- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
13:01 kreeg ik een mail met bedankt voor de bestelling en om 13:22 kreeg ik al de mail dat het verstuurd was.
Ze zitten niet stil bij jullie![]()

Jammer, krijg morgen mijn salaris. Geen korting voor mij dan met de code SUMMERPROOF? Waarom maar 1 dag korting?
Altijd goed zo'n actie alleen ik baal ervan dat 1 van mijn favoriete supplementen niet leverbaar is en dus ook niet kan bestellen https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/creashock-pumpLeuk de actie die jullie hebben vandaagAltijd goed zo'n actie alleen ik baal ervan dat 1 van mijn favoriete supplementen niet leverbaar is en dus ook niet kan bestellen https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/creashock-pump
Kan deze niet alvast besteld worden en zodra deze binnen komt opsturen? Erg jammer dat ik nu geen gebruik kan maken van de extra 10% korting.
Ben erg fan van jullie eigen merk t-shirts! Ook de Whey Isolaat is perfect.
... we krijgen veel meer en ook mooiere kleding. Stay tuned!Raar, ik heb rond de middag besteld en een alert gekregen dat het pakketje is 'ingeschreven' maar geen er is niets verzonden...
Hoi René,
Vergeten om de code SUMMERPROOF te gebruiken. Bestelling heb ik net gedaan... Is hier nog wat in te doen? (Mag ook tegoed of iets voor volgende bestelling - die komt toch wel weer )
645965
Thanks

Is het normaal dat jullie beta-alanine een beetje klontert?
dat heb je eigenlijk altijd met beta alanine, als je hier even opdrukt met de scoop wordt het altijd weer poeder en kan je het gewoon scheppen. Het is niet zo dat het keihard wordt. Beta alanine is ook de reden dat veel pre workouts (met hoog beta alanine gehalte) verharden.
Wie zegt dat er niets verzonden is dan?
Neem even contact op met de klantenservice info@xxlnutrition.nl, geef je bestelnummer even door. Dan wordt er iets geregeld![]()
Oh ik dacht altijd dat het door de citrulline-malaat kwam. Ja is verder niet erg vroeg het me gewoon af.