nlbramnl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.045
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
René, kun je eentje speciaal voor mij maken? En anders, wanneer is die gold edition of eindbaas bidon er? Sinds ik lange tijd terug semi xxl atleet en supporter ben geworden is zowat de hele gym naar xxl overgestapt. Nu ben ik daar heel trots op. Echter loopt iedereen met dezelfde xxl beker. Ik dronk bijna uit de verkeerde shaker. Ik voel me niet speciaal meerRené, kun je eentje speciaal voor mij maken? En anders, wanneer is die gold edition of eindbaas bidon er?
Niemand wil met zo'n eindbaas bidon lopen, dat is dus perfect voor mij.
Staat standaard op m'n bureau als ik ga werken hoorSinds ik lange tijd terug semi xxl atleet en supporter ben geworden is zowat de hele gym naar xxl overgestapt. Nu ben ik daar heel trots op. Echter loopt iedereen met dezelfde xxl beker. Ik dronk bijna uit de verkeerde shaker. Ik voel me niet speciaal meerRené, kun je eentje speciaal voor mij maken? En anders, wanneer is die gold edition of eindbaas bidon er?

wanneer zijn de energy cakes er weer? bij body en fit zijn ze ook maar bestel liever bij xxl (A)

Sinds ik lange tijd terug semi xxl atleet en supporter ben geworden is zowat de hele gym naar xxl overgestapt. Nu ben ik daar heel trots op. Echter loopt iedereen met dezelfde xxl beker. Ik dronk bijna uit de verkeerde shaker. Ik voel me niet speciaal meerRené, kun je eentje speciaal voor mij maken? En anders, wanneer is die gold edition of eindbaas bidon er?

Gisteren mijn eerste zak perfect Whey vanilla van XXL ontvangen. Ik was nu pas door mijn laatste voorraad van de oplichters uit Friesland heen...
+ Goede smaak, lost goed op. Top!
Meteen een pot pannenkoekenmix mee besteld om te proberen. Smaak is goed, het eind resultaat is wel wat droog. Wel jammer dat Luuk mijn L-carnitine shot verwisselt heeft met amino shot.
Misschien moet je de pannenkoek iets minder lang doorbakken zodat deze iets minder droog wordt. Goed om te horen dat de whey je bevalt 
Pics or it diddn't happen!

Staat standaard op m'n bureau als ik ga werken hoor![]()
heb ook altijd schrik als ik de factuur zie en ik zie dat luuk/tijn/roel/enz. het ingepakt hebben, normaal staan de 2 dames erop (namen vergeten waren een beetje apart), altijd perfect gegaan bij hen (
girlpower).heb ook altijd schrik als ik de factuur zie en ik zie dat luuk/tijn/roel/enz. het ingepakt hebben, normaal staan de 2 dames erop (namen vergeten waren een beetje apart), altijd perfect gegaan bij hen (
girlpower).

Bestelling 636841 is vandaag niet aangekomen bij mij. Het pakket is onderweg met de chauffeur maar de aflevertijd is opgeschoven naar maandag ipv vandaag?! Geen briefje in mijn bus, was sinds 16u niet meer thuis...
Oti & Mona
Ik zie het inderdaad, waarom je pakketje vertraging heeft opgelopen staat er ook bij ons niet bij. Ik ga er vanuit dat het maandag geleverd worden. Wij hebben er niet veel invloed meer op als het ons magazijn verlaten heeft.
Maandag gaat het inderdaad wel geleverd worden maar verbreken zij niet hun contractbelofte?!
Er is geen garantie op 24h levering, dat hebben ze uiteraard in de kleine lettertjes wel dichtgetimmerd.
Slim... Chauffeur stond vandaag aan de deur. Gisteren voetbal gekeken zei hij me... Maar goed, alles aangekomen !
ook mooi eerlijk antwoord van de bezorger.haha zondag bezorging dat is dan wel weer serviceook mooi eerlijk antwoord van de bezorger.

'T is een vaste bezorger dus kan dit wel nog eens door mijn voetbalvingers zien![]()

@XXL Nutrition : ik kreeg zo'n proteinedrink als goodie bij mijn bestelling, maar die zat helemaal vol met klonten? Heb het dus maar weggegooid.... Hebben jullie dit al eerder gehoord?