MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

We moeten proberen geen gewoontes te creëren dat mensen gaan zitten wachten op iets standaards, we hebben eind november 3 dagen een 10% actie gehad.

BS! Mediamarkt organiseert ook jaarlijks de "btw weg ermee" korting, de laatste week van januari. Dat is altijd een groot succes en iedereen kijkt uit naar deze actie.
Jullie zijn gewoon bang dat jullie geld mislopen omdat iedereen wacht op zo'n jaarlijkse kortingsactie. Beter een traditionele kortingsactie, dan doe je echt iets voor je (vaste) klanten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.422
Heb mijn 18kg wegende doos binnen!

Bij het open maken ontdekte ik alleen dat bij de creatine potten het aluminium van allebei de potten al geopend was.. Neem aan dat dit niet te maken heeft met dat creatine moet kunnen luchten onderweg?

Ik denk dat dit gekomen is door zware andere potten die op de creatine gebotst zijn tijdens het transport, alles gaat geseald in de doos. Als je wilt kunnen we ze omwisselen neem dan even contact op met de klantenservice info@xxlnutrition.nl

Gisteren een bestelling gedaan, alleen het vreemde is dat ik maar geen bevestiging krijg in mijn mail.

Dat moet ik even nakijken dan, kan je de bestelling wel terug zien in je account? PM me anders even je postcode en huisnummer dan kijk ik het even na.

BS! Mediamarkt organiseert ook jaarlijks de "btw weg ermee" korting, de laatste week van januari. Dat is altijd een groot succes en iedereen kijkt uit naar deze actie.
Jullie zijn gewoon bang dat jullie geld mislopen omdat iedereen wacht op zo'n jaarlijkse kortingsactie. Beter een traditionele kortingsactie, dan doe je echt iets voor je (vaste) klanten.

Volgens mij houden we vrij regelmatig acties (eind november nog 3 dagen 10% korting), die actie was een groot succes en hebben we juist in november gehouden omdat we merken dat in december de prioriteit bij mensen toch bij iets anders ligt (dure maand met kado's) dan bij bij supplementen. Gelukkig doet niet elk bedrijf het zelfde want dan zou het erg saai worden op deze wereld.

De kortingsactie van vorig jaar in december had te maken met de uitslagen van de whey test door DBB leden ;).

Rene, ja zie hem wel in mijn besteloverzicht staan bij mijn account. Bestelnummer is 527535. Heb je daar ook voldoende aan?

• #32.424
Rene, ja zie hem wel in mijn besteloverzicht staan bij mijn account. Bestelnummer is 527535. Heb je daar ook voldoende aan?

order is gewoon ontvangen maar wel met betaalmethode vooruitbetaling per bank, dat klopt? Je kan deze eventueel via ideal betalen via je account. We zijn met de site overgegaan naar een snellere server maar de mailing van deze server wordt gebounced door ziggo/upc daar moet naar gekeken worden.

order is gewoon ontvangen maar wel met betaalmethode vooruitbetaling per bank, dat klopt? Je kan deze eventueel via ideal betalen via je account. We zijn met de site overgegaan naar een snellere server maar de mailing van deze server wordt gebounced door ziggo/upc daar moet naar gekeken worden.

Ja klopt, vooruitbetaling per bank. Als het goed is hebben jullie het geld maandag binnen, heb het donderdagmiddag overgemaakt. Eventueel kan ik je wel helpen met dat bouce probleem, werk zelf als IT-er, en focus me op mail/cloud :). Kun je mijn trouwens de bounce mailen, dan kan ik hem doorzetten naar Ziggo, dat zij ook ffe kijken wat er aan de hand is?

Laatst bewerkt:
  • #32.426
Ja klopt, vooruitbetaling per bank. Als het goed is hebben jullie het geld maandag binnen, heb het donderdagmiddag overgemaakt. Eventueel kan ik je wel helpen met dat bouce probleem, werk zelf als IT-er, en focus me op mail/cloud :). Kun je mijn trouwens de bounce mailen, dan kan ik hem doorzetten naar Ziggo, dat zij ook ffe kijken wat er aan de hand is?

Bedankt voor je aanbod! ik moet dit even navragen hoe de bounce emails eruit zien bij Ziggo en dan mail ik ze aan je door :)

"Voor 17:30 besteld, morgen in huis"

Op de 23ste besteld en onmiddelijk betaald via Paypal, volgens de tracking pagina is enkel de order doorgegeven aan DPD, ze hebben zelfs nog geen pakket ontvangen? Ondertussen zijn we 5 dagen verder dus en ze hebben het pakket niet eens gekregen van jullie?

De levertijd is altijd een heikel punt geweest bij mijn bestellingen, waarom hiermee adverteren dan?

Order: 527329

Zaterdag had ik om 12 u een redelijke bestelling geplaatst.

Heb wel een bevestiging van bestelling ontvangen en aankoop bevestiging.

We zijn nu al maandag maar ik heb nog steeds geen mail gehad omtrent verzending van mijn pakket?

Hopelijk kan jij me verder helpen rené?

bestelnr: 527825

• #32.429
"Voor 17:30 besteld, morgen in huis"

Op de 23ste besteld en onmiddelijk betaald via Paypal, volgens de tracking pagina is enkel de order doorgegeven aan DPD, ze hebben zelfs nog geen pakket ontvangen? Ondertussen zijn we 5 dagen verder dus en ze hebben het pakket niet eens gekregen van jullie?

De levertijd is altijd een heikel punt geweest bij mijn bestellingen, waarom hiermee adverteren dan?

