Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

het pakketje is toch verstuurd! alles in orde dus. Normaal krijg ik 2 mails, 1 van dat jullie het pakket hebben aangemeld en 1 dat postaal deze heeft ontvangen...

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.622
Ik las laatst in dit topic dat de Xtreme Test deze week (waarschijnlijk) weer op voorraad zou komen, hoe staat het er daar mee voor? Ik zou het graag direct meebestellen met mijn volgende bestelling :)

Ben trouwens vanwege de aantrekkelijke prijs overgestapt op Perfect Whey Protein en ben daar aangenaam verrast over!

Ben trouwens vanwege de aantrekkelijke prijs overgestapt op Perfect Whey Protein en ben daar aangenaam verrast over!

Ik heb deze ook want de whey delicious komt niet in smaakloos, is idd een prima eiwit voor een prima prijs (+ is een keer getest en kwam zeer goed uit de bus).

• #33.625
Ik las laatst in dit topic dat de Xtreme Test deze week (waarschijnlijk) weer op voorraad zou komen, hoe staat het er daar mee voor? Ik zou het graag direct meebestellen met mijn volgende bestelling :)

Ik hoop ook echt dat die deze week weer komt, ik ga het capsuleren weghalen bij dit bedrijf (we leveren zelf de grondstoffen aan), de productie schuift steeds maar op. Perfect whey is echt top! We gebruiken hiervoor een whey concentraat die vrijkomt bij de mozzarella productie , het eiwitpercentage hiervan ligt 3-4% hoger dan bij andere whey concentraat. We hebben een contract dat we al deze whey krijgen die ze maken, in 85% van de batches kunnen we deze whey gebruiken. Helaas is er niet voldoende productie om er altijd aan te voldoen maar de productie wordt wel opgeschroefd bij de producent.

Ik heb deze ook want de whey delicious komt niet in smaakloos, is idd een prima eiwit voor een prima prijs (+ is een keer getest en kwam zeer goed uit de bus).

Dat kwam door het bovenstaande (check) , declaratie is gemaakt toen op een normale WPC.

René even snelle check; in jullie low carb bars zitten geen polyolen toch?

Rene, ik heb een maandje geleden jullie huismerk sporttas gekocht, alleen nu is de rits al stuk gegaan. Kunnen we daar let's voor regelen, een vervangde tas ofzo of een code ter waarde van de tas?

• #33.629
ik stuur je een pm

Hello, its me I was wondering wanneer de blast weer terug in voorraad kwam.

Noueuh goodbye maar weer.

Alvast bedankt!

Als je die binnenkrijgt,krijg je een mini wijnfabriek in je maag. Wil je niet echt hebben man..

Valt wel mee hoor, heeft zelfs wat voordelen t.o.v. sugars. Het is alleen dat veel protein bars adverteren dat ze weinig tot geen suikers hebben maar dan wel een aantal gram sugar alcohols (OhYeah bars die ik hier heb leggen bv.).

Valt wel mee hoor, heeft zelfs wat voordelen t.o.v. sugars. Het is alleen dat veel protein bars adverteren dat ze weinig tot geen suikers hebben maar dan wel een aantal gram sugar alcohols (OhYeah bars die ik hier heb leggen bv.).

Ik zei maar wat :p

Weet ook niet wat het, maar het heeft dus wel daar mee te maken?

Is unleash de vervanger voor roid rage?

Die vond ik prima werken.

• #33.637
Is unleash de vervanger voor roid rage?

Die vond ik prima werken.

Nee unleash was er al, de vervanger van roid rage was the force maar die mag ook niet meer. We werken nu aan een nieuwe booster die komt over enkele weken. Ik zou je kill it aanraden van rich piana

Hoi,

Ik ben me aan het afvragen wat de verschillen zijn tussen de verschillende soorten creatine die jullie aanbieden, bv: monohydraat, mega grow, creashock powder etc. Ik zoek een creatine in poedervorm en wil deze met name gebruiken om herstel te bevorderen. Zouden jullie me de verschillen duidelijk kunnen maken of kunnen adviseren welke voor dit doel het meest geschikt is?

Thanks!

• #33.639
Hoi,

Ik ben me aan het afvragen wat de verschillen zijn tussen de verschillende soorten creatine die jullie aanbieden, bv: monohydraat, mega grow, creashock powder etc. Ik zoek een creatine in poedervorm en wil deze met name gebruiken om herstel te bevorderen. Zouden jullie me de verschillen duidelijk kunnen maken of kunnen adviseren welke voor dit doel het meest geschikt is?

Thanks!

In het kort gezegd neem je normaal monohydraat ben je bang voor onderhuidsvocht of werkt monohydraat niet goed dan hebben we creashock en daarvan ook een variant met stikstof voor meer pomp en doorbloeding. Megagrow is veel meer dan alleen een creatine en is een echt post workout supplement.

In het kort gezegd neem je normaal monohydraat ben je bang voor onderhuidsvocht of werkt monohydraat niet goed dan hebben we creashock en daarvan ook een variant met stikstof voor meer pomp en doorbloeding. Megagrow is veel meer dan alleen een creatine en is een echt post workout supplement.
Helder, thanks!

Terug
Naar boven