AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.885
Is de douane je weer aan het pesten? :p

Wanneer komt de Beta-Solar van Olimp terug?

Laatste tijd is het wel raak ja ;) Olimp heeft zelf geen voorraad we hebben deze al weer een tijdje in bestelling staan.

haha nou dat denk ik niet :)

Ik wil het wel ophalen met DBB knokploeg.

:punch:

zag het ook voorbij komen ja, meteen lekker wegzetten als bodybuilder :cool:

René, wanneer komt die mars protein bars en zma weer binnen? Wil natuurlijk weer wat bestellen ;)

Ook maar eens een paar sample verpakkingen van de pudding besteld. Ben zelf erg benieuwd naar de HDP

• #33.890
Alleen vandaag 10% korting op ons gehele assortiment! De vakantie is weer bijna voorbij dus het is tijd om weer vol gas te gaan trainen.

Kortingscode: VOL GAS

Deze code kan je invullen in de winkelwagen nog voor het afrekenen en is alleen geldig op 24 augustus 2016.

Korting_(24-08-16)_Mailing_NL_2.png

Weet je al wanneer die camo tanktops binnen komen?

En de snickers? Skinnie stevige trek!

• #33.894
Weet je al wanneer die camo tanktops binnen komen?

Ergens volgende week komen deze binnen.

Waar blijft die cappucino smaak! :mad:

:jk:

Maar al een time range bekend daarover?

Ik wil andere labels voor de pudding, dus nu met de nieuwe smaak kunnen we niet zomaar een smaak toevoegen maar moeten alle labels opnieuw. Het is erg druk met artwork dus daar schuift het steeds op.

En de snickers? Skinnie stevige trek!

Ik hoop vandaag skinnie!

Ik wil andere labels voor de pudding, dus nu met de nieuwe smaak kunnen we niet zomaar een smaak toevoegen maar moeten alle labels opnieuw. Het is erg druk met artwork dus daar schuift het steeds op.

Ik heb ook al eens een tiramisu smaak & creme brulee getest. Die waren ook best wel lekker :)

René,

Is het mogelijk om de schoenen (Energy1999 en Stingray) om te ruilen als de maat niet past?

Juist op tijd met je kortingsactie! Net besteld om er na de vakantie terug in te vliegen.

Nog steeds aanwezig op Fibo2017?

Animal/Universal zijn dit jaar terug aanwezig na een aantal jaren afwezigheid.

Terug
Naar boven