MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Die korte broeken van jullie... heb je in maat M/L en XL/XXL tips ivm buikomtrek welke maat ik dien te nemen? Idem voor die Gym Short Man.

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.643
Die korte broeken van jullie... heb je in maat M/L en XL/XXL tips ivm buikomtrek welke maat ik dien te nemen? Idem voor die Gym Short Man.

Ik denk dat voor de meeste M/L prima is, de andere korte broekje neem je de maat die ook hebt van korte broekjes met andere merken. Die maat is vergelijkbaar.

Ik denk dat voor de meeste M/L prima is, de andere korte broekje neem je de maat die ook hebt van korte broekjes met andere merken. Die maat is vergelijkbaar.

Mmm... probleem is dat ik net een deel gewicht kwijt ben en ik nu niet weet welke maat ik heb :roflol:

Wanneer is de smaak chocolate & caremel weer op voorraad bij de delicious repen? mvg

Nice dat jullie sponsoring zo bij Glory 31 Amsterdam RAI te zien was

• #33.649
Wanneer is de smaak chocolate & caremel weer op voorraad bij de delicious repen? mvg

Dat gaat helaas nog enkele weken duren, ik moet hier toegeven dat dit onze fout is. We hebben deze te laat besteld :(

Nice dat jullie sponsoring zo bij Glory 31 Amsterdam RAI te zien was

Met Hesdy Gerges bedoel je zeker, wij sponsoren hem al jaren. Ik vond dat hij had moeten winnen echt een hele rare beslissing.

Wanneer zijn de donkere en groene eindbaas bidons en de XXl grips trg op voorraad?

Ik was ff de MCT Olie aan het invoeren bij MFP, geeft hij een verkeerde waarde aan voor: XXL Nutrition MCT olie , 30ml Calorieën 784, vet 94,5 gram

Waarde op het etiket is, 30 ml 225,0 kcal Vet 29,0 gram

Ik schrok me al dood, zoveel vet :D

Passen jullie dit aan in MFP Rene´ ?

• #33.652
Wanneer zijn de donkere en groene eindbaas bidons en de XXl grips trg op voorraad?

groene zijn nieuw en hebben we nog nooit gehad. Ze zijn onderweg samen met de boot uit China en verwacht ze eind augustus.

Ik was ff de MCT Olie aan het invoeren bij MFP, geeft hij een verkeerde waarde aan voor: XXL Nutrition MCT olie , 30ml Calorieën 784, vet 94,5 gram

Waarde op het etiket is, 30 ml 225,0 kcal Vet 29,0 gram

Ik schrok me al dood, zoveel vet :D

Passen jullie dit aan in MFP Rene´ ?

Neem even contact op met de klantenservice info@xxlnutrition.nl, geef je bestelnummer even door. Dan wordt er iets geregeld :)

Hoi Rene,

Contact gehad met klantenservice. Kreeg korting op mijn volgende bestelling ter 'compensatie' maar gezien het best een grote bestelling was en de volgende niet is dit niet in mijn voordeel natuurlijk.. Allah, so be it.

Kwam erachter met uitpakken dat de Beta-alanine niet op voorraad was en wordt nageleverd, enig idee wanneer die weer binnenkomt en wordt verstuurd?

• #33.654
Hoi Rene,

Contact gehad met klantenservice. Kreeg korting op mijn volgende bestelling ter 'compensatie' maar gezien het best een grote bestelling was en de volgende niet is dit niet in mijn voordeel natuurlijk.. Allah, so be it.

Kwam erachter met uitpakken dat de Beta-alanine niet op voorraad was en wordt nageleverd, enig idee wanneer die weer binnenkomt en wordt verstuurd?

Kan volgens mij elk moment weer op voorraad komen.

Kan het zijn dat de Bosvruchten smaak van Whey Delicious iets veranderd is, hij lijkt wel wat lichter?

De nieuwe shirtjes staan nog niet online. Idee wanneer dit gaat gebeuren? En te verkrijgen zijn?

Wat is het verschil tussen de Perfect Whey en de Whey Hydrolisaat? Welke is het meest geschikt om na de training te nemen?

Terug
Naar boven