MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

In het gedichtje zet ik dan niet a maar b.

shake is maar n aanvulling remember?

Als je kracht doet en daarna nog wat cardio, neem je dan best je post advanced workout ertussen?

wanneer komt

[Link niet meer beschikbaar]

en

weer voorradig ?

Mvg Nick

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.587
wanneer komt

en

weer voorradig ?

Mvg Nick

Energy cake hebben we bij de fabriek besteld en worden nu vers voor ons gemaakt dit duurt helaas nog wel 2 weken. Phenitbut powder ga ik navragen vandaag en kom ik op terug.

• #33.588
Vandaag 10% korting op het gehele assortiment!

Kortingscode: SUMMERPROOF

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoop ik dat bast er vandaag weer opstaan. :)

• #33.591
wanneer komt

en

weer voorradig ?

Mvg Nick

ik zie nog 1 potje phenibut powder staan, bestel anders unleash en zet in de opmerkingen geen unleash maar phenibut powder 100 gram, afgesproken met René.

Super, bedankt voor de coupon! Scheelt toch weer!
Zojuist de bestelling gedaan. Potten van de voormalige boardsponsor waren eindelijk op...... Zal niet meer vreemdgaan! ;-)

Bestelling gedaan!
Kan je er wat extra pre workout/pump booster samples in doen Rene?
bestelnummer: 644677

• #33.594
Super, bedankt voor de coupon! Scheelt toch weer!
Zojuist de bestelling gedaan. Potten van de voormalige boardsponsor waren eindelijk op...... Zal niet meer vreemdgaan! ;-)

:thumbs:

Bestelling gedaan!
Kan je er wat extra pre workout/pump booster samples in doen Rene?
bestelnummer: 644677

Als het in de opmerkingen staat proberen we daar rekening mee te houden, door grote drukte tijdens kortingsactie is dat wel lastiger hieraan te voldoen. Maar als er samples binnen handbereik liggen en er word om gevraagd dan worden die wel toegevoegd.

Bestelling geplaatst!
Bij de goodies heb ik de shaker aangevinkt en aangegeven dat ik liever de shake beker met druk dop ipv de beker met draaidop aangezien ik zag dat jullie twee verschillende hadden. Hopelijk is dit mogelijk!
Bestelnummer: 644699

• #33.597
Bestelling geplaatst!
Bij de goodies heb ik de shaker aangevinkt en aangegeven dat ik liever de shake beker met druk dop ipv de beker met draaidop aangezien ik zag dat jullie twee verschillende hadden. Hopelijk is dit mogelijk!
Bestelnummer: 644699

We maken eerst de bekers met draaidop op nu, dus ik durf dat niet te zeggen.

We maken eerst de bekers met draaidop op nu, dus ik durf dat niet te zeggen.

oeh ik hoef voorlopig nog niet te bestellen maar zoek wel een shaker nog met draaidop (heudige is helaas gescheurd dus moet ik me vinger op de scheur houden maar is niet ideaal loopt er soms nog aan alle kanten langs :( ) en om nou alleen een shaker te bestellen is ook weer zo :P heb je misschien een idee hoelang jullie deze in voorraad houden? denk dat ik volgende maand pas weer hoef te bestellen namelijk.

• #33.600
oeh ik hoef voorlopig nog niet te bestellen maar zoek wel een shaker nog met draaidop (heudige is helaas gescheurd dus moet ik me vinger op de scheur houden maar is niet ideaal loopt er soms nog aan alle kanten langs :( ) en om nou alleen een shaker te bestellen is ook weer zo :P heb je misschien een idee hoelang jullie deze in voorraad houden? denk dat ik volgende maand pas weer hoef te bestellen namelijk.

Ik denk dat deze met draaidop eind volgende week op zijn dan allemaal met klep ;)

Oei jammer die draaidoppen vind ik eigenlijk maar net niks namelijk

Ik ook niet, was een noodgreep dat we deze besteld hebben.

Terug
Naar boven