- Waardering
- 4.382
Bestelling opgehaald, geopend en goedgekeurd! Bedankt xxl. En ook thanks aan inpakker harrie!
goed om te horen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestelling opgehaald, geopend en goedgekeurd! Bedankt xxl. En ook thanks aan inpakker harrie!
Ik had dinsdag 15-09-2015 een bestelling nr:483033 geplaatst, en gepland op zaterdag 19-09-2015, want dan ben ik in huis.
Zie ik post.nl door onze straat rijden rond 11:30, maar geen pakketje. Zie ik op mijn iphone dat mijn pakket al afgeleverd is
Ik had aan gegeven, niet bij de buren, en er lag geen briefje in de brievenbus.
Ik heb een mail gestuurd naar XXL Nutrition, en ik moest nog even wachten(misschien staat het bij de buren, of anders maandag)
Ik heb daarna naar post.nl gebeld, en die zei dat mijn pakket nog niet was bezorgd, en ik moest wachten op maandag.(lekker onzeker)
Ik werk van 7 tot 4, dus dat pakket(als dat tevoorschijn komt) dan wordt dat eerst 2 keer aan een vaste deur aangeboden, en moet ik het daarna ophalen, bij de Primera winkel.
K#@&* Z*%I
Rene ik weet dat jullie hier niets aan kunnen doen, en de fout ligt bij Post.nl, maar ik moest dit ff kwijt.
misschien is de vraag al eens gesteld => waarom worden er geen "na-vul" verpakkingen van whey isolaat en all-day protein verkocht, dus gewoon plastiek zakken die je dan thuis gewoon in dat tonnetje kapt ... kwestie van mijn verzameling tonnetjes wat binnen de perken te houden ...
Hoi ik ben op zoek naar goede creatine heb al een paar soorten gebruikt maar weet nu niet meer wat goed is iemand een idee? train al bijna 10 jaar maar gebruik nooit veel supplementen alleen eiwitten en soms een pre workout
Groet Mart

Hoi ik ben op zoek naar goede creatine heb al een paar soorten gebruikt maar weet nu niet meer wat goed is iemand een idee? train al bijna 10 jaar maar gebruik nooit veel supplementen alleen eiwitten en soms een pre workout
Groet Mart
Als je creatine wil gebruiken blijf je het beste bij de mono hydraat. Deze blijft nog altijd de beste ondanks alle mooie reclame's voor de 20 andere creatinevarianten![]()
XXL
Foto is volgens mij gemaakt in Koeweit - Oxygym
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rene hebben jullie een vezel supplement? Iets in de aard van:
http://www.optimumnutrition.com/products/fitness-fiber-p-274.html
Had je post gevonden bij het doorspitten van het forumDat spul werkt wel goed. Ik weet niet wat ze in mijn potje hadden gedaan toen ik t 1 jaar geleden gebruikte. Maar mijn stoelgang werd een waterval.
je verdacht ze er zelf van laxeermiddel in te hebben gedaan:Had de foto's een tijd terug gezien op Jeffrey z'n Facebook![]()
Rene hebben jullie een vezel supplement? Iets in de aard van:
http://www.optimumnutrition.com/products/fitness-fiber-p-274.html
Beste René,
heb je enig idee wanneer Orange Triad weer voorradig is? De bodem van mijn huidige pot komt in zicht en deze bevalt me prima, zou 'm graag op korte termijn weer bij jullie bestellen.
Beste rene,
Tijdje geleden vroeg ik wanneer blast weer zou komen en dat zou nog wel even duren vertelde je. Ik keek net even en zag dat hij er nog niet is. Heb in de tussentijd met mn domme kop perfect pre-workout van b&f besteld waar ik dus 0 van merk.
Nu zag ik the force bij jullie op de site staan en ik vroeg me af of de kans groot is dat als ik op blast lekker ging ik dat op the force ook ga?
Bedankt alvast,