XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wat is eigenlijk het verschil tussen Blas en Unleash? Want Blast voel ik wel beter.

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.484
Is er een tekort aan amino zuren ofzo? Al mijn vaste intra amino blends zijn uit voorraad overal :(

Wordt slecht geleverd momenteel vanuit veel leveranciers en daar heeft iedereen last van.

Ben ik in de war of had je ze eerst ook met surcarlose? Die zijn er niet meer?

Geen idee..

Wanneer is de Omega-3 weer op voorraad?

Onbekend onze producent heeft een leveringsprobleem hiermee, de ultra pure omega 3 hebben we wel.

Wat is eigenlijk het verschil tussen Blas en Unleash? Want Blast voel ik wel beter.

Over het algemeen wordt unleash sterker bevonden, maar de werking van pre's verschilt van persoon tot persoon dus kan best dat blast bij jou beter werkt. Ingrediënten zijn anders en kan je zelf zien ;)

Komen de andere smaken van de Oh Yeah bars nog terug? [Link niet meer beschikbaar] staat er nog maar 1

• #33.486
Komen de andere smaken van de Oh Yeah bars nog terug? [Link niet meer beschikbaar] staat er nog maar 1

Zelfde probleem weer met de importeur deze heeft geen voorraad. Smaken komen wel weer terug. We werken aan onze eigen Oh Yeah bars overigens, samples zijn goedgekeurd. Producent is alleen heel traag dus verwacht het pas over 2 maanden ongeveer.

Klinkt goed, can't wait.

Hey XXL.

Hebben jullie ook pre-workouts zonder caffeine? Heb gegoogled maar alle oude resultaten zijn niet meer te koop/te vinden op jullie website.

Hebben jullie ook pre-workouts zonder caffeine? Heb gegoogled maar alle oude resultaten zijn niet meer te koop/te vinden op jullie website.

Geen XXL, maar je kunt altijd zelf een pre-workout maken (en die losse poeders kun je ook gewoon bij xxl kopen). Als je niet met te veel potten wilt slepen kun je zoiets nemen: https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/pump-d-up#tab_Description (ik heb deze ook hier staan nu, ik neem 2 doseringen 3x weeks).

ZMA is in de tussentijd weer op voorraad geweest maar weer uitverkocht, onze producent heeft de productie verhuist naar een dochteronderneming en alle capsule producties hebben hierdoor 4 weken vertraging opgelopen.

Swanson ligt al maanden bij de douane en is teruggestuurd naar de USA, nieuwe zending wordt deze week weer naar ons verstuurd.

MultiVit is begin januari besteld en zou allang hier moeten zijn, de producent heeft problemen met 2 ingrediënten en de levering is over 1,5 week (5 maanden geleden besteld).

Dit zijn allemaal zaken die wij helaas niet in eigen hand hebben en alles is ruim voor tijd besteld.
Hey rene, wanneer komt de phosphatidylserine weer beschikbaar op de site?

• #33.494
Hey XXL.

ik zou kijken naar pump'd up dan dat is een pre workout zonder stimulanten.

Geen XXL, maar je kunt altijd zelf een pre-workout maken (en die losse poeders kun je ook gewoon bij xxl kopen). Als je niet met te veel potten wilt slepen kun je zoiets nemen: https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/pump-d-up#tab_Description (ik heb deze ook hier staan nu, ik neem 2 doseringen 3x weeks).

ja precies die!

Hey rene, wanneer komt de phosphatidylserine weer beschikbaar op de site?

Begin volgende week hoop ik, alle Swanson is weer onderweg (nadat alles weken heeft vastgelegen en door de Douane retour VS gestuurd was)>

ben op zoek naar een goede eiwit/carb reep als tussendoortje rond 350 kcal ofz zag zo snel niks op jullie site staan wat hierbij past een suggestie misschien ?

ben op zoek naar een goede eiwit/carb reep als tussendoortje rond 350 kcal ofz zag zo snel niks op jullie site staan wat hierbij past een suggestie misschien ?
Bij mij in de gym verkopen zo oatein bars en die zijn erg populair. Weet niet of XXL die ook verkoopt.

• #33.500

onderstaand mogelijk een suggestie? zijn wel wat zoet vind ik zelf.

Bij mij in de gym verkopen zo oatein bars en die zijn erg populair. Weet niet of XXL die ook verkoopt.

ja de hebben we zeker ook! https://xxlnutrition.com/nl/oatein/oats-protein-flapjack

Terug
Naar boven