- Waardering
- 4.382
Top actie, bedankt
Salaris wordt voor de meeste mensen het einde van de maand gestort, kwam voor mij nu top uit![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top actie, bedankt
Salaris wordt voor de meeste mensen het einde van de maand gestort, kwam voor mij nu top uit![]()
Ga je hier even een linkje posten als hij online komt?De wedstrijd komt volgende week op [Link niet meer beschikbaar] te staan, we maken nog even de juiste wensen kenbaar zodat ontwerpers weten welke uitstraling en mogelijkheden we willen.
Ga je hier even een linkje posten als hij online komt?
Die Perfect Whey aanbieding kwam inderdaad Perfect on time !Meteen bestelling geplaatst!

De site lijkt een beetje problemen te hebben door de drukte, of in ieder geval de stappen in het bestelproces die met betalen te maken hebben.
Nou heb ik een aantal keer moeten refreshen, maar uiteindelijk maar 1 bevestigingsmail gehad (604132). Kan ik er vanuit gaan dat ik morgen niet ineens 3 identieke dozen krijg?![]()
Ik probeer ook een bestelling te doen, maar het valt niet mee, laden duurt erg lang.
En gelukt.
Ben benieuwd naar de Redweiler hoe die is, niet heel veel over kunnen vinden hier, wel goede reviews op jullie site dat wel.
Hey,
omwille van de vertragingen op de site heb ik 3 minuten te laat besteld,
kan het alsnog morgen geleverd worden?
MVG
Vraagje, wat is nou het verschil tussen jullie Fine Oats en de Quaker havermout ?
Vandaag weer een vlotte levering, iets te vlot, ik mis een potje HMB, ik heb een mail gestuurd via jullie site.
ik ga het regelen!