AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Leuke die chocopasta en pindakaas, zeker voor wie dat vaak eet kan het handig zijn. Vind ze wel aan de prijs, maar als het handgemaakt is dan is dat begrijpelijk :)

Idem hier, ben ook wel benieuwd naar deze producten. Wel wat prijzig zoals hierboven aangegeven, maar hoop dat dit een signaal functie is voor de kwaliteit vh product? Tenminste, aangezien callebaut er bij betrokken is, neem ik aan dat dit hėėl erg lekker zal zijn ;) Ik ben benieuwd!

Rene, ik krijg juist jullie melatonine mail, tijdelijk beschikbaar wilt zeggen dat het gedaan is als deze voorraad erdoor is?

Welke tht staat hier op?

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.744
Idem hier, ben ook wel benieuwd naar deze producten. Wel wat prijzig zoals hierboven aangegeven, maar hoop dat dit een signaal functie is voor de kwaliteit vh product? Tenminste, aangezien callebaut er bij betrokken is, neem ik aan dat dit hėėl erg lekker zal zijn ;) Ik ben benieuwd!

is echt superlekker die chocopasta en gemaakt met de beste ingrediënten :)

Rene, ik krijg juist jullie melatonine mail, tijdelijk beschikbaar wilt zeggen dat het gedaan is als deze voorraad erdoor is?

Welke tht staat hier op?

dat weet niemand hoelang het nog mag, de tht is 8-2017

Net een grote bestelling voor mijn doen gedaan:
486678

Voor 200 euro aan supps :)

Vandaag m'n bestelling goed ontvangen. Alleen ik zie een nieuwe shake beker, waarom die oude niet meer, dit type heeft Gorilla Wear ook, en dat vond ik die vorige jullie fijner. Dat dopje enzo raak je makkelijk kwijt.

Laatst bewerkt:
Hoi Rene,

Ik heb even een vraagje. Ik heb net mn potje creatine en beta alanine binnen van jullie huismerk. Maar nou heb ik altijd creapure creatine gehad en de structuur van die creatine is heel anders dan de XXL creatine monohydraat. De creapure was meer zandkorreliger van structuur en die van jullie meer van aardappelzetmeel of waxy maize (zelfde volgens mij). Klopt dit dat dit zo hoort?

• #31.747
Vandaag m'n bestelling goed ontvangen. Alleen ik zie een nieuwe shake beker, waarom die oude niet meer, dit type heeft Gorilla Wear ook, en dat vond ik die vorige jullie fijner. Dat dopje enzo raak je makkelijk kwijt.

Helemaal mee eens maar dit is een noodoplossing, deze heb ik snel in Europa laten maken omdat de bestelling van de shakers uit China een week of 6 vertraging heeft opgelopen. Tijdelijke oplossing dus tot de normale shakers er weer zijn.

Hoi Rene,

Ik heb even een vraagje. Ik heb net mn potje creatine en beta alanine binnen van jullie huismerk. Maar nou heb ik altijd creapure creatine gehad en de structuur van die creatine is heel anders dan de XXL creatine monohydraat. De creapure was meer zandkorreliger van structuur en die van jullie meer van aardappelzetmeel of waxy maize (zelfde volgens mij). Klopt dit dat dit zo hoort?

Ja klopt! onze creatine heeft een hele fijne korrel vergeleken met creapure en lost beter op en neemt ook beter op. Vergelijk het met suiker (creapure) en poedersuiker (onze creatine).

loon was weer binnen dus maar weer even bestelling gedaan :o

zie alleen dat ik bij mijn 3de goedie perongelijk een camo tanktop S heb gedaan.
kan dat een Tshirt maat L, of tank maat L worden? :) S kan ik gelukkig niet meer aan.

order nummer 487270

Helemaal mee eens maar dit is een noodoplossing, deze heb ik snel in Europa laten maken omdat de bestelling van de shakers uit China een week of 6 vertraging heeft opgelopen. Tijdelijke oplossing dus tot de normale shakers er weer zijn.

Ja klopt! onze creatine heeft een hele fijne korrel vergeleken met creapure en lost beter op en neemt ook beter op. Vergelijk het met suiker (creapure) en poedersuiker (onze creatine).

Die schroefdop shaker vind ik juist altijd prettiger.

• #31.750
loon was weer binnen dus maar weer even bestelling gedaan :o

zie alleen dat ik bij mijn 3de goedie perongelijk een camo tanktop S heb gedaan.
kan dat een Tshirt maat L, of tank maat L worden? :) S kan ik gelukkig niet meer aan.

order nummer 487270

Dat is niet per ongeluk gegaan wat dat is de enige maat die er nog is en die je kan kiezen. Ik heb bij de opmerkingen wat gezet van je order en hoop dat ze dat zondag zien en dat er nog ergens een maat L ligt.

Die schroefdop shaker vind ik juist altijd prettiger.

Zo zie je maar ;)

René, zijn mijn supplementen in pilvorm zoals zma gewoon mee te nemen in het vliegtuig? Ik wil al mijn pillen in één potje gaan doen, ik neem natuurlijk niks illegaals mee maar toch, heb geen zin om te moeten bukken in een achterkamertje. Ik moet ook nog wat bestellen, heb ik het dan woensdag in huis?

Snel nog even de melatonine mee besteld.

Visolie is ook op...dus die er ook maar bij!

René, zijn mijn supplementen in pilvorm zoals zma gewoon mee te nemen in het vliegtuig? Ik wil al mijn pillen in één potje gaan doen, ik neem natuurlijk niks illegaals mee maar toch, heb geen zin om te moeten bukken in een achterkamertje. Ik moet ook nog wat bestellen, heb ik het dan woensdag in huis?

Mag alles mee nemen in handbagage, zou het wel in orginele verpakking meenemen, en medicatie bijvoorbeeld met uitdraai van apotheek. Zelf nooit gecontroleerd hoeveel ik ook meenam

• #31.754

Ik heb dat ook altijd gedaan in een pillendoosje en nooit problemen gehad, zou me ook totaal geen zorgen over maken. Heel veel mensen nemen supplementen in tabletten en capsules mee op reis.

Snel nog even de melatonine mee besteld.

Visolie is ook op...dus die er ook maar bij!

:)

Wanneer komt Cookies & Cream weer op voorraad voor de 2.5 kilo pot whey delicious ?

Het loopt weer richting de winter, al een idee of de whey delicious speculaas terugkomt?

• #31.757
Wanneer komt Cookies & Cream weer op voorraad voor de 2.5 kilo pot whey delicious ?

Ik durf het niet te zeggen, ik moet dan navragen bij ons (maandag).

Het loopt weer richting de winter, al een idee of de whey delicious speculaas terugkomt?

Helemaal niet meer aan gedacht!! ik moet even kijken of we dat nog gaan redden met ontwerp nieuw label en dan de levertijd (lang bij deze producent), ga er maandag even achteraan

Rene de perfect whey van 750 gram is in de aanbieding, komt de 4 kilo versie ook in de aanbieding?

Terug
Naar boven