AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

jullie hebben allebei een geldig punt

gingerbreadman mag verwachten dat XXL zich aan de afspraak houdt, daar betaalt hij voor...dit is in principe een vorm van contractbreuk en dus best ernstig eigenlijk

daarentegen is het ook verstandig om vooruit te denken en rekening te houden met dingen die fout kunnen gaan...net zoals wanneer je met het OV reist, is het ook handig om een bus,tram,trein eerder te nemen ivm vertragingen of als je met de auto reist rekening houden met files of bij afspraken mbt werk/collega's/partners rekening houden dat ze te laat kunnen komen of of of of andere onvoorziene factoren

wat er verder met pollepels gedaan kan worden, heb kennis noch ervaring mee, dus kan ik helaas niets over zeggen

:roflol: Wat een verschrikkelijk voorbeeld, OV..
nou naar jouW luister ik zeker niet..

Sorry XXL ik ben weer uit, veel succes met u verkopen weer :D

Moge René,

Ik had gisteren een gemiste oproep en een mailtje met de vraag of ik van een pwo een ander smaakje ook goed vond.. Haha NATUURLIJK(!!) vond ik dat goed. Het is een #%@! pwo, geen Michelin maaltijd.. Afijn.. Mail om 17:55 uur beantwoord. Voor de zekerheid toen ook nog even terug gebeld maar het antwoord apparaat stond al aan..
Er van uit gaande dat de mail gelezen zou worden en het pakket dus gewoon verzonden zou worden, heb ik de auto van de buren geleend om het pakketje op te kunnen halen en de wekker gezet ivm de gekozen vroege levering.

Helaas ben ik vanmorgen voor Jan lul vroeg op gestaan en naar de pakket afhaal locatie gegaan waar ik zogezegd ook weer voor Jan lul stond toen ik vol bleef houden dat er een pakket van XXL moest zijn.. Ze hadden geen pakket van jullie en ik zie nu online dat PostNL het pakket nog niet eens ontvangen heeft. Ik heb niet voor niets gekozen en betaald voor een extra vroege levering (vanaf 08:30)

Ik ga hier niet dood aan, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik dit wel heel vervelend vind. Los van het feit dat ik vandaag zonder spullen zit..

Online staat nu dat het pakket vanaf morgen 15:00 af te halen zou zijn. Ik mag toch wel hopen dat hij gewoon met de vroege levering mee gaat en ik m'n wekker morgen niet weer voor niets vroeg zet?

Het betreft bestelling 483323

tja logisch toch dat ze het vragen, genoeg mensen die het verveldn zouden vinden als je aardbei besteld en plots komt er banaan in huis....

:roflol: Wat een verschrikkelijk voorbeeld, OV..
nou naar jouW luister ik zeker niet..

Sorry XXL ik ben weer uit, veel succes met u verkopen weer :D

ik noemde gewoon wat voorbeelden, maar het gaat natuurlijk om het principe he sjompie....dat het handig is om rekening te houden met dingen die fout kunnen gaan...als je dat doet, is de kans kleiner dat je voor onaangename verrassingen komt te staan, zoals gingerbreadman nu

ik noemde gewoon wat voorbeelden, maar het gaat natuurlijk om het principe he sjompie....dat het handig is om rekening te houden met dingen die fout kunnen gaan...als je dat doet, is de kans kleiner dat je voor onaangename verrassingen komt te staan, zoals gingerbreadman nu

:roflol:
die blijft..

Nu ben ik uit, ik sponsor u weer voor gartis :D;)
ja gartis ja...

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.626
Jha daar heb je gelijk in, vandaag pump'up geprobeerd en moet zeggen dat ik er weinig van voelde, 30 minuten voor de training enom en anherhalfuur na een maaltijd, bij de rug had ik geen pomp en op de triceps redelijk. Volgende leer Mss eens 25 gram proberen?

jammer dat je niets merkte, je kan altijd iets meer proberen. Neem het zelf dagelijks en ben er erg tevreden over.

