Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.221
Dankje, vreemd.
Er zit meer dan 5% tussen, vond ik vrij veel anders had ik wel metee verwacht dat het gewoon zou kloppen

Als ik antwoord heb laat ik het je direct weten, ik heb de specs van de producent net bekeken en die kloppen in elk geval met de verpakking.

Vroeger werden vezels geheel niet meegeteld, omdat ze niet opgenomen worden. Sinds enkele jaren moeten ze als 2kcal tellen, omdat een deel wel wordt opgenomen. Klopt dus netjes hier, 12gr vezels levert je 24kcal winst op de koolhydraten.

Tof overigens dat jullie vaker de 10% aanbieding doen. Ik heb mijn doosje whey delicious, protein pudding en night protein net binnen :)

• #33.223
Vroeger werden vezels geheel niet meegeteld, omdat ze niet opgenomen worden. Sinds enkele jaren moeten ze als 2kcal tellen, omdat een deel wel wordt opgenomen. Klopt dus netjes hier, 12gr vezels levert je 24kcal winst op de koolhydraten.

Tof overigens dat jullie vaker de 10% aanbieding doen. Ik heb mijn doosje whey delicious, protein pudding en night protein net binnen :)

Dan klopt het nog niet zie ik.. wacht even de response van de producent af ;).. We gaan vaker wat acties houden de komende tijd ook op merken en categorieen van producten (site wordt aangepast daarvoor en is bijna klaar).

Ik heb daar zo geen antwoord op eigenlijk. Kan je online er verder iets over terug vinden?

Nee ik had al gekeken, staat alleen iets over kwaliteit testen ofzo. Denk dat de vraag te raar is :D ik weet wel dat je bepaald fruit niet zomaar in kunt vriezen tenzij het op superlage temperatuur is (bv. bosbessen omdat ijskristallen dan de anthocyanins beschadigen). Ik heb ze normaal gesproken in de koelkast staan maar ik zet ze liever in de vriezer. Zou u het misschien eens kunnen navragen?

• #33.225
Nee ik had al gekeken, staat alleen iets over kwaliteit testen ofzo. Denk dat de vraag te raar is :D ik weet wel dat je bepaald fruit niet zomaar in kunt vriezen tenzij het op superlage temperatuur is (bv. bosbessen omdat ijskristallen dan de anthocyanins beschadigen). Ik heb ze normaal gesproken in de koelkast staan maar ik zet ze liever in de vriezer. Zou u het misschien eens kunnen navragen?

Ik denk niet dat de producent dit weet maar ik ga ze wel even mailen.

Aangezien ik morgen jarig ben, dacht ik dat ik ff mezelf & jullie blij ga maken (jullie hebben een nieuwe klant erbij) ;)
Extraatjes altijd welkom :D

bestel nr #607169

nog vele gainzz volle jaren!

• #33.229
Aangezien ik morgen jarig ben, dacht ik dat ik ff mezelf & jullie blij ga maken (jullie hebben een nieuwe klant erbij) ;)
Extraatjes altijd welkom :D

bestel nr #607169

nog vele gainzz volle jaren!

aha goed nieuws! (voor ons beide :) ) en gefeliciteerd alvast!

zit yohimbe in en mag niet niet verkocht worden hier.

Ik heb vorige week de perfect oats bij jullie gekocht, nu viel me iets opmerkelijks op.
Als je op onderstaand plaatje kijkt zie je de per 100 gram de volgende voedingswaarde staan:
Energie: 352Kcal; V: 6,5g; KH 66,5g; E 13,5g.
Snel rekensommetje brengt me voor die macro's op: 9*6,5+4*(66,5+13,5)= 378,5 kcal per 100 gram, terwijl jullie er maar 352 vermelden.
Dit lijkt me wel een erg groot verschil.

603250e4-a2d7-473f-ab1a-a56d47a52c20_zpsegc9hqbq.jpg
Waarschijnlijk omdat vetten niet exact 9kcal zijn, en carbs/eiwitten niet exact 4kcal ;) mss ook nog iets met de vezels, weet niet hoeveel kcal die zijn. Vroeger werd 0 verondersteld dacht ik maar ondertussen is dit niet meer volgens mij.

Weer kleine bestelling gedaan. Zie het morgenvroeg wel verschijnen! :D
607460

• #33.232
Waarschijnlijk omdat vetten niet exact 9kcal zijn, en carbs/eiwitten niet exact 4kcal ;) mss ook nog iets met de vezels, weet niet hoeveel kcal die zijn. Vroeger werd 0 verondersteld dacht ik maar ondertussen is dit niet meer volgens mij.

ik ga er ook vanuit dat het klopt maar wacht nog even op het antwoord :)

Weer kleine bestelling gedaan. Zie het morgenvroeg wel verschijnen! :D
607460

thx!

Wat is de richtdatum van de nieuwe lijn basic shirts?

Klein vraagje, even geleden hadden we het over een studie die aantoonde dat vit c en e rond training een negatief effect had i.v.m de antioxidatieve werking, hoe zit dat met bèta alanine?

• #33.236
waarom word er niet gereageerd op mijn mail die ik verstuurd heb vanuit de website ?

• #33.239
Ik heb geen idee over welke mail je het hebt (hou me "gelukkig" niet bezig met de email ;) Mail wordt beantwoord tot 20.00 en dan zondag weer.

:thumbs:

het gaat ivm met de bestelnummer 607009, bcaa 500 gram zat er niet tussen, enkel de trainingspak en de t-shirt zat erin met de sample en de beker natuurlijk

Terug
Naar boven