XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.782
Helaas, dan maar zonder zink, is alsnog genoeg over gebleven. Wil het gezicht van de bezorgmevrouw wel zien als ze de doos of dozen uit haar busje tilt.... :D

Ordernummer: 488965

Heb net de orders geprint en zag dat dit pakket 0,5kg te zwaar was, dus het wordt één heel groot pakket of twee grote pakketten ;). De feestjes zijn voorbij dus weer tijd om te gaan knallen in de Gym :D

Hoi rene,

Ik gebruik joint support(3 tabs).
Als je nou in je zware trainingsweken echt last van je pezen begint te krijgen, is het dan raadzaam(heeft het zin..) om de dosis te verhogen? Zo ja, hoeveel?

• #31.784
Hoi rene,

Ik gebruik joint support(3 tabs).
Als je nou in je zware trainingsweken echt last van je pezen begint te krijgen, is het dan raadzaam(heeft het zin..) om de dosis te verhogen? Zo ja, hoeveel?

de aanbevolen dosering is 6 caps per dag (2x 3) een pot is genoeg voor 1 maand - 180 caps

Net te laat voor de Whey Isolate aanbieding (eigen stomme schuld) maar kom maar op met 489493 :-) Ik ben benieuwd hoe The Force is, want ik heb niet helemaal het gewenste effect met Unleashed! (alhoewel ik wel de focus krijg).

• #31.788
Net te laat voor de Whey Isolate aanbieding (eigen stomme schuld) maar kom maar op met 489493 :-) Ik ben benieuwd hoe The Force is, want ik heb niet helemaal het gewenste effect met Unleashed! (alhoewel ik wel de focus krijg).

ik hoor graag wat je er van vind!

René, wanneer komt Blast weer binnen? Ik dacht het vandaag mee te bestellen nav de samples samen met de pindakaas, maar zie dat het uitverkocht is.

Hoi,

Enig idee hoelang het duurt voordat deze weer op voorraad komt? [Link niet meer beschikbaar]

Die eindbaas bidons zijn gaaf!
Wanneer komen die binnen?

• #31.792
René, wanneer komt Blast weer binnen? Ik dacht het vandaag mee te bestellen nav de samples samen met de pindakaas, maar zie dat het uitverkocht is.

die komt volgend week binnen weer.

Hoi,

Enig idee hoelang het duurt voordat deze weer op voorraad komt? [Link niet meer beschikbaar]

dit is onbekend de hele zending ligt al 5 weken bij de Douane....

Die eindbaas bidons zijn gaaf!
Wanneer komen die binnen?

Ja grappig hé! ik verwacht die voor eind november. Komt een hele zeecontainer vol uit China met die bidons ;)

Zwarte 1l shaker ziet er chique uit ;) En wat is het verschil tussen de xxl trainings broek en de jogingsbroek? Behalve de kleur?

Laatst bewerkt:
  • #31.797
Hoeplijk zit m'n bestelling er nog bij :D 489879 Kan je even naar de opmerking kijken?

Levering mislukt vandaag. Dit staat er als uitleg:
Onsuccesvolle leveringspoging
Geen goederen aanvaardt / pick up goederen.

Iemand dit ookal gehad of best dpd contacteren ?

• #31.800
Hoeplijk zit m'n bestelling er nog bij :D 489879 Kan je even naar de opmerking kijken?

ik zie je bericht nu pas, bij dringende zaken altijd ff bellen ;)

Levering mislukt vandaag. Dit staat er als uitleg:
Onsuccesvolle leveringspoging
Geen goederen aanvaardt / pick up goederen.

Iemand dit ookal gehad of best dpd contacteren ?

eee wat een rare status denk het beste even DPD bellen

Terug
Naar boven