MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik hoor het graag, het is onze instap pre workout, werkt niet voor iedereen maar voor de meeste wel.

Begon ongeveer 15 min na inname speldenprikjes in mijn handen te voelen die jeukte als een gek. Tijdens de training merkte ik dat ik na ieder zwaar setje moest hijgen als een paard, moet hierbij wel zeggen dat ik erg gevoelig ben voor stimulanten. Voor de rest niet veel gemerkt qua pomp oid, komt wss doordat ik in de cut zit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.682
Begon ongeveer 15 min na inname speldenprikjes in mijn handen te voelen die jeukte als een gek. Tijdens de training merkte ik dat ik na ieder zwaar setje moest hijgen als een paard, moet hierbij wel zeggen dat ik erg gevoelig ben voor stimulanten. Voor de rest niet veel gemerkt qua pomp oid, komt wss doordat ik in de cut zit.

als je in de cut hebt heb je eigenlijk nooit een goede pomp daar zijn koolhydraten voor nodig.

Rene is er ook wat tegen gewrichtspijn?

• #31.684
Het best wat we hebben is joint support, of dat helpt is niet te voorspellen hangt helemaal van de aandoening af.

Ik heb een vraag over de night protein. Heb deze laatst besteld (chocolade): de smaak vind ik prima, maar de textuur krijg ik precies niet helemaal goed. Immers, er staat als aanwijzing 40g casseine te mengen met 400 à 500ml melk om op die manier een shake te krijgen die snel wegdrinkt. Echter, ik ben eerder fan van pudding/vla (zoals de delicious protein pudding: vind ik héérlijk), dus doe ik 40g casseine met 200ml melk. Toch blijft dit vrij waterig. Is dit 'normaal'? Of moet ik gewoon nog minder melk (100ml dan?) toevoegen om alsnog een "pudding" structuur te krijgen?
Ik zet het na mengen een paar uur in de koelkast vooraleer op te eten, dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik hoor graag ervaringen van anderen! Bedankt alvast!

• #31.686
Ik heb een vraag over de night protein. Heb deze laatst besteld (chocolade): de smaak vind ik prima, maar de textuur krijg ik precies niet helemaal goed. Immers, er staat als aanwijzing 40g casseine te mengen met 400 à 500ml melk om op die manier een shake te krijgen die snel wegdrinkt. Echter, ik ben eerder fan van pudding/vla (zoals de delicious protein pudding: vind ik héérlijk), dus doe ik 40g casseine met 200ml melk. Toch blijft dit vrij waterig. Is dit 'normaal'? Of moet ik gewoon nog minder melk (100ml dan?) toevoegen om alsnog een "pudding" structuur te krijgen?
Ik zet het na mengen een paar uur in de koelkast vooraleer op te eten, dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik hoor graag ervaringen van anderen! Bedankt alvast!

Als je even wacht na het mengen (paar minuten) dan wordt deze ook dikker. Beste experimenteer je zelf even met de dikte. Het wordt overigens nooit zo dik als de pudding maar wel zo dik dat je het niet meer kan drinken. Ik neem het zelf elke avond en eet het altijd met een lepel uit de shaker.

Ik doe dit inderdaad ook altijd. Ik doe er eerst een beetje water bij en dan roeren. Dan eventjes laten staan en dan wordt het vanzelf wat dikker. Als ik het wat te dik vind, doe ik er gewoon weer wat water bij.

Laatst bewerkt:
  • #31.688
De nieuwe weekaanbieding staat weer online!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik wil de megagrow bestellen, kan ik dan me creatine inname (5gr) laten vervallen?
zit hier toch in neem ik aan?

Ik doe dit inderdaad ook altijd. Ik doe er eerst een beetje water bij en dan roeren. Dan eventjes laten staan en dan wordt het vanzelf wat dikker. Als ik het wat te dik vindt, doe ik er gewoon weer wat water bij.

Thanks voor de tip! zal ik ook eens proberen dan!

Als je even wacht na het mengen (paar minuten) dan wordt deze ook dikker. Beste experimenteer je zelf even met de dikte. Het wordt overigens nooit zo dik als de pudding maar wel zo dik dat je het niet meer kan drinken. Ik neem het zelf elke avond en eet het altijd met een lepel uit de shaker.

Thanks ook aan xxl voor de hint! volgende keer eens proberen dan idd

Thanks man
Megagrow ook op rustdagen gewoon? of die vervalt dan?

wat is uberhaupt het nut van megagrow op de rustdagen?

Thanks man
Megagrow ook op rustdagen gewoon? of die vervalt dan?

wat is uberhaupt het nut van megagrow op de rustdagen?
Hij zegt megagrow enkel te nemen na trainingen en niet op rustdagen. Op rustdagen enkel creatine :)

René, bij de melatonine tabs staat nu verwacht. Enig idee wanneer deze in de verkoop gaan?

hele week met de douane in de weer geweest maar volgens FEDEX worden ze morgen nu toch eindelijk geleverd.
Het is te hopen, wil het ook bestellen! En nog een extra potje zink, ik weet niet of er nog ergens liggen bij jullie? Of komen ze snel weer binnen? Deze zijn ondertussen ook al een lange tijd uitverkocht.

• #31.699
Mooie aanbiedingen! Komt de Protein Pudding binnenkort ook weer in de aanbieding? :meal::meal::meal:

Terug
Naar boven