AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wanneer wordt de High Volume - Physique Enhancing Science weer verwacht?

Rene, denk dat ik wat pech heb met jullie tas, want nu is het hengsel aan de zijkant afgebroken/losgelaten, dit is nu het tweede defect in een paar maanden tijd.
[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.724
IK verwacht wel binnenkort, is besteld. Het is helaas wel altijd afwachten voor ons of de levering compleet is.

Dit is zeker nog een tas met het woord nutrition alleen met witte outline en niet compleet wit? dit is nog de oude batch, de nieuwe zijn veel sterker en zijn we volgens mij nu aan toe of bijna. Mail ff met de klantenservice dan wordt het geregeld weer

Wanneer wordt de High Volume - Physique Enhancing Science weer verwacht?

Ik durf dat niet te zeggen zo.

Dit is zeker nog een tas met het woord nutrition alleen met witte outline en niet compleet wit? dit is nog de oude batch, de nieuwe zijn veel sterker en zijn we volgens mij nu aan toe of bijna. Mail ff met de klantenservice dan wordt het geregeld weer

Ik durf dat niet te zeggen zo.

Ja die tas is het. Ik ga mailen

Complimenten aan Tijn & Struijk, bestelling prima verpakt en mn opmerking geregeld. Bedankt voor de samples :)

Nieuwe shirts (met mouwen) vallen groot zeg, vind ik persoonlijk erg fijn. Goed afgewerkt ook :thumb:

Complimenten aan Tijn & Struijk, bestelling prima verpakt en mn opmerking geregeld. Bedankt voor de samples :)

Nieuwe shirts (met mouwen) vallen groot zeg, vind ik persoonlijk erg fijn. Goed afgewerkt ook :thumb:

Op de groei gekocht...slimmerik..lol

• #33.730

Het is een wijd model, vandaar ze wat groter zijn/lijken ;)

Wanneer komen de eindbaasbidons weer op voorraad? Kwamen ook speciale versies aan toch?

beste XXL,

heb de all day protein binnen en had hier een vraag over de maatschep. Op de pot staat 2 scoops is 40 gram. Als ik 1 schoop afweeg is dat precies 30 gram dus 2 scoops is 60 gram?

• #33.736
beste XXL,

heb de all day protein binnen en had hier een vraag over de maatschep. Op de pot staat 2 scoops is 40 gram. Als ik 1 schoop afweeg is dat precies 30 gram dus 2 scoops is 60 gram?

Schepjes zijn nooit accuraat, ten allen tijden afwegen

Klopt inderdaad, probleem is dat de volume dichtheid (soortelijke massa) niet constant is van een product en verschilt per batch. We gaan nu we terug naar een 50ml scoop (huidig 70ml scoop). Eigenlijk zou je voordat je de potten gaat vullen steeds opnieuw de scoop grootte moeten bepalen. Zal daar eens een gesprek over aangaan met onze producenten.

Is ook belangrijk dat je een schep neemt uit los poeder dat niet ingeklonken is.

Wanneer komt de Xtreme Test weer?

Vraagje,
Hoe vallen de nieuwe shirts tov de oude?
En de mauwloze?

Nog altijd geen delicious protein bar :(

Terug
Naar boven