XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René,

Als ik het aminozuurprofiel (per 100 gr) van de isolaat bij elkaar optel kom ik uit op 100 gr. Hoe kan dit als er per 100 gr, 92 gram eiwit in het product zit?

Mvg,

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.663
René,

Als ik het aminozuurprofiel (per 100 gr) van de isolaat bij elkaar optel kom ik uit op 100 gr. Hoe kan dit als er per 100 gr, 92 gram eiwit in het product zit?

Mvg,

omdat aminozuren vrijwel altijd per 100gram eiwit worden weergegeven en niet per 100gram product dat staat er ook bij ;). laatst hier een discussie over geweest.

Super. En hoe zit t met die importeur van controlled labs?

Dat is vervelend inderdaad daar zou ik ook van balen! In het weekend valt er niets uit te zoeken bij postnl dus daarom moet er altijd gewacht worden tot maandag dan is daar weer bezetting. Dan moet er daar navraag gedaan worden waar het pakket is (ze nemen contact op met de bezorger).

Heb net zelf even gekeken in ons systeem van postnl en daar staat alleen dat het is bezorgd en staat verder niet over burenlevering. Je hebt toch een grote kans dat het bij je buren ligt de vraag is alleen bij welke. Maandag ga ze bij ons er direct achteraan bellen.

René, pakket was afgeleverd bij de buren, dus heb ik de spullen binnen. Volgende keer bestel ik vanouds bij jullie, op donderdag avond, krijg ik het zaterdag ochtend geleverd. Ik had het nu volgens afspraak bestelt op zaterdag, maar blijkbaar werkt dat niet bij post.nl. BTW, ik ben zeer te spreken over jullie artikelen, vooral dat wat je koopt, ook in de producten zit, greetzzz Paul

Hey Rene, had bij mn bestelling tshirt geselecteerd, bij het uitpakken hiervan bleef dat papier wat plakken aan het ruglogo. Logo zelf plakt ook wat samen, precies alsof wat gesmolten is.

image.jpg

• #31.669
dat papier gebeurt vaker dat is na 1x wassen direct weg. dat plakken hoort niet. kijk maar even of je dat kan losmaken zo niet dan hou je dat shirt van me tegoed.

• #31.670
René, pakket was afgeleverd bij de buren, dus heb ik de spullen binnen. Volgende keer bestel ik vanouds bij jullie, op donderdag avond, krijg ik het zaterdag ochtend geleverd. Ik had het nu volgens afspraak bestelt op zaterdag, maar blijkbaar werkt dat niet bij post.nl. BTW, ik ben zeer te spreken over jullie artikelen, vooral dat wat je koopt, ook in de producten zit, greetzzz Paul

aha goed dat het boven water is top! en goed om te horen dat je tevreden bent over onze spullen.

dat papier gebeurt vaker dat is na 1x wassen direct weg. dat plakken hoort niet. kijk maar even of je dat kan losmaken zo niet dan hou je dat shirt van me tegoed.
Nee man is wel goed zo, wou het gewoon even melden (misschien dat het nog is voorgevallen) maar verder ben ik tevreden met m'n shirt hoor :wl:

Ik kan zeiken over een verlaatte levering, maar dan is een compliment qua afhandeling wel op zijn plaats.
Het was echt niet nodig, maar bedankt voor de berg samples! Erg aardig.
En die choco pudding gaat de volgende keer mee met m'n bestelling :)

• #31.674
Ik kan zeiken over een verlaatte levering, maar dan is een compliment qua afhandeling wel op zijn plaats.
Het was echt niet nodig, maar bedankt voor de berg samples! Erg aardig.
En die choco pudding gaat de volgende keer mee met m'n bestelling :)

Graag gedaan! en dacht wel dat je de pudding lekker zou vinden :)

Net de sample van Blast gedronken, drink goed weg als je van zoet houd. Laat wel weten wat ik van dit goedje vind na de training.

• #31.676
René,

Ik heb een poos geleden een kortingscode van je gekregen voor Roid Rage, maar is het mogelijk deze om te zetten naar Whey Delicious?
Ik weet inmiddels dat Roid Rage niet voor mij weggelegd is

:bow2:

Zojuist een kleine bestelling geplaats, perfect whey vanille en vitamine d3. De Perfect whey heb ik een keer al besteld en had prima ervaringen (smaak C&C) en ben benieuwd of de vanille ook prima is :).

• #31.679
René,

Ik heb een poos geleden een kortingscode van je gekregen voor Roid Rage, maar is het mogelijk deze om te zetten naar Whey Delicious?
Ik weet inmiddels dat Roid Rage niet voor mij weggelegd is

:bow2:

heb ik geregeld en kan je daarvoor gebruiken :thumbs:

Zojuist een kleine bestelling geplaats, perfect whey vanille en vitamine d3. De Perfect whey heb ik een keer al besteld en had prima ervaringen (smaak C&C) en ben benieuwd of de vanille ook prima is :).

thx! cookies en cream is een eigenaardige smaak dus denk zeker dat de vanille je wel bevalt, die smaak is een allemansvriendje ;)

Thanks René!

Terug
Naar boven