MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

[Link niet meer beschikbaar]

Zou ik inderdaad ook maar snel in de sale doen :D

Nieuwe bestelling geplaatst (481783). Tevens ook nog snel de weekaanbieding night protein meegepikt. Ben benieuwd naar zowel textuur als smaak!

Een vraag: verkopen jullie momenteel glutenvrije oats? Ik zie dit niet meteen staan in het assortiment, maar mss kijk ik er over? Zo niet, is dit iets dat jullie in toekomst zouden willen aanbieden of is hier geen vraag naar? Bedankt alvast voor de reply!

Een vraag: verkopen jullie momenteel glutenvrije oats? Ik zie dit niet meteen staan in het assortiment, maar mss kijk ik er over? Zo niet, is dit iets dat jullie in toekomst zouden willen aanbieden of is hier geen vraag naar? Bedankt alvast voor de reply!

Oats is glutenvrij dacht ik me te herinneren, maar deze zal wellicht verwerkt worden waar er ook tarwe en gerst verwerkt worden dus er is altijd kans op besmetting

Oats is glutenvrij dacht ik me te herinneren, maar deze zal wellicht verwerkt worden waar er ook tarwe en gerst verwerkt worden dus er is altijd kans op besmetting
Yep, havermout is van natura glutenvrij. Alleen door bewerking kan het sporen van gluten bevatten....???

Hi, bedankt voor je reactie! Inderdaad, van nature uit is haver vrij van gluten maar door contaminatie met niet-glutenvrije meelsoorten zoals tarwe, kan dit als nog sporen van gluten bevatten. Ik ben dus op zoek naar oats die effectief het label "glutenvrij" krijgen opgespeld, als in 0% kans op contaminatie (ik ben immers niet gewoon gevoelig voor gluten maar heb effectief coeliakie). Maar je hebt gelijk: mijn vraagstelling was niet helemaal correct :) excuses!

Ik heb tot nu toe enkel weet van het merk amisa, deze heeft gluten free express oats in het gamma staan.

Ik vroeg me af of xxl naar de toekomst toe zoiets zou willen aanbieden. Zou handig zijn om alles bij xxl te kn bestellen voortaan :)

---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Yep, havermout is van natura glutenvrij. Alleen door bewerking kan het sporen van gluten bevatten....???

Yep, klopt, ik heb me inderdaad niet volledig juist uitgedrukt :)
Zie ook mijn reactie hierop hierboven. Mijn vraag is dus of xxl weet of er vraag is naar glutenfree oats (als in: 0% kans op contaminatie) door haar bestaande klanten, buiten mezelf dan, en dus of dit in toekomst zou kn worden aangeboden.

bambix rijstebloem is gluten vrij.

tip: neem vanille smaak.

lekker :D

Hi, bedankt voor je reactie! Inderdaad, van nature uit is haver vrij van gluten maar door contaminatie met niet-glutenvrije meelsoorten zoals tarwe, kan dit als nog sporen van gluten bevatten. Ik ben dus op zoek naar oats die effectief het label "glutenvrij" krijgen opgespeld, als in 0% kans op contaminatie (ik ben immers niet gewoon gevoelig voor gluten maar heb effectief coeliakie). Maar je hebt gelijk: mijn vraagstelling was niet helemaal correct :) excuses!

Ik heb tot nu toe enkel weet van het merk amisa, deze heeft gluten free express oats in het gamma staan.

Ik vroeg me af of xxl naar de toekomst toe zoiets zou willen aanbieden. Zou handig zijn om alles bij xxl te kn bestellen voortaan :)

---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------

Yep, klopt, ik heb me inderdaad niet volledig juist uitgedrukt :)
Zie ook mijn reactie hierop hierboven. Mijn vraag is dus of xxl weet of er vraag is naar glutenfree oats (als in: 0% kans op contaminatie) door haar bestaande klanten, buiten mezelf dan, en dus of dit in toekomst zou kn worden aangeboden.

Zo heb ik ook al eerder gevraagd naar quinoavlokken van natures crops. Glutenvrij en erg lekker.
Zo ook heb ik zo nu en dan speltvlokken die redelijk goed gaan. Staat ook op glutenvrij.
Eventueel zijn masivlokken een optie. Ook erg lekker.

Het lijkt wel of de smaak van All Day Protein vanille weer anders is.

bambix rijstebloem is gluten vrij.

tip: neem vanille smaak.

lekker :D

Hey pillz, inderdaad erg lekker ;) ik eet die ook al op dagelijkse basis (ontbijt)!
Maar wou eens kijken of ik niet eens een alternatief kon proberen. Maar bambix vanille is inderdaad erg lekker, zowel smaak als geur!

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

Zo heb ik ook al eerder gevraagd naar quinoavlokken van natures crops. Glutenvrij en erg lekker.
Zo ook heb ik zo nu en dan speltvlokken die redelijk goed gaan. Staat ook op glutenvrij.
Eventueel zijn masivlokken een optie. Ook erg lekker.

