Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.841
Hee René, hoe komt het dat jullie de fitness schoenen van Energy1999 zoveel goedkoper kunnen aanbieden? Op de website van van Energy1999 worden ze namelijk aangeboden voor $154, ongeveer €137.

Dit is ongeveer onze inkoopprijs waarvoor we ze nu verkopen (weekaanbieding), voor ons is het meer een leuk item waar we niet direct winst op hoeven te maken. Dat is anders als je alleen schoenen verkoopt en daarvan moet leven.

Misschien bekend wanneer de aarbei - banaan smaak terug komt van de Whey Delicious?
Anders probeer ik de Yoghurt Framboos wel een keer, klinkt lekker

Die chocolade caramel eiwit reep uit de goodybag van jullie is wel echt iets te lekker :o

Binnen gekomen, had al een hele tijd niet meer besteld dus zag dat de shakebeker en pot wat anders zijn dan die ik hiervoor had. Zien er strak uit, complimenten!
Framboos yoghurt direct getest en smaakt lekker, alsof je optimel aan het drinken bent maar dan met een klein nasmaakje
Ook de creatine bevalt beter, heb m dit keer opgelost om even te testen. Zonder problemen! :D

• #31.847
Binnen gekomen, had al een hele tijd niet meer besteld dus zag dat de shakebeker en pot wat anders zijn dan die ik hiervoor had. Zien er strak uit, complimenten!
Framboos yoghurt direct getest en smaakt lekker, alsof je optimel aan het drinken bent maar dan met een klein nasmaakje
Ook de creatine bevalt beter, heb m dit keer opgelost om even te testen. Zonder problemen! :D

Goed om te zien dat je tevreden bent! daar doen we het voor, we hebben niet stil gedaan :)

Jammer dat er geen Whey Delicious Pepernoten is, zou wel hit zijn met sinterklaas lijkt me.

Top die is ook heerlijk!

enig idee wanneer joint support weer op voorraad is?

De xxl multivitaminen. Er zit calcium in en zink. Die zink heeft dus eigenlijk weinig zin ivm de opname?

• #31.854
De xxl multivitaminen. Er zit calcium in en zink. Die zink heeft dus eigenlijk weinig zin ivm de opname?

In de meeste mutlivitaminen zitten beide mineralen, het is hier niet zo dat er zoveel calcium inzit dat de zink niet meer wordt opgenomen.

Ik maak een aangepaste tekst als de oude CCG op is (1kg potten nog) dan zal ik de verhoudingen ook vermelden. :thumbs:

''Een goede weight gainer is rijkelijk gevuld met eiwitten. Complex Carb Gainer bevat, whey isolaat, whey concentraat en micellar caseïne. Deze drie eiwitbronnen komen respectievelijk, snel, langzaam en zeer langzaam vrij in het lichaam. Met deze blend van eiwitten ben je verzekerd van een gelijkmatige afgifte van alle essentiële aminozuren.''

Tekst klopt nog steeds niet en geen verhoudingen. Jammer

• #31.857
''Een goede weight gainer is rijkelijk gevuld met eiwitten. Complex Carb Gainer bevat, whey isolaat, whey concentraat en micellar caseïne. Deze drie eiwitbronnen komen respectievelijk, snel, langzaam en zeer langzaam vrij in het lichaam. Met deze blend van eiwitten ben je verzekerd van een gelijkmatige afgifte van alle essentiële aminozuren.''

Tekst klopt nog steeds niet en geen verhoudingen. Jammer

wat is er precies niet goed aan de tekst? heb dit vanmiddag vluchtig aangepast maar heb de verhoudingen vergeten maar deze zijn aangevuld.

De toegevoegde eiwitten in Complex Carb Gainer bestaan uit whey concentraat (40%), micellar caseïne (40%) en whey isolaat (20%).

Hoi XXL!

Gisteren mijn bestelling binnen gekregen (492671). Ik heb daar pam saute en grill(1463 doseringen) besteld en pam original BIG size (1580 doseringen). Ik dacht dat die big size echt groot zou zijn, je betaald ook 17,90 eu ervoor. Ik zie alleen dat de spuitbus net zo groot/klein is als een saute en grill versie van 8,50 eu.

Ik vind het prijsverschil wel erg groot, klopt het wel? Als het klopt, Kan ik de original toevallig ruilen voor een andere spuitbus.

Wanneer komt de intra workout terug? Zit bijna zonder.

Heerlijk als intra workout nutrition.

Terug
Naar boven