MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.201
Ik snap het. Jullie gebruiken een isolate met hoger eiwitgehalte als musculi of bp begrijp ik. Dat is super! Het ging mij meer om de hoeveelheid sucralose per shake en of jullie ook suikers toevoegen of niet.

We voegen heel weinig verdikkingsmiddel toe (daarom is onze isolaat zo dun) en zeker geen suikers, resistente dextrine of fructose deze horen helemaal niet in een goede eiwitshake thuis. Daarbij gebruiken we ook minder zoetstoffen dan alle andere merken. Vergelijk een isolaat qua smaak en gevoel van ons maar eens met anderen dan zal je opvallen dat de smaak heel licht is en niet overheersend, shake blijft ook dus zoals het hoort.

Ik heb gisteren jullie nieuwe pwo the force binnengekregen en zocht hier ook de hoeveelheid cafeïne op. Ondanks dat dit toch een recent product is stond de hoeveelheid er niet op denk ik? Verder niets te klagen want heb er gisteren al een knaltraining mee gehad. Goed spul!

Klopt heb ik ook geconstateerd, op blast staat het wel en ook miss fitness pre workout. Hier tussendoor geslopen, staat wel op de site de hoeveelheid is 200mg per dosering. Maar goed om te horen dat je wel een knaltraining hebt gehad :wl:

Laatst bewerkt door een moderator:
The Force
Zoals beloofd hier ff review.
Prima PWO alhoewel 1 scoop beetje te mild is voor mensen die wel wat gewend zijn qua stims.
Goeie focus, zin om lekker te knallen, en warm gevoel na inname maar de energie houdt helaas niet de hele training aan. Morgen 1,5 scoop proberen.

The Force
Prima PWO alhoewel 1 scoop beetje te mild is voor mensen die wel wat gewend zijn qua stims.
Goeie focus, zin om lekker te knallen, en warm gevoel na inname maar de energie houdt helaas niet de hele training aan. Morgen 1,5 scoop proberen.
Had net hetzelfde gevoel. Ook heel warm gevoel. Hele goeie training gehad maar na 1-1,5u was de fut er wel uit. Had overigens al 1,5 scoop genomen. Morgen 2 scoops uitproberen. Verder wel goed spul. Geen rush, geen crash. Wel een hele grote motivatie en kracht om te liften.

• #31.204
The Force

Had net hetzelfde gevoel. Ook heel warm gevoel. Hele goeie training gehad maar na 1-1,5u was de fut er wel uit. Had overigens al 1,5 scoop genomen. Morgen 2 scoops uitproberen. Verder wel goed spul. Geen rush, geen crash. Wel een hele grote motivatie en kracht om te liften.

Als je na 1 - 1,5 uur trainen nog fut hebt dan moet je maar eens meetrainen want vraag ik me echt af wat je in dat uur hebt gedaan :p

The Force

Thanks voor de review, hier was ik benieuwd naar. Heb inderdaad al een redelijke tolerantie opgebouwd wat betreft stims, zoek eigenlijk een PWO waarmee je daadwerkelijk aan één scoop genoeg hebt. Heb nog wat potjes Unstoppable staan gelukkig, maar daar gaan ook al meerdere scoops in..
De energie houdt niet de hele training aan? Train je 4 uren..? Anders is het echt een waardeloze PWO, als dat waar is..

Heb ook nooit genoeg aan 1 scoop. Dan moet je echt de old skool pwo te pakken zien te krijgen
met 1.3 dmaa erin.
Training duurde 75 min. Morgen 1,5 scoop proberen (of gelijk maar 2 :D)

Vandaag 2 scoops Force, zo dat scheelt een hoop. Heerlijke agressie (volgende keer kwartier van tevoren nemen ipv half uur, das ook wat beter
voor de mede weggebruikers ;))
Lekker kunnen knallen :D

Laatst bewerkt:
  • #31.208
Heb ook nooit genoeg aan 1 scoop. Dan moet je echt de old skool pwo te pakken zien te krijgen
met 1.3 dmaa erin.

Unstoppable en Noxipro doen het voor mij nog wel redelijk inderdaad. Misschien heb ik te hoge verwachtingen van de huidige PWO's.

The force vind ik een beetje te vergelijken met roid rage. Alleen een iets heftiger gevoel. Het lijkt alsof the force harder piekt maar ook sneller uitgewerkt is. Als je een beetje tolerantie hebt zal je wrs wel rond de 2 scoops moeten gaan zitten voor het gewenste effect te hebben. Maar verder wel een heerlijk gevoel, niet opgejaagd, gwn keiharde zin en kracht om te trainen. Voor 25 euro vind ik dit wel een van de beste nieuwe generatie pwo's verkrijgbaar.

• #31.211
Unstoppable en Noxipro doen het voor mij nog wel redelijk inderdaad. Misschien heb ik te hoge verwachtingen van de huidige PWO's.

De boost van die generatie (jack3d, noxipro, napalm, maximize V2, oude unleash) is lastig te evenaren met de huidige wetgeving.

Als je na 1 - 1,5 uur trainen nog fut hebt dan moet je maar eens meetrainen want vraag ik me echt af wat je in dat uur hebt gedaan :p

Haha ja zo kan je het mss ook bekijken :p. Ik trainde gwn met veel rust tussen ;). Maar na 45 min doortrainen zal het effect ook wel afnemen denk ik.

• #31.213
The force vind ik een beetje te vergelijken met roid rage. Alleen een iets heftiger gevoel. Het lijkt alsof the force harder piekt maar ook sneller uitgewerkt is. Als je een beetje tolerantie hebt zal je wrs wel rond de 2 scoops moeten gaan zitten voor het gewenste effect te hebben. Maar verder wel een heerlijk gevoel, niet opgejaagd, gwn keiharde zin en kracht om te trainen. Voor 25 euro vind ik dit wel een van de beste nieuwe generatie pwo's verkrijgbaar.

kijk dat is goed nieuws :thumbs:

Heb al heeel veel pwo's uitgeprobeerd(ja stimjunkie haha). En er zijn er genoeg die vol met rommel zitten voor een hogere prijs, waar je enkel een opgejaagd gevoel van krijgt, heel de training misselijk bent en daarna volledig crasht. Dat gevoel heb ik niet bij de pwo's van xxl. Heb nu 2 potten roid rage opgemaakt en gisteren begonnen aan the force. Allemaal toppers vind ik.

met 1.3 dmaa erin.

Misschien moet je 1 scoop 30min op voorhand nemen, en de andere shake in de aanloop naar en in het begin
van de training opdrinken? ;) Kan ook wel een voordeel opleveren zo.

Misschien moet je 1 scoop 30min op voorhand nemen, en de andere shake in de aanloop naar en in het begin

Ik heb doorgaans al moeite om 1 PWO shake naar binnen te krijgen.. :D

Heb ik ook al over zitten denk idd :)

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Ik heb doorgaans al moeite om 1 PWO shake naar binnen te krijgen.. :D

Niet teveel water gebruiken en gewoon naar binnen kappen. Smaak van deze is trouwens prima.

Gisteren net op tijd een bestelling geplaatst, vandaag toch nog binnen gelukkig. Goed bezig mannen!

Terug
Naar boven