Dag marina,

Thanks voor de tips. Ga ik eens voor kijken. Quinoavlokken heb ik al eens over gehoord, zal ik eens verder in verdiepen. Speltvlokken en maisvlokken zijn nieuw voor me, maar als deze ook 100% glutenvrij zijn moet dit ook zeker lukken voor me. Bedankt!

Vraagje: die natures crops quinoavlokken, heb je die zelf al eens gehad? Zo ja, waar gekocht? En tevreden van smaak?

Ik heb nu een week de Life Energy genomen omdat ik al een lange tijd kamp met vermoeidheid en lusteloosheid en ik moet zeggen het werkt goed!Ik merk nu veel verschil,heb veel meer energie en ben niet meer steeds moe!
Alleen hoop ik niet dat als ik nu weer stop met dit supplement dat dan de vermoeidheid weer terugkomt...
Zijn er misschien mensen die ervaring hiermee hebben?

Dag marina,

Thanks voor de tips. Ga ik eens voor kijken. Quinoavlokken heb ik al eens over gehoord, zal ik eens verder in verdiepen. Speltvlokken en maisvlokken zijn nieuw voor me, maar als deze ook 100% glutenvrij zijn moet dit ook zeker lukken voor me. Bedankt!

Vraagje: die natures crops quinoavlokken, heb je die zelf al eens gehad? Zo ja, waar gekocht? En tevreden van smaak?
Quinoavlokken zijn erg lekker. Zie karma.. wil hier niet gaan vloeken. ;)
Ben er erg tevreden over ook.

Speltvlokken/maisvlokken zijn ook erg lekker. En wat minder clean de glutenvrije cornflakes. :D
Roggevlokken wil ik ook nog eens proberen. Schijnt ook glutenvrij te zijn.

Boekweitvlokken zijn ook een goede keus! :)

Hey rene,

Ik heb niet zo lang geleden 2 potten creashock pump bij jullie gekocht(top product btw).
Nu is het zo dat mijn 1e pot vol klonten zit na een tijdje terwijl er geen vocht is bijgekomen. Is zelfs zo hard dat er met een vork nauwelijks door te komen is. Dus dacht open me 2e pot en die is ook al geklonterd terwijl hij nog geseald was? Misschien een puntje van aandacht want dat is wel jammer.

Quinoavlokken zijn erg lekker. Zie karma.. wil hier niet gaan vloeken. ;)
Ben er erg tevreden over ook.

Speltvlokken/maisvlokken zijn ook erg lekker. En wat minder clean de glutenvrije cornflakes. :D
Roggevlokken wil ik ook nog eens proberen. Schijnt ook glutenvrij te zijn.

Klinkt goed allemaal! Bedankt, je hebt me warm weten maken voor de quinoavlokken :) ga ik dus binnenkort proberen!

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

Boekweitvlokken zijn ook een goede keus! :)

Nog een interessant alternatief, bedankt voor het meedenken allemaal!

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.538

haver is glutenvrij maar haver wordt verbouwd om velden waar ook tarwe heeft gestaan. en het is niet te voorkomen dat er enkele tarweplanten worden mee geoogst. ik denk dat daarom 100% glutenvrije haver niet bestaat wat iemand ook claimt op de verpakking.

Het lijkt wel of de smaak van All Day Protein vanille weer anders is.

Er is niets aan veranderd sinds de laatste aanpassing.. welk kan per batch de smaak iets variëren maar niet enorm.

Ik heb nu een week de Life Energy genomen omdat ik al een lange tijd kamp met vermoeidheid en lusteloosheid en ik moet zeggen het werkt goed!Ik merk nu veel verschil,heb veel meer energie en ben niet meer steeds moe!
Alleen hoop ik niet dat als ik nu weer stop met dit supplement dat dan de vermoeidheid weer terugkomt...
Zijn er misschien mensen die ervaring hiermee hebben?

Ik vind dit ook een supersupplement, helaas onbekend bij de meeste. Ik heb het idee dat het je zeker door een plateau kan trekken dat je je daarna fitter voelt.

Hey rene,

Ik heb niet zo lang geleden 2 potten creashock pump bij jullie gekocht(top product btw).
Nu is het zo dat mijn 1e pot vol klonten zit na een tijdje terwijl er geen vocht is bijgekomen. Is zelfs zo hard dat er met een vork nauwelijks door te komen is. Dus dacht open me 2e pot en die is ook al geklonterd terwijl hij nog geseald was? Misschien een puntje van aandacht want dat is wel jammer.

Dat is minder stuur me even een PM als je wilt, we gaan deze voortaan in een andere pot steken (HDPE ipv PET) die geen vocht doorlaten.

ik bestel alles bij jullie behalve oats,
bodyenfit is hierin gewoon goedkoper..
en ondanks hun negatieve suiker show.. kan er met oats weinig mis zijn

wanneer gaan jullie concurreren met hun prijs?

Zelfs in de oats van b&f zit 20% suiker:D

Terug
Naar boven