MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik snap je zeker wel hoor, maar om elke avond tot 22.00 te gaan werken dat zie ik gewoon qua organisatie niet zitten ;)

Als klanten tot 22u kunnen bestellen: de volgende dag in huis, zijn jullie niet om 22u klaar hoor. ;)
De veeleisende klanten van tegenwoordig ook.. :rolleyes:

wat is het verschil tussen
pumd up en extreme pump
beide zijn voor de pump maar waar zit het grote verschil in ??

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.503
Is de Perfect Rice Powder dan gekookte basmati rijst of ongekookte basmati rijst?
Dan kan ik niet uit de tekst op de website halen.

Is niet gekookt, kort verhit staat erbij ;)

Als klanten tot 22u kunnen bestellen: de volgende dag in huis, zijn jullie niet om 22u klaar hoor. ;)
De veeleisende klanten van tegenwoordig ook.. :rolleyes:

tjaa 24uurs economie

wat is het verschil tussen
pumd up en extreme pump
beide zijn voor de pump maar waar zit het grote verschil in ??

Caps en poeder. zelf ben ik een groot fan van pump'd up lekkere pomp en soort van feel good maar geen nare stims.

• #31.505
Top! Thanks..
Kon zijn dat het gekookt werd om vervolgens met korte verhitting te drogen, vandaar
Dan neem ik aan dat de GI de GI van originele basmati heeft.

Heb het nagevraagd nog en de rijst wordt gewassen in kokend water en daarna gemalen en gedroogd.

Heb daarjuist mijn pakje ontvangen. De aarbei smaak van mijn perfect proteïne is beetje te zoet maar zal er zeker goede gains met maken :) straks eens de extreme pump proberen :)

• #31.508
Heb daarjuist mijn pakje ontvangen. De aarbei smaak van mijn perfect proteïne is beetje te zoet maar zal er zeker goede gains met maken :) straks eens de extreme pump proberen :)

over het algemeen is onze whey toch niet zo zoet maar smaken verschillen :p succes met de gains :wl:

Voor een extreme pump kan ik je High Volume aanraden. Zit nu zelf op mijn eerste potje, en damn wat een pumps. Brute pomps, vooral in m'n lats voel ik ze goed.

Even een korte vraag, nu zie ik al vele mensen vragen wat het beste qua pomp is, maar ben nu echt aan het twijfelen tussen pump'up,extreme pump en stacked NO van Ronnie coleman.
Wat is nu echt de beste qua pomp en vasculariteit??
Ik wil echt een objectief antwoord

• #31.511
Even een korte vraag, nu zie ik al vele mensen vragen wat het beste qua pomp is, maar ben nu echt aan het twijfelen tussen pump'up,extreme pump en stacked NO van Ronnie coleman.
Wat is nu echt de beste qua pomp en vasculariteit??
Ik wil echt een objectief antwoord

Ik vind zelf pump'd up echt het beste en fully loaded maar daar zit ook een stim in.

Voor een extreme pump kan ik je High Volume aanraden. Zit nu zelf op mijn eerste potje, en damn wat een pumps. Brute pomps, vooral in m'n lats voel ik ze goed.

Heb de extreme pump gebruik en ik vond hel echt zalig. Normaal als ik schouders train heb ik weinig of geen pump maat deze keer met extreme pump was het echt overdreven. De pump was gewoon te zot voor woorden. Ik heb de drie koppen zeker 1uur later nog gevoeld. Gewoon top! Volgende keer de pump'd up proberen :)

Heb de extreme pump gebruik en ik vond hel echt zalig. Normaal als ik schouders train heb ik weinig of geen pump maat deze keer met extreme pump was het echt overdreven. De pump was gewoon te zot voor woorden. Ik heb de drie koppen zeker 1uur later nog gevoeld. Gewoon top! Volgende keer de pump'd up proberen :)

Komt door de Agmatine Nitraat en Arginine Nitraat. High Volume bevat hetzelfde met wat hogere doseringen, glycerol(voor de veinzz) en nog de optimale Citrulline Malaat dosering. Je betaald er alleen wel een stuk meer voor, maar het doet wat het zegt:p.

Je zou die na pump'd up kunnen proberen en vergelijken, altijd leuk:D.

Komt door de Agmatine Nitraat en Arginine Nitraat. High Volume bevat hetzelfde met wat hogere doseringen, glycerol(voor de veinzz) en nog de optimale Citrulline Malaat dosering. Je betaald er alleen wel een stuk meer voor, maar het doet wat het zegt:p.

Je zou die na pump'd up kunnen proberen en vergelijken, altijd leuk:D.

High volume is wel veel duurder en ook veel minder doseringen dan extreme en pump'd up.
Maar miss dat ik het wel eens probeer.

• #31.515
Ik ben even een weekendje weg :woot:, en pas maandag :D weer terug op DBB. Bij vragen beste even mailen naar info@xxlnutrition.nl of stel de vraag op het forumpje op de XXL site :wave:

Fijn weekend!!

Goed weekend!

Nu al weekend?! :D

Kantoor personeel he :p. Zelf ook mooi weekendje weg in Holten. Weer zit wel mee Tot nu toe.

Terug
Naar boven