MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Vriendin van mij had Whey delicous vanille en Night protein Vanille besteld na t proberen bij mij (wel de chocolade smaaK), is er erg blij mee :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.163
ja gebruik meerdere die normale van jullie.
maar ook 1 kleine blauwe van een firma b&f. die is zo handig. maar een kleine xxl zou een mooie vervanger zijn. krijg den naar gevoel bij die b en f logo.
owja roze hebben we ook staan. vind mijn vriendin leuk.

Kleinere shakers hebben we ooit gehad maar was veel commentaar op. Ik verwacht dan ook niet dat we die nog gaan krijgen.

Vriendin van mij had Whey delicous vanille en Night protein Vanille besteld na t proberen bij mij (wel de chocolade smaaK), is er erg blij mee :)

aha mooi :thumbs:

Als ik gisteren om 17u heb besteld in Belgie wordt dit dan nog vandaag geleverd?

• #31.165
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je hebt gekozen voor aflevering in een pakketshop dan normaal gezien wel, anders niet.

Nee helaas aan huis laten leveren! OK geen probleem. Zat ongeduldig te wachten op die nieuwe pwo the force. Neem nu roid rage en ben daar heel tevreden over. Stuk voor stuk stevige trainingen. En aangezien the force nog straffer zou zijn ben ik wel benieuwd!

Als ik bij jullie voor PakjeGemak kies, is de locatie bij mij het dichts in de buurt niet zichtbaar (AH, Nachtegaalstraat, Utrecht), terwijl dit volgens PostNL wel gewoon een pakketpunt is waar dat gewoon kan.

Goedemiddag René,

Welk product zorgt voor de beste pomp tijdens de training ? Aakg tabs of pump'd up ?

• #31.169
Nee helaas aan huis laten leveren! OK geen probleem. Zat ongeduldig te wachten op die nieuwe pwo the force. Neem nu roid rage en ben daar heel tevreden over. Stuk voor stuk stevige trainingen. En aangezien the force nog straffer zou zijn ben ik wel benieuwd!

Laat even weten wat je er van vind.

Als ik bij jullie voor PakjeGemak kies, is de locatie bij mij het dichts in de buurt niet zichtbaar (AH, Nachtegaalstraat, Utrecht), terwijl dit volgens PostNL wel gewoon een pakketpunt is waar dat gewoon kan.

Dat ligt niet aan ons denk ik, gegevens worden geladen vanuit Postnl namelijk. Je kan overigens ook meer locaties zoeken dan degene die weergegeven worden. Heb je dat ook geprobeerd?

Goedemiddag René,

Welk product zorgt voor de beste pomp tijdens de training ? Aakg tabs of pump'd up ?

Ik denk zeker Pump'd Up

Laatst bewerkt door een moderator:
Laat even weten wat je er van vind. Dat ligt niet aan ons denk ik, gegevens worden geladen vanuit Postnl namelijk. Je kan overigens ook meer locaties zoeken dan degene die weergegeven worden. Heb je dat ook geprobeerd? Ik denk zeker Pump'd Up

Ja ik heb de postcode van de AH hier in de buurt ingevoerd, en kreeg hetzelfde lijstje te zien zonder de AH. Ik heb het ook geprobeerd bij Coolblue en daar is de locatie wel zichtbaar als ik kies voor Pakjegemak.

• #31.171
Ja ik heb de postcode van de AH hier in de buurt ingevoerd, en kreeg hetzelfde lijstje te zien zonder de AH. Ik heb het ook geprobeerd bij Coolblue en daar is de locatie wel zichtbaar als ik kies voor Pakjegemak.

heel vreemd.... mail me even welk pak je gemak punt je wilt selecteren. dan mail ik het door naar onze contactpersoon van postnl. rene@xxlnutrition.nl

Dit had ik laatst ook. Als ik de site van pakjegemak open staat dat de ah alleen open is op donderdag en vrijdag. Ben wel benieuwd wat het antwoord van Rene op je mail is.

Ik zie bij de isolaat niks over mineralen en vitamines staan. Bij b&f stond het er wel als ik mij goed herinner.

Ik wil niet teveel calcium binnen krijgen, vandaar dat ik benieuwd ben.

Inmiddels maandje in Australië, enige whey die een beetje te betalen is de concentraat van Venom Protein. Smaakt natuurlijk nergens naar en over de kwaliteit is nog maar de vraag of het überhaupt wat is. Op deze momenten mis je dan toch wel de good ole Whey Delicious. Man man man, die appeltaart en yoghurt-framboos is zó goed

• #31.177
Dit had ik laatst ook. Als ik de site van pakjegemak open staat dat de ah alleen open is op donderdag en vrijdag. Ben wel benieuwd wat het antwoord van Rene op je mail is.

Heb onze contactpersoon van PostNL gemaild en wacht even het antwoord af.

Ik zie bij de isolaat niks over mineralen en vitamines staan. Bij b&f stond het er wel als ik mij goed herinner.

Ik wil niet teveel calcium binnen krijgen, vandaar dat ik benieuwd ben.

Dit wordt normaal niet vermeldt op proteïnes labels volgens mij, althans ik eigenlijk geen merken dit doen. Alleen als je wilt laten zien dat er calcium inzit (van nature) voor mensen die graag producten met calcium nemen. Calcium is bij alle whey circa 0,4%

Inmiddels maandje in Australië, enige whey die een beetje te betalen is de concentraat van Venom Protein. Smaakt natuurlijk nergens naar en over de kwaliteit is nog maar de vraag of het überhaupt wat is. Op deze momenten mis je dan toch wel de good ole Whey Delicious. Man man man, die appeltaart en yoghurt-framboos is zó goed

Ik voel een nieuwe markt opkomen :D

Nog een vraag over verschil tussen iso van bf en xxl

Waar ik bij bf genoeg had aan 1 schep iso voor +1 30 gr eiwitten...heb ik hier bij xxl 2 schepjes voor nodig.

Heeft dit te maken met faal van bf?

kleinere scheppen.

• #31.180
Nog een vraag over verschil tussen iso van bf en xxl

Waar ik bij bf genoeg had aan 1 schep iso voor +1 30 gr eiwitten...heb ik hier bij xxl 2 schepjes voor nodig.

Heeft dit te maken met faal van bf?

Niet kijken naar scoop (scheppen) maar naar hoeveel gram je wilt gebruiken (wat je zelf bepaald). 2 scheppen is bij ons iets van 40 gram volgens mij. Beste weeg je het een keer na.

Terug
Naar boven