Waarom komt de 2,5kg whey delicious nooit in de aanbieding?

Die zal zeker ook nog komen, we merken dat we met de 1kg in de aanbieding veel nieuwe klanten trekken die het wel eens willen proberen.

Leuke/goede filmpjes vind ik :).

thx!

Moge René,

Ik had gisteren een gemiste oproep en een mailtje met de vraag of ik van een pwo een ander smaakje ook goed vond.. Haha NATUURLIJK(!!) vond ik dat goed. Het is een #%@! pwo, geen Michelin maaltijd.. Afijn.. Mail om 17:55 uur beantwoord. Voor de zekerheid toen ook nog even terug gebeld maar het antwoord apparaat stond al aan.. Er van uit gaande dat de mail gelezen zou worden en het pakket dus gewoon verzonden zou worden, heb ik de auto van de buren geleend om het pakketje op te kunnen halen en de wekker gezet ivm de gekozen vroege levering.

Helaas ben ik vanmorgen voor Jan lul vroeg op gestaan en naar de pakket afhaal locatie gegaan waar ik zogezegd ook weer voor Jan lul stond toen ik vol bleef houden dat er een pakket van XXL moest zijn.. Ze hadden geen pakket van jullie en ik zie nu online dat PostNL het pakket nog niet eens ontvangen heeft. Ik heb niet voor niets gekozen en betaald voor een extra vroege levering (vanaf 08:30)

Ik ga hier niet dood aan, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik dit wel heel vervelend vind. Los van het feit dat ik vandaag zonder spullen zit..

Online staat nu dat het pakket vanaf morgen 15:00 af te halen zou zijn. Ik mag toch wel hopen dat hij gewoon met de vroege levering mee gaat en ik m'n wekker morgen niet weer voor niets vroeg zet?

Het betreft bestelling 483323

Ik heb het uitgezocht. De smaak die je had gekozen was op, je bent toen gebeld en gemaild om te vragen of je een andere smaak wilde. Maar je was helaas niet bereikbaar. Je geeft nu aan natuurlijk wil ik dat maar wij hebben gemerkt dat dit niet zo natuurlijk is en we niet zomaar een andere smaak kunnen sturen (vaak gezeur mee gehad). Je hebt om 17.55 terug gemaild maar de mail wordt aan het einde van onze werktijd (18.00) niet altijd meer volledig bekeken (piek in orders om te verwerken). Je hebt gebeld maar na 18.00 en dan staat het antwoordapparaat inderdaad aan (automatisch). Het is dus lullig dat je bestelling hier nog staat maar wel te verklaren. Ik ga het nu versturen en zal er wat extra samples etc bijdoen, meer kunnen we toch niet.

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Staat dat allemaal aan de linker kant ?

Niet bij XXL.
Pff ken je PaPhijsers..

Hi Ray, dat vind je in de checkout dan bij afleveradres (bezorgopties) daar kan je het land aanpassen.

Hoeveel gram cafeïne zit in er Unleash pwo?

staat op de site is 250mg per dosering.

Samples boeien me niet René. Als hij morgen dan gewoon om 08:30 klaar staat.
Nu staat namelijk nog bij PostNL dat hij vanaf 15:00 op te halen zal zijn.

• #31.628
Samples boeien me niet René. Als hij morgen dan gewoon om 08:30 klaar staat. Nu staat namelijk nog bij PostNL dat hij vanaf 15:00 op te halen zal zijn.

Nee dat klopt niet, dat is iets automatisch van PostNL die schuift steeds de datum op, we verzenden deze vandaag en morgenvroeg moet hij normaal op het PostNL punt zijn.

• #31.630
Sorry, niet op de site gekeken. Op het potje stond het niet. Merk er verdacht weinig van. Had 2 scoops + 1cap 200g cafeïne en dat op een lege maag.

Ja vreemd, de meeste boost moet ook niet komen van de cafeine maar van de higename en citrus aurantium. Blijft lastig met pre workouts.

