AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bestelling geplaatst! (482608) Vind het wel jammer dat er geen samples zijn van night protein.

Idem hier, vind het ook jammer dat er geen samples zijn van night protein (of whey isolaat). Heb nu meteen 2 grote potten gekocht - beiden chocolade smaak - en hoop echt dat de smaak me zal bevallen.

Ik heb echter wel al veel goede dingen gehoord over de choco smaak, dus maak me niet bijster veel zorgen! Wacht vol ongeduld op levering :)

Chocolade is altijd goed. Deze heeft misschien wel de slechtste voedingswaarden tov andere smaken, maar daarom is hij altijd net wat lekkerder :D

Chocolade is altijd goed. Deze heeft misschien wel de slechtste voedingswaarden tov andere smaken, maar daarom is hij altijd net wat lekkerder :D

hehe, klopt inderdaad van die ietwat mindere voedingswaarde; maar ben nu ook weer niet zo fanatiek dat ik daarop afknap; ik ben maar een 'toeristje in BB land' ;)

het mag (of moet) van mij ook lekker zijn. ben dus benieuwd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.564
Bestelling geplaatst! (482608) Vind het wel jammer dat er geen samples zijn van night protein.

Die komen er wel maar onze artworker heeft nog geen tijd gehad om aan het ontwerp van de zakjes te werken.

Onze Night protein chocolade heeft nog betere voedingswaarde dan de vanille van andere merken micellar caseine ;)

Nvm.

gaan jullie perfect whey protein nog uit brengen met 2,5 kg of 2270 gram?

Wat zijn de onderlinge verhoudingen van de eiwitten en koolhydraten in de complex carb gainer? (Dus in welke hoeveelheid % is welk soort eiwit/koolhydraat aanwezig)

• #31.570

voor de kwark zou ik het nemen.

gaan jullie perfect whey protein nog uit brengen met 2,5 kg of 2270 gram?

nope! het blijft bij een kleine (750g) en een grote verpakking (4kg). andere formaten zijn er van whey delicious of whey isolaat en whey hydrolisaat.

Wat zijn de onderlinge verhoudingen van de eiwitten en koolhydraten in de complex carb gainer? (Dus in welke hoeveelheid % is welk soort eiwit/koolhydraat aanwezig)

alles is gelijk verdeeld 50% van de carbs uit havermoutmeel de rest uit rijstmeel. eiwitten ook gelijk verdeeld. zal de tekst op de site aanpassen van zit tegenwoordig meer eiwit in en geen maltodextrine meer (op de 1kg potten na, daarom zijn die ook in de sale).

Zet je dan ook de verhoudingen erbij net als dat bij de ADP is aangepast?

Wat zijn de nieuwe weekaanbiedingen? Dan wacht ik nog even met bestellen

Ff duimen dat EAS in de week aanbieding gaaat!

Ik had gehoopt dat er buiten eiwitten wat meer primaire supps bij zaten, waarom zijn altijd de meest overhyped producten in de aanbieding...

• #31.578
Ik had gehoopt dat er buiten eiwitten wat meer primaire supps bij zaten, waarom zijn altijd de meest overhyped producten in de aanbieding...

Als jij iets overhyped vind wil niet zeggen dat het ook overhyped is ;). Essential amino stack bijvoorbeeld zou voor mij het enige supplement zijn als ik maar 1 ding mocht kiezen. Ik vind dat je echt het verschilt merkt. We proberen elke weer weer wat te wisselen in de soort producten.

;)

Super. Vond dat soms toch een nadeel bij aanbieders van supps, dat er geen duidelijke verhoudingen bij stonden. Thanks Rene!

Eerst even de oude potten er doorheen knallen ;)

Bestelling incoming :) Goeie timing, net op - morgen nodig :)

Terug
Naar boven