newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wanneer word de caramel syrup van walden farms weer verwacht?

Delibugs en andere kwekers zijn druk bezig met het kweken van insecten voor menselijke consumptie. Ook zijn zij druk bezig met het efsa voor aanpassing van de wetgeving en vergunningen om stoffen te mogen extraheren(wat nu nog niet mag) zoals eiwitten. Volgens hen zijn insecten in de toekomst belangrijk om de wereld van eiwitten te voorzien, in hoeverre zijn jullie bezig met een alternatieve bron zoals insecten?
Of kijken jullie daar pas na als het zover is?
Delibugs en andere kwekers zijn druk bezig met het kweken van insecten voor menselijke consumptie. Ook zijn zij druk bezig met het efsa voor aanpassing van de wetgeving en vergunningen om stoffen te mogen extraheren(wat nu nog niet mag) zoals eiwitten. Volgens hen zijn insecten in de toekomst belangrijk om de wereld van eiwitten te voorzien, in hoeverre zijn jullie bezig met een alternatieve bron zoals insecten?
Of kijken jullie daar pas na als het zover is?
Ik denk dat je een grap maakt(hoop ik)Niets houd je tegen om naar een dierenspeciaalzaak te gaan en daar meelwormen, krekels en sprinkhanen te kopen ...
Als deze geschikt zijn om aan bvb je luipaardgecko te geven, dan zal jij deze ook wel mogen eten.
Je kunt ze wokken en er zijn ook sites met recepten.
Heb ze zelf al eens geproefd, enkel sprinkhanen zijn een beetje lastig omwille van de grote stekelige poten
Prijs is inderdaad nog belachelijk hoog.Ik kijk daar momenteel totaal niet naar omdat het een vervanging voor vlees moet worden en niet voor geconcentreerde eiwitproducten zoals whey. Daarbij heb ik gezien dat het per kg duurder is als de duurste biefstuk. Dus er is nog een lange we te gaan volgens mij.
Nopez, no joke ...
Heb ooit een 20-tal kleine vogelspinnetjes (Brachypelma smithi) gehad waar ik toen kakkerlakken voor kweekte (Blaberus craniifer) omdat het kweken van krekels veel te hard stonk, en (deze soort) kakkerlakken hebben dit niet.
Vroeger was er ook een speciaalzaak Dierenparadijs te Olen waar je op hun opendeurdag een bordje gewokte meelwormen, krekels, sprinkhanen kon proeven. Denk je echt dat ze daarvoor andere krekels zouden genomen hebben dan degene die ze verkopen om te voeren aan de spinnen/hagedissen?
Als er insecticide op een krekel zou zitten, dan is je spin er ook aan.
Ook als je eens naar een reptielen/insectenbeurs (Houten, Nijmegen, ... ) zou gaan, dan zie je daar wss ook http://www.deinsectenbar.nl/ staan waar je iets kunt eten
Iemand die toevallig weet of er nog een kortingscode / couponcode actief is om in te voeren bij een bestelling bij XXL?

Net pakjesavond, zal vast een verlanglijstje maken...

Net pakjesavond, zal vast een verlanglijstje maken...![]()