MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #32.441
René, ik ben van plan na een sarms kuurtje waarvan ik steeds meer berichten tegen kom dat mensen enorm slechte leverwaardes hadden om de organ en liver defender van piana te nemen. Om de minimale onderdrukking die het heeft gehad weg te werken wil ik ook xtreme test gaan gebruiken. Heb jij enig idee of dit gecombineerd kan worden, of zou de liver defender juist de test booster tegenwerken en kan ik ze beter na elkaar gebruiken? Bedankt alvast

Hi!

Xtreme test wordt vaak gecombineerd met een leverreiniger tijdens een PCT ik zie daar ook geen tegenwerkingen in met bepaalde stoffen en denk zeker dat dit goed samen gaat. Van SARMS heb ik verder weinig kennis en hoezeer een PCT daar wenselijk/nodig is.

Hi!

Xtreme test wordt vaak gecombineerd met een leverreiniger tijdens een PCT ik zie daar ook geen tegenwerkingen in met bepaalde stoffen en denk zeker dat dit goed samen gaat. Van SARMS heb ik verder weinig kennis en hoezeer een PCT daar wenselijk/nodig is.
Bedankt! Bestelling is gedaan ;). Echte pct was niet nodig zoals ik zelf aanvoel en gelezen heb, maar aangezien de testbooster nu toch in de aanbieding is neem ik hem maar voor de zekerheid :p.

• #32.443
Hoi rene

Ik vroeg me af of jullie ook een winkel hebe of alleen een web winkel?

Ok ik woon in eindhoven dus dat is dicht bij voor mij maar het is dus mogelijk bestelingen af te halen bij jullie magazijn

• #32.447
Ok ik woon in eindhoven dus dat is dicht bij voor mij maar het is dus mogelijk bestelingen af te halen bij jullie magazijn

ja dat kan zeker of als je weet wat je nodig hebt kan je ook langskomen. Ook voor het passen van kleding kan je langskomen.

Hoe ziet de voedingswaarde van jullie neutraal perfect whey eruit?

Ik heb het hier gecontroleerd en een 70 ml maatschep ( wat er in zit) komt op circa 20 gram uit (zal 1 of 2 gram meer zijn, ligt eraan hoe vol je het maatschepje doet).

Als je het poeder in het maatschepje aandrukt is het een ander verhaal. Dan zit je rond de 24 gram.

Even een heeel late reactie omdat ik al een tijdje niet meer op het forum ben geweest. Dan zal het denk wel komen dat ik het een beetje aandruk dat de 50ml maatschep beter voor mij werkt dan de 70ml schep qua afwegen. Ligt er dus gewoon aan hoe je de scheppen gebruikt en ik ben dan toch meer voorstander van de 50ml schep. :P

• #32.454
Even een heeel late reactie omdat ik al een tijdje niet meer op het forum ben geweest. Dan zal het denk wel komen dat ik het een beetje aandruk dat de 50ml maatschep beter voor mij werkt dan de 70ml schep qua afwegen. Ligt er dus gewoon aan hoe je de scheppen gebruikt en ik ben dan toch meer voorstander van de 50ml schep. :P

ik adviseer iedereen om altijd te wegen, scoops kunnen behoorlijk afwijken afhankelijk van hoe je schept uit de pot. Dat zie je maar weer.

Bestelling weer keurig kloppend ontvangen. Thanks!

Sorry als het al gevraagd is, maar heb je ETA wanneer de Perfect Whey Protein weer in stock komen? Men Whey is op en vind het beetje stom om dan een kg van die whey delicious te kopen want dan vind ik de bulk variant weer niet zo lekker :D

• #32.458
Sorry als het al gevraagd is, maar heb je ETA wanneer de Perfect Whey Protein weer in stock komen? Men Whey is op en vind het beetje stom om dan een kg van die whey delicious te kopen want dan vind ik de bulk variant weer niet zo lekker :D

er komen vandaag al een aantal smaken binnen en morgen de rest.

Ik nam altijd xxl carb gainer met blauw etiket maar die hebbenn jullie niet meer
nou heb ik de nieuwe genomen in het zwart

maar die is echt chemisch niet te zuipen mengt niet lekker enzovoort

is er nog aan de oude te komen want die nieuwe gaat de prullenbak in no offence:)

Komt het vaker voor dat je onrustig in bed ligt na xtreme test? Ik neem 1 capsule 3x per dag. Heb de laatste om half 12 op en kan nu om half 2 gewoon niet slapen :o

Terug
Naar boven