XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.401
Is er een kans dat Melatonine dual release van swanson ooit terug op stock komt? Slaap er in mijn ogen beter van door dan de gewone Melatonine.

swanson wil geen melatonine leveren naar Nederland, het is hier toegestaan maar in hun systeem staat helaas van niet.

Als ik vandaag bestel, komt mijn bestelling dan morgen nog binnen of pas na het weekend?

Okee, bedankt voor het snelle antwoord
voor de eerste keer toch maar eas proberen

Ik wou het gewoon bij mijn flesje water doen, of is een shaker aangeraden?

Ik ben wel een echte xxl fanboy maar een ding moet ik kwijt en dat is:
Haal dit https://xxlnutrition.com/nl/optimum-nutrition/serious-mass uit de aanbieding. Wat heeft dat met sale te maken?
Een aanbieding is iets wat afgeprijsd is. Dit zit verdomme al zo lang ik jullie site ken (6 maand) in de sale.

Daarnaast is bijna alles wat jullie in de sale hebben al maanden in de sale. Of ik snap niet wat sale is of jullie snappen het niet.
Als ik het niet snap hoor ik het ook graag.:D

Komen er nog aanbiedingen i.v.m. kerst/eind van 2015? Kon me herinneren dat dit de voorgaande jaren wel het geval was toch?

Hoelang blijft night protein geopend goed? Heb er 3 shakes uit maar me coach heeft de night proteïne eruit gehaald.

• #32.411
Ik ben wel een echte xxl fanboy maar een ding moet ik kwijt en dat is:
Haal dit https://xxlnutrition.com/nl/optimum-nutrition/serious-mass uit de aanbieding. Wat heeft dat met sale te maken?
Een aanbieding is iets wat afgeprijsd is. Dit zit verdomme al zo lang ik jullie site ken (6 maand) in de sale.

Daarnaast is bijna alles wat jullie in de sale hebben al maanden in de sale. Of ik snap niet wat sale is of jullie snappen het niet.
Als ik het niet snap hoor ik het ook graag.:D

sale is geen uitverkoop maar producten die in de aanbieding zijn of anders gezegd producten die zo goedkoop zijn dat ze vrijwel tegen inkoopprijs weggaan en mogelijk later weer teruggaan naar de normale prijs ;)

Komen er nog aanbiedingen i.v.m. kerst/eind van 2015? Kon me herinneren dat dit de voorgaande jaren wel het geval was toch?

Geen speciale acties meer dit jaar, we hebben eind vorige maand een kortingsactie gehad.

Hoelang blijft night protein geopend goed? Heb er 3 shakes uit maar me coach heeft de night proteïne eruit gehaald.

Die is eigenlijk net zolang houdbaar als gesloten als deze maar droog staat.

Ah dat is jammer dat er deze kerst geen actie komt, ik zat er ook op te wachten dacht nog ff wat in te slaan :)
Verder erg tevreden over de kwaliteit van julie merk!

• #32.413
Ah dat is jammer dat er deze kerst geen actie komt, ik zat er ook op te wachten dacht nog ff wat in te slaan :)
Verder erg tevreden over de kwaliteit van julie merk!

We moeten niet elk haar hetzelfde gaan doen want dan is de lol er snel af, acties moeten wel een leuke verassing blijven ;) .. goed om te horen dat je tevreden bent over de producten :thumbs:

Geen kortingsactie?? Hmmmm, had er eigenlijk wel een beetje op gerekend. Dat is wel een beetje tegenvaller zo net voor de feestdagen ;).

Mijn speculoos pot is nu bijna op. Ik moet zeggen dat ik hem in het begin wat vond tegenvallen, maar na een tijdje vond ik hem steeds lekkerder. Toen ik weer een keer vanille perfect whey pakte merkte ik toch wel dat ik liever die speculoos heb. Komt deze nog eens terug in het assortiment?

Geen kortingsactie?? Hmmmm, had er eigenlijk wel een beetje op gerekend. Dat is wel een beetje tegenvaller zo net voor de feestdagen ;).
Onzin, je moet voor de grap eens bijhouden hoeveel acties bedrijven als XXL jaarlijks doen, van kortingen tot goodie bags tot winacties en standaard sales.
Ze zijn dat helemaal niet verplicht om te doen maar doen dat voor de klanten, die nu gewoon wat te verwend zijn en dus kortingen verwachten.

Daarbij als een actie is, bestel je toch gelijk meerdere potten, dan heb je lekker voordeel.
Steeds 1 pot bestellen is een dure hobby.

• #32.418

We moeten proberen geen gewoontes te creëren dat mensen gaan zitten wachten op iets standaards, we hebben eind november 3 dagen een 10% actie gehad.

Mijn speculoos pot is nu bijna op. Ik moet zeggen dat ik hem in het begin wat vond tegenvallen, maar na een tijdje vond ik hem steeds lekkerder. Toen ik weer een keer vanille perfect whey pakte merkte ik toch wel dat ik liever die speculoos heb. Komt deze nog eens terug in het assortiment?

Deze komt volgend jaar november weer terug ;)

Daarbij als een actie is, bestel je toch gelijk meerdere potten, dan heb je lekker voordeel.
Steeds 1 pot bestellen is een dure hobby.

Dat is waar maar je moet het geld dan wel kunnen missen dat is natuurlijk ook weer zo.

Heb mijn 18kg wegende doos binnen!

Bij het open maken ontdekte ik alleen dat bij de creatine potten het aluminium van allebei de potten al geopend was.. Neem aan dat dit niet te maken heeft met dat creatine moet kunnen luchten onderweg?

Gisteren een bestelling gedaan, alleen het vreemde is dat ik maar geen bevestiging krijg in mijn mail.

Terug
Naar boven