Hoi Rene,

Ik hoop dat je me een antwoord kan geven.
De manier waarom je vragen beantwoord is altijd erg snel en duidelijk, dus vandaar dat ik het jou vraag.
Bij alle labanalyses en uitslagen zie je de aminozuuranalyse staan.
Maar wat mij opvalt is dat met name de uitslag van de BCAA's en Glutamine altijd sterk afwijken met het label op de pot.
Misschien dat het anderen ook wel is opgevallen?

Bijvoorbeeld MyProtein zegt volgens hun label dat Impact Whey per 100 gram, 18.1 gram Glutamine bevat terwijl de analyse laat zien dat dit 14.32 gram is.
Op jouw Whey Isolaat staat op het label per 100 gram, 18.1 gram Glutamine en de analyse wijst uit dat het 12.43 gram is.
Ook bevat Whey Delicious per 100 gram, minder BCAA's volgens de analyse dan op het label wordt aangegeven, bijvoorbeeld Leucine.
Dit zie ik bij nagenoeg alle merken, dus niet alleen bij bovenstaande. Dit zijn slechts voorbeelden.
Heeft het te maken met de verschillen per 100 gram product en 100 gram eiwitpoeder?

Kan jij hier duidelijkheid over geven?

• #31.634
Ik zal eens wat 1,3 dmaa uit Duitsland halen. Vast een goede combi:D

raar dat uit Duitsland nog besteld kan worden, daar is de wetgeving nog strenger dan hier.

Hoi Rene,

Ik hoop dat je me een antwoord kan geven.
De manier waarom je vragen beantwoord is altijd erg snel en duidelijk, dus vandaar dat ik het jou vraag.
Bij alle labanalyses en uitslagen zie je de aminozuuranalyse staan.
Maar wat mij opvalt is dat met name de uitslag van de BCAA's en Glutamine altijd sterk afwijken met het label op de pot. Misschien dat het anderen ook wel is opgevallen?

Bijvoorbeeld MyProtein zegt volgens hun label dat Impact Whey per 100 gram, 18.1 gram Glutamine bevat terwijl de analyse laat zien dat dit 14.32 gram is.
Op jouw Whey Isolaat staat op het label per 100 gram, 18.1 gram Glutamine en de analyse wijst uit dat het 12.43 gram is.
Ook bevat Whey Delicious per 100 gram, minder BCAA's volgens de analyse dan op het label wordt aangegeven, bijvoorbeeld Leucine.
Dit zie ik bij nagenoeg alle merken, dus niet alleen bij bovenstaande. Dit zijn slechts voorbeelden.
Heeft het te maken met de verschillen per 100 gram product en 100 gram eiwitpoeder?

Kan jij hier duidelijkheid over geven?

Dat klopt inderdaad, waarden op de pot zijn aminozuren per 100gram eiwit (zo declareert iedereen) dus alle aminozuren opgeteld is ongeveer 100. Gemeten waarden van aminozuren is op het product zoals het is. Dus als dat product 80% eiwit bevat zijn alle aminozuren opgeteld 80. Als je de gemeten waarden dan vermenigvuldigd met 1,25 moet je in de buurt komen van de waarde op de pot. Vroeger declareerde we de aminozuren zoals je ze in het product vind, dus niet per 100gram eiwit. Dit is eigenlijk de manier zoals ik vind dat het zou moeten, helaas kregen we zoveel vragen dat mensen dachten dat onze producten slechter waren dan van andere (die wel per 100gram eiwit declareerde), dat we hier maar mee gestopt zijn. Voor elke persoon die hier echt naar vraagt zijn er mogelijk niets vragen maar wel hetzelfde denken.

