AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bestelling weer binnen, klopte van A tot Z, thanks. Fijn weekend alvast!

Is er al nieuws over de speculaas smaak? :cool:!

Btw, heb net gelijk de low carb fitness drink geprobeerd, echt lekker spul! (smaak multivrucht)

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.805
Ja morgen eens verhaal halen.

keep me posted!

Btw, heb net gelijk de low carb fitness drink geprobeerd, echt lekker spul! (smaak multivrucht)

goed om te horen :thumbs: product is eigenlijk gemaakt voor Duitse Gym's zonder een dergelijk product kom je daar niet binnen.

Morgen nemen we de beslissing lijkt me zelf best grappig weer.

Zonder geintjes, ik heb behoorlijk slechte ervaringen met DPD zo onderhand. Zal wellicht alleen bij mijn zwarte piet en simpele harrie zo zijn dat het klote is, maar heb n.a.v. hun geneuzel een paar weken terug een officiële klacht door laten sturen naar hun. Wat een aanfluiting is dat zeg. Komen op de meest bizarre tijden pakketjes brengen terwijl je met indicaties tussen 11.00-13.00 toch iets van een dag-levering zou verwachten (09.00-18.00), als je iets wil laten oppikken bij ze voor retour dan bellen ze eens een keer aan om vervolgens linea recta terug de auto in te lopen en volgens mij zo snel mogelijk weg te rijden, en als je niet thuis bent dan is er ook nog gekloot met de 2e afleverpoging of waar je al dan niet voor zou hebben gekozen. Nee, dan zijn de heren van PostNL die ik altijd heb toch beduidend aangenamer.

• #31.807
Zonder geintjes, ik heb behoorlijk slechte ervaringen met DPD zo onderhand. Zal wellicht alleen bij mijn zwarte piet en simpele harrie zo zijn dat het klote is, maar heb n.a.v. hun geneuzel een paar weken terug een officiële klacht door laten sturen naar hun. Wat een aanfluiting is dat zeg. Komen op de meest bizarre tijden pakketjes brengen terwijl je met indicaties tussen 11.00-13.00 toch iets van een dag-levering zou verwachten (09.00-18.00), als je iets wil laten oppikken bij ze voor retour dan bellen ze eens een keer aan om vervolgens linea recta terug de auto in te lopen en volgens mij zo snel mogelijk weg te rijden, en als je niet thuis bent dan is er ook nog gekloot met de 2e afleverpoging of waar je al dan niet voor zou hebben gekozen. Nee, dan zijn de heren van PostNL die ik altijd heb toch beduidend aangenamer.

Het ligt aan de lokale bezorger als die slecht is dan is heel de organisatie slecht. Zijn ook gebieden waar dit met postnl gebeurt. We gaan hoogstwaarschijnlijk per 1 januari ook voor de België pakketten over naar PostNL.

Het ligt aan de lokale bezorger als die slecht is dan is heel de organisatie slecht. Zijn ook gebieden waar dit met postnl gebeurt. We gaan hoogstwaarschijnlijk per 1 januari ook voor de België pakketten over naar PostNL.

Jammer, ik ben tevreden van DPD hier, de tijdsaanduiding is erg handig. Maar de man van PostNL is ook erg vriendelijk :D

Rene,

Komt de protein pudding sample aardbei - witte chocola deze dagen weer op voorraad?
Wou o.a deze graag een keer proberen

• #31.810

we gaan deze bestellen als een special edition maar alleen in 1kg verpakking, maar is besteld en label wordt gemaakt vandaag.

Rene,

Komt de protein pudding sample aardbei - witte chocola deze dagen weer op voorraad?

Dat durf ik niet te zeggen, leveringen van samples zijn vreemd genoeg nogal onvoorspelbaar (meerdere schakels in dit proces).

Rene,

Ja, dit wilde ik ook al weten. De vanille smaak van protein pudding is trouwens echt super lekker en verslavend!!! :D

Account met 1.1 miljoen likes :thumb:

2rzwfoo.png

Pakket werd nog voor ik kon telefoneren geleverd, eind goed al goed dus

Bestelling top binnen gekomen, ook m'n berichtje was doorgekomen ;) En die pudding, jammer dat ik maar 1 sample heb en het geld op is. Want damn wat is dit lekker

• #31.819
Weet iemand toevallig hoeveel gram van x product je ong. op een boterham smeert? :D

Terug
Naar boven