MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Besteld en verzonden BEDANKT!!!

:thumb:Die Perfect Whey aanbieding kwam inderdaad Perfect on time !Meteen bestelling geplaatst!

De site lijkt een beetje problemen te hebben door de drukte, of in ieder geval de stappen in het bestelproces die met betalen te maken hebben.

Nou heb ik een aantal keer moeten refreshen, maar uiteindelijk maar 1 bevestigingsmail gehad (604132). Kan ik er vanuit gaan dat ik morgen niet ineens 3 identieke dozen krijg? :)

Ik probeer ook een bestelling te doen, maar het valt niet mee, laden duurt erg lang.

En gelukt.
Ben benieuwd naar de Redweiler hoe die is, niet heel veel over kunnen vinden hier, wel goede reviews op jullie site dat wel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.191
De site lijkt een beetje problemen te hebben door de drukte, of in ieder geval de stappen in het bestelproces die met betalen te maken hebben.

Nou heb ik een aantal keer moeten refreshen, maar uiteindelijk maar 1 bevestigingsmail gehad (604132). Kan ik er vanuit gaan dat ik morgen niet ineens 3 identieke dozen krijg? :)

Ik probeer ook een bestelling te doen, maar het valt niet mee, laden duurt erg lang.

En gelukt.
Ben benieuwd naar de Redweiler hoe die is, niet heel veel over kunnen vinden hier, wel goede reviews op jullie site dat wel.

Site heeft het heel zwaar momenteel merken we. Daar is nu even niets aan te doen anders moet de site circa 15min offline (extra processoren), dat gaat morgen gebeuren en dan voor de volgende actie moet alles goed gaan.

Bij mij doet 'ie het heulemaal nie :(

Hey,
omwille van de vertragingen op de site heb ik 3 minuten te laat besteld,
kan het alsnog morgen geleverd worden?

MVG

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.195
Hey,
omwille van de vertragingen op de site heb ik 3 minuten te laat besteld,
kan het alsnog morgen geleverd worden?

MVG

Dat gaat helaas niet (systeem sluit af automatisch om 20.02 bij ons) we kunnen daarna nog wel orders forceren maar dan komen er direct heel veel uit vanwege de enorme drukte.

Vraagje, wat is nou het verschil tussen jullie Fine Oats en de Quaker havermout ?

Vandaag weer een vlotte levering, iets te vlot ;), ik mis een potje HMB, ik heb een mail gestuurd via jullie site.

Terug
Naar boven