Order: 527329

Dat is het probleem met de kerstdagen in combinatie met DPD. De dag voor kerst haalt DPD nooit pakketten op omdat ze op kerstavond niet werken. Alle orders van de 23e tot aan vandaag worden morgen uitgeleverd. De verzendtijd die je aangeeft klopt normaal altijd op werkdagen behalve de dag voor kerst en oudjaarsdag. We gaan overigens in de loop van januari met alle buitenlandse zendingen over van DPD naar PostNL en dan komt dit niet meer voor. Ook kan je dan tot later bestellen maar daarover later meer.

Zaterdag had ik om 12 u een redelijke bestelling geplaatst.

Heb wel een bevestiging van bestelling ontvangen en aankoop bevestiging.

We zijn nu al maandag maar ik heb nog steeds geen mail gehad omtrent verzending van mijn pakket?

Hopelijk kan jij me verder helpen rené?

bestelnr: 527825

Dat klopt omdat buitenlandse bestellingen niet verzonden worden in het weekend (DPD heeft geen ophaalmogelijkheid) maar op maandag, dus vandaag. Pakket ontvang je morgen. Als het goed is heb je toch op de laatste pagina een verzendschema gezien? In de loop van januari gaan we over naar PostNL voor België (zie boven) en dan gaan we deze ook op Zondag verzenden net zoals we nu doen met de Nederlandse pakketten.

Dat klopt omdat buitenlandse bestellingen niet verzonden worden in het weekend (DPD heeft geen ophaalmogelijkheid) maar op maandag, dus vandaag. Pakket ontvang je morgen. Als het goed is heb je toch op de laatste pagina een verzendschema gezien? In de loop van januari gaan we over naar PostNL voor België (zie boven) en dan gaan we deze ook op Zondag verzenden net zoals we nu doen met de Nederlandse pakketten.

René,
Alvast bedankt voor de snelle reactie.

Had er waarschijnlijk niet opgelet op de laatste pagina. Het is namelijk mijn eerste bestelling niet en daardoor ga ik waarschijnlijk wat te rap over de bevestigingen.
Een grootte voordeel van DPD ten opzichte van PostNL is dat ik 's ochtends een mail krijg hoe laat ze ongeveer leveren. Deze is altijd handig voor mij...

• #32.431
René,
Alvast bedankt voor de snelle reactie.

Had er waarschijnlijk niet opgelet op de laatste pagina. Het is namelijk mijn eerste bestelling niet en daardoor ga ik waarschijnlijk wat te rap over de bevestigingen.
Een grootte voordeel van DPD ten opzichte van PostNL is dat ik 's ochtends een mail krijg hoe laat ze ongeveer leveren. Deze is altijd handig voor mij...

Ja dat is zeker een voordeel maar PostNL heeft weer andere voordelen zoals levering op zaterdag en dat ze zondag pakketten komen halen die dan maandag worden geleverd. Ook zijn er meer afhaalpunten voor als je niet thuis bent dat je het daar kan afhalen. De ideale verzender bestaat niet maar PostNL wordt de verzender voor al onze pakketten wat ook intern veel voordelen voor ons heeft.

Heey,

Kan je Fat Attack naast The Force gebruiken? Of is dat niet aan te raden?

Alvast bedankt voor je reactie.

• #32.433
Heey,

Kan je Fat Attack naast The Force gebruiken? Of is dat niet aan te raden?

Alvast bedankt voor je reactie.

Dat gaat goed mits je ongeveer 2 uren houdt tussen inname van beide producten anders krijg je in korte tijd veel stimulanten binnen.

Gisterenmiddag een bestelling gedaan bij XXL, een uurtje geleden al bezorgd gekregen. Bedankt voor de snelle service !

Net pakketje bezorgd gekregen waarvoor dank! Steeds op tijd geleverd (dag na bestelling).
Als het goed is mag dit ook eens gezegd worden!

Was niet de eerste keer dat ik besteld heb, maar ook zeker niet de laatste keer! Top service,snelle levering, wat moet men nog meer hebben?

Zo het is weer de dag dat de whey bezorgd word,net alsof Sinterklaas weer op bezoek komt :cool:!!!

• #32.439
Net pakketje bezorgd gekregen waarvoor dank! Steeds op tijd geleverd (dag na bestelling).
Als het goed is mag dit ook eens gezegd worden!

Was niet de eerste keer dat ik besteld heb, maar ook zeker niet de laatste keer! Top service,snelle levering, wat moet men nog meer hebben?

Goed om te horen (lezen ;) ) , we gaan in januari de verzendtijden nog wat verder oprekken. Ik laat zeker hier weten wanneer dat gereed is.

Zo het is weer de dag dat de whey bezorgd word,net alsof Sinterklaas weer op bezoek komt :cool:!!!

top! :thumbs:

Rene, je zou me nog wat sturen? Ik ontvang trouwens niks alleen net van PostNL iets dat ie vandaag bezorgd wordt.

ja klopt over de ziggo mails maar moet van de IT nog de bounce emails krijgen en mensen hebben het druk blijkbaar. Ik mail je zeker nog thx! :thumbs:

René, ik ben van plan na een sarms kuurtje waarvan ik steeds meer berichten tegen kom dat mensen enorm slechte leverwaardes hadden om de organ en liver defender van piana te nemen. Om de minimale onderdrukking die het heeft gehad weg te werken wil ik ook xtreme test gaan gebruiken. Heb jij enig idee of dit gecombineerd kan worden, of zou de liver defender juist de test booster tegenwerken en kan ik ze beter na elkaar gebruiken? Bedankt alvast

Terug
Naar boven