Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.642
Ik had dinsdag 15-09-2015 een bestelling nr:483033 geplaatst, en gepland op zaterdag 19-09-2015, want dan ben ik in huis.
Zie ik post.nl door onze straat rijden rond 11:30, maar geen pakketje. Zie ik op mijn iphone dat mijn pakket al afgeleverd is :(
Ik had aan gegeven, niet bij de buren, en er lag geen briefje in de brievenbus.
Ik heb een mail gestuurd naar XXL Nutrition, en ik moest nog even wachten(misschien staat het bij de buren, of anders maandag)
Ik heb daarna naar post.nl gebeld, en die zei dat mijn pakket nog niet was bezorgd, en ik moest wachten op maandag.(lekker onzeker)

Ik werk van 7 tot 4, dus dat pakket(als dat tevoorschijn komt) dan wordt dat eerst 2 keer aan een vaste deur aangeboden, en moet ik het daarna ophalen, bij de Primera winkel.
K#@&* Z*%I :mad:

Rene ik weet dat jullie hier niets aan kunnen doen, en de fout ligt bij Post.nl, maar ik moest dit ff kwijt.

Dat is vervelend inderdaad daar zou ik ook van balen! In het weekend valt er niets uit te zoeken bij postnl dus daarom moet er altijd gewacht worden tot maandag dan is daar weer bezetting. Dan moet er daar navraag gedaan worden waar het pakket is (ze nemen contact op met de bezorger).

Heb net zelf even gekeken in ons systeem van postnl en daar staat alleen dat het is bezorgd en staat verder niet over burenlevering. Je hebt toch een grote kans dat het bij je buren ligt de vraag is alleen bij welke. Maandag ga ze bij ons er direct achteraan bellen.

misschien is de vraag al eens gesteld => waarom worden er geen "na-vul" verpakkingen van whey isolaat en all-day protein verkocht, dus gewoon plastiek zakken die je dan thuis gewoon in dat tonnetje kapt ... kwestie van mijn verzameling tonnetjes wat binnen de perken te houden ...

• #31.644
misschien is de vraag al eens gesteld => waarom worden er geen "na-vul" verpakkingen van whey isolaat en all-day protein verkocht, dus gewoon plastiek zakken die je dan thuis gewoon in dat tonnetje kapt ... kwestie van mijn verzameling tonnetjes wat binnen de perken te houden ...

Omdat we dan van alles dubbele voorraden moet gaan aanhouden, dat betekend bijna dat er 50% magazijnruimte moet bijkomen voor iets waar maar een klein deel van de klanten op zit te wachten. Het klinkt simpel als voorstel maar in de praktijk heeft het nogal wat consequenties. Daarbij heb je overtal dat tegenwoordig het plastic apart wordt ingezameld en gerecycled.

• #31.645
XXL ;)

Foto is volgens mij gemaakt in Koeweit - Oxygym

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoi ik ben op zoek naar goede creatine heb al een paar soorten gebruikt maar weet nu niet meer wat goed is iemand een idee? train al bijna 10 jaar maar gebruik nooit veel supplementen alleen eiwitten en soms een pre workout
Groet Mart

Creatine monohydraat is altijd goed.

Hoi ik ben op zoek naar goede creatine heb al een paar soorten gebruikt maar weet nu niet meer wat goed is iemand een idee? train al bijna 10 jaar maar gebruik nooit veel supplementen alleen eiwitten en soms een pre workout
Groet Mart

Als je creatine wil gebruiken blijf je het beste bij de mono hydraat. Deze blijft nog altijd de beste ondanks alle mooie reclame's voor de 20 andere creatinevarianten ;)

• #31.649
Groet Mart

Als je creatine wil gebruiken blijf je het beste bij de mono hydraat. Deze blijft nog altijd de beste ondanks alle mooie reclame's voor de 20 andere creatinevarianten ;)
Creatine monohydraat is altijd goed.

niets aan toe te voegen!

• #31.653
Beste René,

heb je enig idee wanneer Orange Triad weer voorradig is? De bodem van mijn huidige pot komt in zicht en deze bevalt me prima, zou 'm graag op korte termijn weer bij jullie bestellen.

• #31.655
Beste René,

heb je enig idee wanneer Orange Triad weer voorradig is? De bodem van mijn huidige pot komt in zicht en deze bevalt me prima, zou 'm graag op korte termijn weer bij jullie bestellen.

is onbekend, de importeur heeft geen voorraad.

Beste rene,

Tijdje geleden vroeg ik wanneer blast weer zou komen en dat zou nog wel even duren vertelde je. Ik keek net even en zag dat hij er nog niet is. Heb in de tussentijd met mn domme kop perfect pre-workout van b&f besteld waar ik dus 0 van merk.
Nu zag ik the force bij jullie op de site staan en ik vroeg me af of de kans groot is dat als ik op blast lekker ging ik dat op the force ook ga?

Bedankt alvast,

• #31.658
Beste rene,

Tijdje geleden vroeg ik wanneer blast weer zou komen en dat zou nog wel even duren vertelde je. Ik keek net even en zag dat hij er nog niet is. Heb in de tussentijd met mn domme kop perfect pre-workout van b&f besteld waar ik dus 0 van merk.
Nu zag ik the force bij jullie op de site staan en ik vroeg me af of de kans groot is dat als ik op blast lekker ging ik dat op the force ook ga?

Bedankt alvast,

the force is normaal gezien sterker dan blast, maar de werking is weer bij iedereen anders dus durf dat zeker niet te beloven of jij dat ook zo zal ervaren...

en heb je enig idee wanneer blast er weer is inmiddels?

• #31.660
Ik ga direct onze producent even mailen, deze is echt te traag gewoon... andere producent van ons is vele malen sneller. zal langzaam aan wat producten gaan verhuizen van de ene naar de andere. Zal denk 1e week oktober zijn......:(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven