joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XXL Nutrition! Bedankt voor de samples, shakebeker en de 'Bigger is Better'-handdoek. Mijn dank gaat ook uit naar de organisator van de Facebookwedstrijd (DBB)!
he Rene!
ik had je voor me vakantie een vraag gesteld, heb alleen geen antwoord meer gehad zie ik![]()

aha mooi! graag gedaan.
ben ik dan vergeten, ik weet even niet meer waar het over ging![]()
Vandaag mijn bestelling, vind All Day chocola echt lekker smaken (is nieuw voor mij). Ook de smaak van Fully Loaded (ook nieuw voor mij) is best goed voor een PWO (beter dan Roid Rage i.i.g), en ook lekker op getraint zonder zo'n opgefokt gevoel, ook lekkere pomp.
over een 4kg zak perfect whey met een muf luchtje.
batch 25.71.14
Wat is de houdbaarheidsdatum ongeveer van jullie multivit? Dan weet ik hoe groot ik kan inslaan.
Super, thanks
Rene,
Hebben jullie ook een eigen merk Pre-workout zonder Norcoclaurine?

Bedankt! Zal The Force een keer proberen aangezien daarin minder caffeine inzit per dosering![]()
Komt er binnenkort niet misschien weer een leuke kortingscode aan? Kan ik weer inslaan![]()

Heeft met kwaliteit te maken zei Rene laatst. Ik vroeg het ook al ivm isolaat/hydrolisaat verhaal. Rene zei dat de isolaat van een betere leverancier kwam en daarom ook een hoger eiwitpercentage heeftJammer, haha.
Ik zie dat jullie whey hydrolisaat nu net zo duur is als jullie whey isolaat. De hydrolisaat was toch altijd duurder omdat hij "sneller" zou zijn?
Jammer, haha.
Ik zie dat jullie whey hydrolisaat nu net zo duur is als jullie whey isolaat. De hydrolisaat was toch altijd duurder omdat hij "sneller" zou zijn?
Heeft met kwaliteit te maken zei Rene laatst. Ik vroeg het ook al ivm isolaat/hydrolisaat verhaal. Rene zei dat de isolaat van een betere leverancier kwam en daarom ook een hoger eiwitpercentage heeft
. Ik heb gezegd dat de isolaat van een andere leverancier komt dan onze isolaat. Ik heb niets gezegd over beter of slechter. @Rene
Creashock pump ook op niet trainingsdagen nemen?
Of dan toch beter de gewone monohydraat nemen ipv 'stimulanten' in creashock die je op een niet trainingsdag niet nodig hebt?
Heb nog nooit een werkende preworkout gehad. Nou heb ik een sample blast geprobeerd, voelde er niet vrij veel van. Behalve dat ik nog nooit z'n dikke pomp in m'n leven heb gehad. Top.