AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

he Rene!

ik had je voor me vakantie een vraag gesteld, heb alleen geen antwoord meer gehad zie ik :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.282
Vandaag mijn bestelling, vind All Day chocola echt lekker smaken (is nieuw voor mij). Ook de smaak van Fully Loaded (ook nieuw voor mij) is best goed voor een PWO (beter dan Roid Rage i.i.g :)), en ook lekker op getraint zonder zo'n opgefokt gevoel, ook lekkere pomp.

• #31.285
Vandaag mijn bestelling, vind All Day chocola echt lekker smaken (is nieuw voor mij). Ook de smaak van Fully Loaded (ook nieuw voor mij) is best goed voor een PWO (beter dan Roid Rage i.i.g :)), en ook lekker op getraint zonder zo'n opgefokt gevoel, ook lekkere pomp.

goed om te horen :thumbs:

over een 4kg zak perfect whey met een muf luchtje.

batch 25.71.14

ja klopt! We hebben niet vreemd kunnen ontdekken bij het sample wat we hadden en verder ook geen enkele klacht ontvangen. Ik heb er geen verklaring voor.

Wat is de houdbaarheidsdatum ongeveer van jullie multivit? Dan weet ik hoe groot ik kan inslaan.

Rene,

Hebben jullie ook een eigen merk Pre-workout zonder Norcoclaurine?

Komt er binnenkort niet misschien weer een leuke kortingscode aan? Kan ik weer inslaan :D

• #31.293
Jammer, haha.

Ik zie dat jullie whey hydrolisaat nu net zo duur is als jullie whey isolaat. De hydrolisaat was toch altijd duurder omdat hij "sneller" zou zijn?

Jammer, haha.

Ik zie dat jullie whey hydrolisaat nu net zo duur is als jullie whey isolaat. De hydrolisaat was toch altijd duurder omdat hij "sneller" zou zijn?
Heeft met kwaliteit te maken zei Rene laatst. Ik vroeg het ook al ivm isolaat/hydrolisaat verhaal. Rene zei dat de isolaat van een betere leverancier kwam en daarom ook een hoger eiwitpercentage heeft

• #31.296
Jammer, haha.

Klopt maar we hebben goede overeenkomst met de maker van deze hydrolysaat, klein bedrijf die op kleine schaal produceert. We hebben gekozen voor dezelfde prijs als isolaat hoewel de inkoop iets hoger is. Maar anders komen we boven de 50euro uit en dat wou ik ook niet.

Heeft met kwaliteit te maken zei Rene laatst. Ik vroeg het ook al ivm isolaat/hydrolisaat verhaal. Rene zei dat de isolaat van een betere leverancier kwam en daarom ook een hoger eiwitpercentage heeft

Nee dat heb ik zo niet gezegd ;). Ik heb gezegd dat de isolaat van een andere leverancier komt dan onze isolaat. Ik heb niets gezegd over beter of slechter.

De hydrolysaat van onze isolaat leverancier is niet te drinken zo bitter. Ik heb heel lang gezocht naar een alternatief en nu een kleinschalige producent gevonden. De whey Hydrolysaat is daar min of meer een rest product van de milk protein hydrolysate die ze maken en gebruiken voor babyvoeding.

@Rene

Creashock pump ook op niet trainingsdagen nemen?
Of dan toch beter de gewone monohydraat nemen ipv 'stimulanten' in creashock die je op een niet trainingsdag niet nodig hebt?

• #31.298
@Rene

Creashock pump ook op niet trainingsdagen nemen?
Of dan toch beter de gewone monohydraat nemen ipv 'stimulanten' in creashock die je op een niet trainingsdag niet nodig hebt?

Zou het toch ook op rustdagen nemen, dan bouwt de arginine op waarvan je weer profiteert op trainingsdagen. Stimulanten zitten er niet echt in.

Heb nog nooit een werkende preworkout gehad. Nou heb ik een sample blast geprobeerd, voelde er niet vrij veel van. Behalve dat ik nog nooit z'n dikke pomp in m'n leven heb gehad. Top.

• #31.300
Terug
Naar boven