- Waardering
- 4.382
Ik snap het. Jullie gebruiken een isolate met hoger eiwitgehalte als musculi of bp begrijp ik. Dat is super! Het ging mij meer om de hoeveelheid sucralose per shake en of jullie ook suikers toevoegen of niet.
We voegen heel weinig verdikkingsmiddel toe (daarom is onze isolaat zo dun) en zeker geen suikers, resistente dextrine of fructose deze horen helemaal niet in een goede eiwitshake thuis. Daarbij gebruiken we ook minder zoetstoffen dan alle andere merken. Vergelijk een isolaat qua smaak en gevoel van ons maar eens met anderen dan zal je opvallen dat de smaak heel licht is en niet overheersend, shake blijft ook dus zoals het hoort.
Ik heb gisteren jullie nieuwe pwo the force binnengekregen en zocht hier ook de hoeveelheid cafeïne op. Ondanks dat dit toch een recent product is stond de hoeveelheid er niet op denk ik? Verder niets te klagen want heb er gisteren al een knaltraining mee gehad. Goed spul!
Klopt heb ik ook geconstateerd, op blast staat het wel en ook miss fitness pre workout. Hier tussendoor geslopen, staat wel op de site de hoeveelheid is 200mg per dosering. Maar goed om te horen dat je wel een knaltraining hebt gehad

Laatst bewerkt door een moderator:

)
)