AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

wel veel overeenkomsten (kleur bv.), maar er zijn meerdere merken die 2.2L bidons verkopen (bulkpowders heeft er ook 1 weet ik toevallig, er zullen er vast nog meer zijn)

De meeste supps shops hebben er nu eentje, alleen xxl was wel de eerste volgens mij.

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.703
Heb je een idee wanneer de lijnzaadolie weer op voorraad is?
Groeten.

Edit> Stonden gewoon in het magazijn heb ze op voorraad laten zetten en zijn weer te bestellen.

nee zijn toch niet van ons.

De meeste supps shops hebben er nu eentje, alleen xxl was wel de eerste volgens mij.

Klopt wij waren zeker de eerste, maar we krijgen binnenkort meer kleuren ;). Ook krijgen we echt hele aparte shakers wat nog niemand heeft, ik zeg er verder niets over anders kunnen anderen hier nu al op inhaken ;)

Laatst bewerkt:
Ben op die groene eindbaasbidon aan t wachten...hoop dat ik daar meer geluk mee heb...me eerste is kapotgesprongen... toen heb ik van xxl een nieuwe gekregen en die is bol gaan staan in de auto toen t laatst een keer warm was :headbang:

Van de week zo'n nieuw zwart XXL shirtje met borst opdruk meebesteld.

L is helaas te groot. Meer pindakaas eten denk ik... :wl:

• #33.706
Ben op die groene eindbaasbidon aan t wachten...hoop dat ik daar meer geluk mee heb...me eerste is kapotgesprongen... toen heb ik van xxl een nieuwe gekregen en die is bol gaan staan in de auto toen t laatst een keer warm was :headbang:

Ze komen einde van deze maand binnen in de haven en een weekje later hier op stock. Zijn van een andere producent en zijn sterker nu.

Van de week zo'n nieuw zwart XXL shirtje met borst opdruk meebesteld.

L is helaas te groot. Meer pindakaas eten denk ik... :wl:

Met onze pindakaas moet dat geen probleem zijn die is superlekker! ;)

Dinsdag een bestelling gedaan vandaag (donderdag) nog niets binnen!?
3 dagen wachten op een pakket dat van nederland komt?
Bij dpd waste altijd 1 dag en bij post nl altijd 2-3 dagen? zeer vervelend!

• #33.710
Moet ik alvast gaan sparen voor de Gold & Diamond inleg shakebekers? :p

haha ja zoiets!

Dinsdag een bestelling gedaan vandaag (donderdag) nog niets binnen!?
3 dagen wachten op een pakket dat van nederland komt?
Bij dpd waste altijd 1 dag en bij post nl altijd 2-3 dagen? zeer vervelend!

Ja zeker vervelend, we zijn aan het kijken wat we gaan doen met de buitenland zendingen. In elk geval komt snel weer beschikbaar dan je kan laten afleveren in een pakketpunt en dat je het kan afhalen.

haha ja zoiets!

Ja zeker vervelend, we zijn aan het kijken wat we gaan doen met de buitenland zendingen. In elk geval komt snel weer beschikbaar dan je kan laten afleveren in een pakketpunt en dat je het kan afhalen.

Tegen alle verwachtingen in toch mijn pakket nog geleverd gekregen... Dacht dat ze maar tot 18u00 leverde ???
Blijkbaar niet, ook nog is bedankt voor de mooie pre workout samples :)

Hee René,
Ik train vaak in jullie shirts omdat ik het fijn vind trainen, maar heb toch puntje feedback. Persoonlijk vind ik de nieuwe shirts net wat to much, heel mn rug staat vol met 'bigger = better'. Tuurlijk begrijp ik het marketingpunt van jullie maar komen er in de toekomst nog shirts met een wat subtieler logo, bijvoorbeeld zoals nu alleen op de borst (wat ik mooi vind staan btw). Heel mn rug vol vind ik net wat to much.

Ben benieuw hoe jij, en andere dbb'ers erover denken.

Mooi om te zien dat er ook werkelijk wat met mijn idee is gedaan, de nieuwe shirts zien er goed uit en zo te zien lopen ze ook goed hier. Zo ook maar eens bestellen!

Kun je die riem van jullie in de wasmachine doen, of op een andere manier schoonmaken. De padding aan de achterkant is een beetje vies aan het worden omdat ik laatste tijd nogal flink gezweet heb in de gym.

• #33.718
Kun je die riem van jullie in de wasmachine doen, of op een andere manier schoonmaken. De padding aan de achterkant is een beetje vies aan het worden omdat ik laatste tijd nogal flink gezweet heb in de gym.

Ik denk niet dat de riem dan heel blijft...

In een kussensloop doen. Knoop erin.
Of weken in een badje met handwas zeep.

Enig idee wanneer Phenibut powder van primaforce weer op voorraad komt?

Terug
Naar boven