XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.822
Weet iemand toevallig hoeveel gram van x product je ong. op een boterham smeert? :D

Pindakaas, nutella, jam etc zit inderdaad rond de 15-20 gram.

Ik weeg het dagelijks gewoon af op de XXL keukenweegschaal: pot erop zetten, weegschaaltje aanzetten en dan eruit lepelen. Het gewicht gaat wordt negatief. Kost niet echt veel meer moeite vind ik, maar dan weet je het wel precies en met pindakaas kan het best nog wel een verschil maken qua kcal.

Pindakaas, nutella, jam etc zit inderdaad rond de 15-20 gram.

Ik weeg het dagelijks gewoon af op de XXL keukenweegschaal: pot erop zetten, weegschaaltje aanzetten en dan eruit lepelen. Het gewicht gaat wordt negatief. Kost niet echt veel meer moeite vind ik, maar dan weet je het wel precies en met pindakaas kan het best nog wel een verschil maken qua kcal.
Zoals het hoort! :) Appelstroop gebruik ik ook geregeld, maar dan zit je zomaar op 25-30gr

Is die pindakaas met eiwit wat in te nemen?

40g nutella per servering masterrace.

Ik doe het altijd op jullie pancakes, aanrader :D

@filmpjes is zeker al gezegd, Willem Jonkman is nog van de oude stempel binnen en buitenkant borst enz.

Hee René,
Zelf ervaring met jullie wristwraps tijdens het benchen? Aanrader?

Benieuwd naar de ervaringen van jullie pindakaas, klinkt goed namelijk!

• #31.833
@filmpjes is zeker al gezegd, Willem Jonkman is nog van de oude stempel binnen en buitenkant borst enz.

Ja dat klopt maar ik begrijp wel wat hij bedoelt, het gaat over het door knijpen van de spier zodat je deze maximaal aanspant en alle vezels aanspreekt

Hee René,
Zelf ervaring met jullie wristwraps tijdens het benchen? Aanrader?

Benieuwd naar de ervaringen van jullie pindakaas, klinkt goed namelijk!

Wraps zijn zeer stevig en geven zeker goede steun.

• #31.835
Is er een reden waarom die nieuwe pindakazen vrij duur zijn tov gewone pindakaas? Ik snap dat er gekozen wordt voor andere ingrediënten en toevoeging van Whey, maar het is nu niet zo aantrekkelijk prijs/kwaliteit.

Even Unleash testen :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #31.839
Is er een reden waarom die nieuwe pindakazen vrij duur zijn tov gewone pindakaas? Ik snap dat er gekozen wordt voor andere ingrediënten en toevoeging van Whey, maar het is nu niet zo aantrekkelijk prijs/kwaliteit.

Het is helaas duur om te maken. Dat is omdat het ambachtelijke gemaakt wordt van goede kwaliteit vers gebrande pinda's (en niet in een fabriek), het toevoegen van whey isolaat maakt het direct een stuk duurder en het is arbeidsintensief om alles goed gemengd te krijgen. En vergelijk je de prijs met die van Nuts About whey van bulkpowders (500gram voor 12.49) dan is 600 gram voor 8.95 helemaal niet zo gek.

Even Unleash testen :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:wl:

Hee René, hoe komt het dat jullie de fitness schoenen van Energy1999 zoveel goedkoper kunnen aanbieden? Op de website van van Energy1999 worden ze namelijk aangeboden voor $154, ongeveer €137.

Terug
Naar boven