Vincent 1998
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestelling binnen! En met de shake beker die ik wou hebben super xxl!
het pakketje is toch verstuurd! alles in orde dus. Normaal krijg ik 2 mails, 1 van dat jullie het pakket hebben aangemeld en 1 dat postaal deze heeft ontvangen...

Ben trouwens vanwege de aantrekkelijke prijs overgestapt op Perfect Whey Protein en ben daar aangenaam verrast over!
Ik las laatst in dit topic dat de Xtreme Test deze week (waarschijnlijk) weer op voorraad zou komen, hoe staat het er daar mee voor? Ik zou het graag direct meebestellen met mijn volgende bestelling
Ben trouwens vanwege de aantrekkelijke prijs overgestapt op Perfect Whey Protein en ben daar aangenaam verrast over!
Ik heb deze ook want de whey delicious komt niet in smaakloos, is idd een prima eiwit voor een prima prijs (+ is een keer getest en kwam zeer goed uit de bus).
René even snelle check; in jullie low carb bars zitten geen polyolen toch?
vraagje, wat zijn polyonen/alcohol suikers dan?
en wat is er zo negatief aan die dingen?
Als je die binnenkrijgt,krijg je een mini wijnfabriek in je maag. Wil je niet echt hebben man..
Valt wel mee hoor, heeft zelfs wat voordelen t.o.v. sugars. Het is alleen dat veel protein bars adverteren dat ze weinig tot geen suikers hebben maar dan wel een aantal gram sugar alcohols (OhYeah bars die ik hier heb leggen bv.).

Ik zei maar wat
Weet ook niet wat het, maar het heeft dus wel daar mee te maken?
Is unleash de vervanger voor roid rage?
Die vond ik prima werken.
Hoi,
Ik ben me aan het afvragen wat de verschillen zijn tussen de verschillende soorten creatine die jullie aanbieden, bv: monohydraat, mega grow, creashock powder etc. Ik zoek een creatine in poedervorm en wil deze met name gebruiken om herstel te bevorderen. Zouden jullie me de verschillen duidelijk kunnen maken of kunnen adviseren welke voor dit doel het meest geschikt is?
Thanks!
Helder, thanks!In het kort gezegd neem je normaal monohydraat ben je bang voor onderhuidsvocht of werkt monohydraat niet goed dan hebben we creashock en daarvan ook een variant met stikstof voor meer pomp en doorbloeding. Megagrow is veel meer dan alleen een creatine en is een echt post workout supplement.