Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wanneer komt jullie (Eigen merk) pindakaas? Het zou in het weekend gemaakt worden, toch?
, ik denk dat die donderdag hier is.Erg benieuwd naar assortiment van de noten. Voorlopig nog nergens mijn cashewnoten goedkoper gezien (€19 voor 1600 gram)
protein peanut butter bedoel je, ik denk dat die donderdag hier is.

Is er een indicatie waneer complex carb gainer (perzik) weer binnen is?
Is de smaak van whey isolaat strawberry onlangs aangepast?
Ik heb vanochtend een nieuwe pot geopend (08-2017). De whey heeft een beetje een nasmaakje in vergelijking met die uit mijn vorige pot (06-2017). Beide potten van 2500 gram zijn overigens met het vernieuwde uiterlijk.
protein peanut butter bedoel je, ik denk dat die donderdag hier is.

een pot voordelige, van eigenmerk 100% pindakaas is ook welkom![]()
Dat is niet per ongeluk gegaan wat dat is de enige maat die er nog is en die je kan kiezen. Ik heb bij de opmerkingen wat gezet van je order en hoop dat ze dat zondag zien en dat er nog ergens een maat L ligt.

Toch maar weer Whey Delicious besteld, de Isolaat lag bij mij helaas minder goed op de maag. Afijn, pot is wel op, en de 2500g WD is nog net in de aanbieding
Die nieuwe ultra pure fish oil bevalt wel uitstekend, en de hoge dosering betekent minder slikken
Ook een paar keer Blast geprobeerd maar mij net iets te 'ruwe' PWO, hoop dat er snel weer iets komt dat op Roid Rage lijkt.

Al bekend wanneer die hazelnoot pasta deze week binnenkomt?
hoop dat je tevreden bent met de spullen, laat me graag iets weten.
Is jullie creatine monohydraat even zuiver, betrouwbaar en effectief als Creapure?
Zowel de banaan als de choco bevallen zeer goed , met melk zijn ze iets krachtiger van smaak.
Bij eiwit shakes die ik eerder bij andere shops kocht boerde ik na inname het eea op maar bij deze niet !
Neem dagelijks als aanvulling op me eetschema 1 shake en voor mij is XXL nutrition een blijvertje !
Helaas, dan maar zonder zink, is alsnog genoeg over gebleven. Wil het gezicht van de bezorgmevrouw wel zien als ze de doos of dozen uit haar busje tilt....Morgen of donderdag, potjes zijn klaar.
ik heb helaas geen datum...

Wat heb je allemaal gehaald? Hoorde in de wandelgangen 460 euroHelaas, dan maar zonder zink, is alsnog genoeg over gebleven. Wil het gezicht van de bezorgmevrouw wel zien als ze de doos of dozen uit haar busje tilt....
Ordernummer: 488965