Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

wanneer komt jullie (Eigen merk) pindakaas? Het zou in het weekend gemaakt worden, toch?

Erg benieuwd naar assortiment van de noten. Voorlopig nog nergens mijn cashewnoten goedkoper gezien (€19 voor 1600 gram)

Ik wel, fors goedkoper zelfs (bij de Aldi 300 gram voor 2.79, 1600 gram kost je 14.88). Zijn niet rauw maar geroosterd en ze hebben gezouten en ongezouten versie. De ongezouten is heerlijk, elke dag neem ik 30 gram +-.

Is er een indicatie waneer complex carb gainer (perzik) weer binnen is?

Is de smaak van whey isolaat strawberry onlangs aangepast?

Ik heb vanochtend een nieuwe pot geopend (08-2017). De whey heeft een beetje een nasmaakje in vergelijking met die uit mijn vorige pot (06-2017). Beide potten van 2500 gram zijn overigens met het vernieuwde uiterlijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.767
Is er een indicatie waneer complex carb gainer (perzik) weer binnen is?

ik durft het niet te zeggen moet dat navragen maar verwacht in de loop van deze week.

Is de smaak van whey isolaat strawberry onlangs aangepast?

Ik heb vanochtend een nieuwe pot geopend (08-2017). De whey heeft een beetje een nasmaakje in vergelijking met die uit mijn vorige pot (06-2017). Beide potten van 2500 gram zijn overigens met het vernieuwde uiterlijk.

Is niets veranderd maar de smaak kan per batch wel afwijken, als zowel de whey als de smaak en zoetstof een afwijking hebben ten opzichte van een eerdere batch kan er soms een merkbaar smaakverschil optreden. Dit kan voorkomen.

Toch maar weer Whey Delicious besteld, de Isolaat lag bij mij helaas minder goed op de maag. Afijn, pot is wel op, en de 2500g WD is nog net in de aanbieding :D

Die nieuwe ultra pure fish oil bevalt wel uitstekend, en de hoge dosering betekent minder slikken

Ook een paar keer Blast geprobeerd maar mij net iets te 'ruwe' PWO, hoop dat er snel weer iets komt dat op Roid Rage lijkt.

• #31.772
Toch maar weer Whey Delicious besteld, de Isolaat lag bij mij helaas minder goed op de maag. Afijn, pot is wel op, en de 2500g WD is nog net in de aanbieding :D

Die nieuwe ultra pure fish oil bevalt wel uitstekend, en de hoge dosering betekent minder slikken

Ook een paar keer Blast geprobeerd maar mij net iets te 'ruwe' PWO, hoop dat er snel weer iets komt dat op Roid Rage lijkt.

Die is er> The Force!

zat een L in.

top geregeld dankjewel :)

aha mooi! dat was dan een laatste exemplaar we hebben daar een verzameldoos voor daar hebben ze in gezocht dan voor je ;)

Al bekend wanneer die hazelnoot pasta deze week binnenkomt?

Wanneer verwacht je dat zink weer binnenkomt? :)

Is jullie creatine monohydraat even zuiver, betrouwbaar en effectief als Creapure?

hoop dat je tevreden bent met de spullen, laat me graag iets weten.

Zowel de banaan als de choco bevallen zeer goed , met melk zijn ze iets krachtiger van smaak.
Bij eiwit shakes die ik eerder bij andere shops kocht boerde ik na inname het eea op maar bij deze niet !

Neem dagelijks als aanvulling op me eetschema 1 shake en voor mij is XXL nutrition een blijvertje !

• #31.778
Is jullie creatine monohydraat even zuiver, betrouwbaar en effectief als Creapure?

ik vind de creatine die we gebruiken beter als creapure omdat het veel fijner is (van korrel), beter oplost en dus beter opneemt.

Zowel de banaan als de choco bevallen zeer goed , met melk zijn ze iets krachtiger van smaak.
Bij eiwit shakes die ik eerder bij andere shops kocht boerde ik na inname het eea op maar bij deze niet !

Neem dagelijks als aanvulling op me eetschema 1 shake en voor mij is XXL nutrition een blijvertje !

Kijk goed om te horen! dat van de smaak op boeren is iets waar ik zelf helemaal niet van hou. Dit komt door hoge doseringen zoetstoffen en aroma's, wij gebruiken deze in mindere mate.

Helaas, dan maar zonder zink, is alsnog genoeg over gebleven. Wil het gezicht van de bezorgmevrouw wel zien als ze de doos of dozen uit haar busje tilt.... :D

Ordernummer: 488965
Wat heb je allemaal gehaald? Hoorde in de wandelgangen 460 euro

Terug
Naar boven