Sylve
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat je geen 3MG mela mocht verkopen?
Wanneer in te nemen en werkt het nou echt goed?
Ik was gewoon nieuwschierig, waarom gebruiken jullie atleten die een dikke spuit erin zetten? Ik zat even op de site te neuzen en vooral in de kleding, het ziet er echt vet uit, maar gaat bij mij echt niet zo vallen... dat is wel jammer
Ik was gewoon nieuwschierig, waarom gebruiken jullie atleten die een dikke spuit erin zetten? Ik zat even op de site te neuzen en vooral in de kleding, het ziet er echt vet uit, maar gaat bij mij echt niet zo vallen... dat is wel jammer
Komt jullie tas ooit weer op voorraad?
[Link niet meer beschikbaar]
Komt jullie tas ooit weer op voorraad?
.. zijn nu naar een andere waar gewoon goede ritsen inzitten.Net een grote bestelling voor mijn doen gedaan:
486678
Voor 200 euro aan supps![]()
He XXL,
Wanneer komen deze producten binnen?

We love protein, protein for errbodyy. Zaterdag weer eens m'n proteins binnen. Protein.
Protein protein.
Leuke die chocopasta en pindakaas, zeker voor wie dat vaak eet kan het handig zijn. Vind ze wel aan de prijs, maar als het handgemaakt is dan is dat begrijpelijk![]()
Rene, hoe vallen die animal shirts? Bijvoorbeeld de classic groene xxl shirt maat XL valt prima bij mij, maar die grijze zit als een tent. Hoe zit het met die gele animal? En waarom hebben jullie geen animal/universal shakers?
Maar die is er nietJa vind het zelf ook vrij prijzig maar het is duur om te maken... Heb even getwijfeld het helemaal niet te doen maar vind het toch leuke producten. Die chocopasta is zo lekker dat het wel praline lijkt wat je op je brood smeert. Bulk powders heeft ook pindakaas met een hoog eiwitpercentage whey nuts en is nog wat hoger in prijs heb ik gezien. In elke pot pindakaas zit al circa 180 gram whey isolaat en ook het maken is redelijk wat werk.
We krijgen binnenkort ook een assortiment droog geroosterde noten van xxl overigens.
Animal valt groot uit, zou dan een L nemen.

We krijgen binnenkort ook een assortiment droog geroosterde noten van xxl overigens.
Erg benieuwd naar assortiment van de noten. Voorlopig nog nergens mijn cashewnoten goedkoper gezien (€19 voor 1600 gram)
Rene, hoe vallen die animal shirts? Bijvoorbeeld de classic groene xxl shirt maat XL valt prima bij mij, maar die grijze zit als een tent. Hoe zit het met die gele animal? En waarom hebben jullie geen animal/universal shakers?

Dan bestel ik xl,Ik heb XL animal shirts en die zit best strak
Dan moet jou dat ook wel passen denk ik tocj