Bedankt voor je begrip, en nu maar hopen dat PostNL geen steken laat vallen ;)

1: Omdat dat niet hoeft. Er wordt een service aangeboden. Dus daar mag je als klant op rekenen.
2: Omdat ik mijn voeding zo veel mogelijk haal uit echte voeding haal en ik dus niet weet hoe vaak ik supplementie nodig heb in mijn onregelmatige werk. Zodoende ook niet weet of ik eind van de week alles uit eten heb gehaald of een shit load aan supps heb moeten nemen wat resulteert in een snellere bestelling bij XXL.
3: Omdat ik een druk leven heb en ik zodoende niet altijd bestellingen op kan halen.
4: Waar bemoei je je mee

Sorry hoor, bedoelde het niet slecht.

Dat klopt inderdaad, waarden op de pot zijn aminozuren per 100gram eiwit (zo declareert iedereen) dus alle aminozuren opgeteld is ongeveer 100. Gemeten waarden van aminozuren is op het product zoals het is. Dus als dat product 80% eiwit bevat zijn alle aminozuren opgeteld 80. Als je de gemeten waarden dan vermenigvuldigd met 1,25 moet je in de buurt komen van de waarde op de pot.
Vroeger declareerde we de aminozuren zoals je ze in het product vind, dus niet per 100gram eiwit. Dit is eigenlijk de manier zoals ik vind dat het zou moeten, helaas kregen we zoveel vragen dat mensen dachten dat onze producten slechter waren dan van andere (die wel per 100gram eiwit declareerde), dat we hier maar mee gestopt zijn.
Voor elke persoon die hier echt naar vraagt zijn er mogelijk niets vragen maar wel hetzelfde denken.

Dank je voor je antwoord Rene, dat vermoeden had ik al. Top weer!

maar die laatste zin, daar ben je me even kwijt..

• #31.638
Dank je voor je antwoord Rene, dat vermoeden had ik al. Top weer!

maar die laatste zin, daar ben je me even kwijt..

ja daar zat ik aan de telefoon met iemand en tegelijk te typen haha..

aangepast ;)

Dat klopt inderdaad, waarden op de pot zijn aminozuren per 100gram eiwit (zo declareert iedereen) dus alle aminozuren opgeteld is ongeveer 100. Gemeten waarden van aminozuren is op het product zoals het is. Dus als dat product 80% eiwit bevat zijn alle aminozuren opgeteld 80. Als je de gemeten waarden dan vermenigvuldigd met 1,25 moet je in de buurt komen van de waarde op de pot. Vroeger declareerde we de aminozuren zoals je ze in het product vind, dus niet per 100gram eiwit. Dit is eigenlijk de manier zoals ik vind dat het zou moeten, helaas kregen we zoveel vragen dat mensen dachten dat onze producten slechter waren dan van andere (die wel per 100gram eiwit declareerde), dat we hier maar mee gestopt zijn. Voor elke persoon die hier echt naar vraagt zijn er mogelijk 50 die niets vragen maar wel hetzelfde denken.

Bestelling opgehaald, geopend en goedgekeurd! Bedankt xxl. En ook thanks aan inpakker harrie!

Ik had dinsdag 15-09-2015 een bestelling nr:483033 geplaatst, en gepland op zaterdag 19-09-2015, want dan ben ik in huis.
Zie ik post.nl door onze straat rijden rond 11:30, maar geen pakketje. Zie ik op mijn iphone dat mijn pakket al afgeleverd is :(
Ik had aan gegeven, niet bij de buren, en er lag geen briefje in de brievenbus.
Ik heb een mail gestuurd naar XXL Nutrition, en ik moest nog even wachten(misschien staat het bij de buren, of anders maandag)
Ik heb daarna naar post.nl gebeld, en die zei dat mijn pakket nog niet was bezorgd, en ik moest wachten op maandag.(lekker onzeker)

Ik werk van 7 tot 4, dus dat pakket(als dat tevoorschijn komt) dan wordt dat eerst 2 keer aan een vaste deur aangeboden, en moet ik het daarna ophalen, bij de Primera winkel.
K#@&* Z*%I :mad:

Rene ik weet dat jullie hier niets aan kunnen doen, en de fout ligt bij Post.nl, maar ik moest dit ff kwijt.

Terug
Naar boven