Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zag net het mailtje, dat is wel heel erg snel geregeld.
Straks de redweiler testen, ben benieuwd hoe die bevalt, ben door de roid rage potten heen.

ff een vraagje
stond de shakebaker van 700ml van jullie niet onder ''gratis goodies'' ?
ik zie dat ie niet op voorraad is, dus mijn vraag; wanneer is ie weer voorradig en onder welke categorie van gratis goodies valtie onder?
Ik ben namelijk over een paar dagen jarig en ga dus inkopen doen bij jullie (voor t eerst)![]()

Die staan altijd onder goody 1 maar we zitten zonder omdat er een productiefout is opgetreden en alles opnieuw moet worden gemaakt.
Die zijn ook al bij op....![]()
Mss een domme vraag maar is de smaak tropical van jullie bcaa's te vergelijken met de smaak tropical fruit van de pump'up?
Okey, dan probeer ik die evenJa die is redelijk te vergelijken (zelfde aroma) maar smaakt uiteraard wel iets anders omdat BCAA"s van nature wat bitterder zijn.

Beetje rare vraag misschien maar kan ik die potten visoliecapsules in de vriezer zetten of doet dit af aan de kwaliteit ervan? Is het problematisch als ik die bevroren doorslik? Dat helpt namelijk tegen fishburps. Ik weet niet hoe de epa/dha reageert op koude temperaturen.
Enig idee wanneer ze (ongeveer) voorradig zullen zijn?
Helaas gisteren geen gebruik kunnen maken van de Eindbaas code omdat alle walden farms uitverkocht waren![]()
1 liter shakers goat.
Zeker als je een mega ontbijtshake maakt met 6 sheppen havermout.
waar ging dit over?
Importeur heeft geen voorraad helaas...
Ik heb vorige week de perfect oats bij jullie gekocht, nu viel me iets opmerkelijks op.
Als je op onderstaand plaatje kijkt zie je de per 100 gram de volgende voedingswaarde staan:
Energie: 352Kcal; V: 6,5g; KH 66,5g; E 13,5g.
Snel rekensommetje brengt me voor die macro's op: 9*6,5+4*(66,5+13,5)= 378,5 kcal per 100 gram, terwijl jullie er maar 352 vermelden.
Dit lijkt me wel een erg groot verschil.
![]()
Het ging over de shaker die onder goodie 1 viel, wanneer die verwacht zou worden
Volgens mij was die 750ml
Toch klopt dit precies met de specificaties van de producent van de oats en de analyses. Zal even vragen hoe dit precies zit. Weet wel dat het rekensommetje wat je maakt in veel gevallen niet helemaal klopt zeker niet als er ook redelijk vezels in het product zitten