XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik heb zonet nog een betaling gedaan via iDeal, niets mis. Heb je misschien een lading extensions / plugins geinstalleerd in je browser? Of probeer de volgende keer sowieso even een andere browser, dat wil nog wel eens schelen ;-)

Ik heb zonet nog een betaling gedaan via iDeal, niets mis. Heb je misschien een lading extensions / plugins geinstalleerd in je browser? Of probeer de volgende keer sowieso even een andere browser, dat wil nog wel eens schelen ;-)
Keer erna ging het ook goed. Bij andere sites heb ik eigenlijk ook nooit problemen, alleen bij xxl.

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.684
Ik heb nu al voor de derde keer dat wanneer ik een bestelling plaats het fout gaat zodra ik doorga naar het iDeal betaalscherm. Als ik doorgeschakeld wordt krijg ik een foutmelding. Dan ga ik vervolgens terug en is mijn winkelwagen leeg. Kan ik weer opnieuw beginnen. Echt behoorlijk irritant.

Geen idee hoe dit kan, vreemd is dat het daarna wel goed gaat. ideal loopt bij ons via de betaalprovider ogone, ik denk dat het hier iets mee te maken heeft. Heb je een programma runnen voor beveiligd betalingsverkeer?

Kunnen jullie aan nog meer producten van Dorian Yates Nutrition komen?
Heb enkele keren eea besteld vanuit Engeland (shirts etc) en vond zijn PWO, Noxpump, erg fijn.

Ik heb nu al voor de derde keer dat wanneer ik een bestelling plaats het fout gaat zodra ik doorga naar het iDeal betaalscherm. Als ik doorgeschakeld wordt krijg ik een foutmelding. Dan ga ik vervolgens terug en is mijn winkelwagen leeg. Kan ik weer opnieuw beginnen. Echt behoorlijk irritant.
Heb ik ook een paar keer gehad. Liep vast met het overschakelen naar de ABN app. Heb ik ook soms met andere webshops.

• #33.687
Heb enkele keren eea besteld vanuit Engeland (shirts etc) en vond zijn PWO, Noxpump, erg fijn.

Er is heel weinig vraag naar en volgens mij gaan we ermee stoppen.

Zit nog steeds te wachten op de delicious protein bar :(

• #33.692
Als we het over wachten hebben.. Ik wacht nog altijd op de Test Boosters van XXL. Ongeveer twee weken geleden werd duidelijk dat er een probleem of vertraging was met de levering van de capsules. Zit er inmiddels al wat schot in de zaak?

• #33.694
Als we het over wachten hebben.. Ik wacht nog altijd op de Test Boosters van XXL. Ongeveer twee weken geleden werd duidelijk dat er een probleem of vertraging was met de levering van de capsules. Zit er inmiddels al wat schot in de zaak?

Ik zal morgen weer eens bellen, is om gek van te worden. Ik ga kijken of we ze volgende keer ergens anders kunnen laten maken.

ws omdat daar nog als een van de laatste PWO's wat speciale ingredienten inzaten ;-)

• #33.697
Stond vanmiddag in een nutrition winkel in Kassel. Duitsland, stonden die 2 liter bidons te koop van jullie, wel grappig om daar tegen te komen.
Die eindbazen bidon de vrouwen uitvoering.

https://www.body-attack.de/body-attack-premium-store-kassel.html

aha zeker grappig, ze verkochten dus in de Body Attack winkel de roze bidon met xxl logo? We krijgen binnenkort ook weer donkere en nu ook groene. Die zijn ook steviger als de vorige versies (nieuwe producent).

Heb je een idee wanneer de lijnzaadolie weer op voorraad is?
Groeten.

Ow logo is wel iets anders.

Terug
Naar boven