5keer5
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 207
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een vraag: verkopen jullie momenteel glutenvrije oats? Ik zie dit niet meteen staan in het assortiment, maar mss kijk ik er over? Zo niet, is dit iets dat jullie in toekomst zouden willen aanbieden of is hier geen vraag naar? Bedankt alvast voor de reply!
Yep, havermout is van natura glutenvrij. Alleen door bewerking kan het sporen van gluten bevatten....Oats is glutenvrij dacht ik me te herinneren, maar deze zal wellicht verwerkt worden waar er ook tarwe en gerst verwerkt worden dus er is altijd kans op besmetting

Oats is glutenvrij dacht ik me te herinneren, maar deze zal wellicht verwerkt worden waar er ook tarwe en gerst verwerkt worden dus er is altijd kans op besmetting
excuses!
Yep, havermout is van natura glutenvrij. Alleen door bewerking kan het sporen van gluten bevatten....![]()

Hi, bedankt voor je reactie! Inderdaad, van nature uit is haver vrij van gluten maar door contaminatie met niet-glutenvrije meelsoorten zoals tarwe, kan dit als nog sporen van gluten bevatten. Ik ben dus op zoek naar oats die effectief het label "glutenvrij" krijgen opgespeld, als in 0% kans op contaminatie (ik ben immers niet gewoon gevoelig voor gluten maar heb effectief coeliakie). Maar je hebt gelijk: mijn vraagstelling was niet helemaal correctexcuses!
Ik heb tot nu toe enkel weet van het merk amisa, deze heeft gluten free express oats in het gamma staan.
Ik vroeg me af of xxl naar de toekomst toe zoiets zou willen aanbieden. Zou handig zijn om alles bij xxl te kn bestellen voortaan
---------- Toegevoegd om 10:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:31 ----------
Yep, klopt, ik heb me inderdaad niet volledig juist uitgedrukt
Zie ook mijn reactie hierop hierboven. Mijn vraag is dus of xxl weet of er vraag is naar glutenfree oats (als in: 0% kans op contaminatie) door haar bestaande klanten, buiten mezelf dan, en dus of dit in toekomst zou kn worden aangeboden.
bambix rijstebloem is gluten vrij.
tip: neem vanille smaak.
lekker![]()
ik eet die ook al op dagelijkse basis (ontbijt)!Zo heb ik ook al eerder gevraagd naar quinoavlokken van natures crops. Glutenvrij en erg lekker.
Zo ook heb ik zo nu en dan speltvlokken die redelijk goed gaan. Staat ook op glutenvrij.
Eventueel zijn masivlokken een optie. Ook erg lekker.
Quinoavlokken zijn erg lekker. Zie karma.. wil hier niet gaan vloeken.Dag marina,
Thanks voor de tips. Ga ik eens voor kijken. Quinoavlokken heb ik al eens over gehoord, zal ik eens verder in verdiepen. Speltvlokken en maisvlokken zijn nieuw voor me, maar als deze ook 100% glutenvrij zijn moet dit ook zeker lukken voor me. Bedankt!
Vraagje: die natures crops quinoavlokken, heb je die zelf al eens gehad? Zo ja, waar gekocht? En tevreden van smaak?

Klopt. Moest alleen wel een beetje wennen aan de smaak.
Quinoavlokken zijn erg lekker. Zie karma.. wil hier niet gaan vloeken.
Ben er erg tevreden over ook.
Speltvlokken/maisvlokken zijn ook erg lekker. En wat minder clean de glutenvrije cornflakes.
Roggevlokken wil ik ook nog eens proberen. Schijnt ook glutenvrij te zijn.
ga ik dus binnenkort proberen!Een vraag: verkopen jullie momenteel glutenvrije oats? Ik zie dit niet meteen staan in het assortiment, maar mss kijk ik er over? Zo niet, is dit iets dat jullie in toekomst zouden willen aanbieden of is hier geen vraag naar? Bedankt alvast voor de reply!
Oats is glutenvrij dacht ik me te herinneren, maar deze zal wellicht verwerkt worden waar er ook tarwe en gerst verwerkt worden dus er is altijd kans op besmetting
Het lijkt wel of de smaak van All Day Protein vanille weer anders is.
Ik heb nu een week de Life Energy genomen omdat ik al een lange tijd kamp met vermoeidheid en lusteloosheid en ik moet zeggen het werkt goed!Ik merk nu veel verschil,heb veel meer energie en ben niet meer steeds moe!
Alleen hoop ik niet dat als ik nu weer stop met dit supplement dat dan de vermoeidheid weer terugkomt...
Zijn er misschien mensen die ervaring hiermee hebben?
Hey rene,
Ik heb niet zo lang geleden 2 potten creashock pump bij jullie gekocht(top product btw).
Nu is het zo dat mijn 1e pot vol klonten zit na een tijdje terwijl er geen vocht is bijgekomen. Is zelfs zo hard dat er met een vork nauwelijks door te komen is. Dus dacht open me 2e pot en die is ook al geklonterd terwijl hij nog geseald was? Misschien een puntje van aandacht want dat is wel jammer.