- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Wat heb je allemaal gehaald? Hoorde in de wandelgangen 460 euro
460 my god...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heb je allemaal gehaald? Hoorde in de wandelgangen 460 euro
Helaas, dan maar zonder zink, is alsnog genoeg over gebleven. Wil het gezicht van de bezorgmevrouw wel zien als ze de doos of dozen uit haar busje tilt....
Ordernummer: 488965
. De feestjes zijn voorbij dus weer tijd om te gaan knallen in de Gym 
Hoi rene,
Ik gebruik joint support(3 tabs).
Als je nou in je zware trainingsweken echt last van je pezen begint te krijgen, is het dan raadzaam(heeft het zin..) om de dosis te verhogen? Zo ja, hoeveel?
Pff zie t net staan neem dus al die tijd al te weinig haha..de aanbevolen dosering is 6 caps per dag (2x 3) een pot is genoeg voor 1 maand - 180 caps
Pff zie t net staan neem dus al die tijd al te weinig haha..
Boeit het nog of je ze verspreid neemt want neem t liefst alles in 1x gewoon.

Net te laat voor de Whey Isolate aanbieding (eigen stomme schuld) maar kom maar op met 489493 :-) Ik ben benieuwd hoe The Force is, want ik heb niet helemaal het gewenste effect met Unleashed! (alhoewel ik wel de focus krijg).
René, wanneer komt Blast weer binnen? Ik dacht het vandaag mee te bestellen nav de samples samen met de pindakaas, maar zie dat het uitverkocht is.
Hoi,
Enig idee hoelang het duurt voordat deze weer op voorraad komt? [Link niet meer beschikbaar]
Die eindbaas bidons zijn gaaf!
Wanneer komen die binnen?

Ja grappig hé! ik verwacht die voor eind november. Komt een hele zeecontainer vol uit China met die bidons![]()
ook gelijk container, das praat! Hou ik wel van 
Zwarte 1l shaker ziet er chique uitEn wat is het verschil tussen de xxl trainings broek en de jogingsbroek? Behalve de kleur?

Das mooi balen dan, kan je niet even 30 samplezakjes in een emmer gooien dan?![]()

Zwarte 1l shaker ziet er chique uitEn wat is het verschil tussen de xxl trainings broek en de jogingsbroek? Behalve de kleur?
Hoeplijk zit m'n bestelling er nog bij489879 Kan je even naar de opmerking kijken?

Levering mislukt vandaag. Dit staat er als uitleg:
Onsuccesvolle leveringspoging
Geen goederen aanvaardt / pick up goederen.
Iemand dit ookal gehad of best dpd contacteren ?