- Waardering
- 1.281
Tijd voor een andere importeur zou ik zeggen haha, is serieus al maanden niet op voorraad!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gvd, iemand was me voorvolgens mij nog 1 inderdaad. mail even naar christopher@xxlnutrition.de moet bij hem op het buro staan.

Tijd voor een andere importeur zou ik zeggen haha, is serieus al maanden niet op voorraad!
Hoi XXL,
Vandaag mijn zoveelste bestelling gekregen. Maar er is een fout gebeurd.
Ik had een stringer tanktop besteld en heb een stretch tanktop gekregen (Gorilla Wear).
Bestelnr.: 614091
Bestelling verzameld door Luuk.
zal zorgen dat ze de kledinghoek wat opruimen is een rommeltje daar.Niets ontvangen, ook niet in spam.aahh vervelend
retourmail heb je ontvangen als het goed iszal zorgen dat ze de kledinghoek wat opruimen is een rommeltje daar.
dat is vreemd..ik ga de IT daarnaar laten kijken. stuur het anders terug in een envelop (als post) dan vergoeden de verzendkosten bij binnenkomst.
Ik had de eerste keer ook het retourformulier niet ontvangen dus ik denk dat het idd een technisch probleem is.

zou graag een appel variant zien van de whey perfection![]()
Met een nieuw e-mail of met bv. rene@xxlnutrition? Ik ben geen IT'er dus ik zeg ook maar wat maar het viel me op omdat ik dat probleem ook had. Jullie medewerker die ik gisteren aan de lijn had was ervan overtuigd dat hij het de eerste keer wel gestuurd had, toen stuurde hij het weer terwijl ik hem nog aan de telefoon had en kreeg ik het vrijwel onmiddellijk gewoon in postvak in (ik heb jullie whitelisted dus in spam kan het al niet komen maar ook daar was niets). Misschien is er ergens iets mis waardoor hij het de eerste keer (soms) niet pakt?![]()
whey perfection is van de concurrentzou graag een appel variant zien van de whey perfection![]()

Ja idd, mijn favoriete smaak van hen is Glycine&Sugars.

Beste XXL,
Ik ga over een week beginnen aan een 6weekse cut. Ben nu 1.83, 83 kg bij 10/12% hoop onder de 8% te komen.
Zijn er supplementen die jullie aanraden in een cut? Hoor en lees veel over green tea extract, caffeine en hier en daar een verhaal over een fatburner.
Dus supplementen buiten het normale dieet om whey etc heb ik al.
Als je bepaalde aanraadt, zou je dan namen kunnen noemen van de producten op jullie website? Dan kan ik ze even bekijken.
Groeten.
Beste XXL,
Ik ga over een week beginnen aan een 6weekse cut. Ben nu 1.83, 83 kg bij 10/12% hoop onder de 8% te komen.
Zijn er supplementen die jullie aanraden in een cut? Hoor en lees veel over green tea extract, caffeine en hier en daar een verhaal over een fatburner.
Dus supplementen buiten het normale dieet om whey etc heb ik al.
Als je bepaalde aanraadt, zou je dan namen kunnen noemen van de producten op jullie website? Dan kan ik ze even bekijken.
Groeten.
Ben geen XXL maar een tip van mij: pak iets met 5-HTP erin, dit heeft mij echt enorm geholpen met hongergevoelens (vooral naar koolhydraten). Heb even gezocht naar onderzoeken maar kon niet zo heel veel vinden (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2468734 en http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8697046 zijn het beste) dus even kijken of het voor jou werkt. Let wel op dat bij langdurig gebruik van 5-HTP je tyrosinelevels achteruit kunnen gaan maar je zit met 6 weken ruim onder 'langdurig'.
Yohimbine/ephedrine enzo kun je niet legaal verkrijgen in de benelux maar buiten caffeine en groene thee extract kun je eens synephrine proberen, volgens mij zit dat in 1 of andere pil van een xxlproduct, dat lijkt chemisch gezien op ephedrine en doet ongeveer hetzelfde maar veel zwakker. Als je niet zo opgefokt wilt raken van al die stimulanten kun je l-theanine proberen in combinatie daarmee.
Succes & ik zou ook nog even kijken wat XXL zelf aanraadt

Ik wil graag yoghurt en kwark zo nu en dan weglaten,is er tussendoortje met ongeveer dezelfde voedingswaarde aan te raden die ik kan bestellen? ( mag ook meer vet of carbs zijn)