goed spul!

Terug
Naar boven