Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.901
Juist op tijd met je kortingsactie! Net besteld om er na de vakantie terug in te vliegen.

Nog steeds aanwezig op Fibo2017?

Animal/Universal zijn dit jaar terug aanwezig na een aantal jaren afwezigheid.

mooi!

Ja we hebben een plaats van 130m2 in hal 10.2 ;)

wat zijn zowat de houdbaarheidsdatums van de Perfect Whey Protein? smaken cookies & cream, vanille en aardbei.
dan kan ik eens bekijken om een voorraadje aan te kopen.

Wat is het verschil tussen BCAA en EAS?

• #33.905
Wat is het verschil tussen BCAA en EAS?

BCAA poeder bevat alleen valine, leucine en iso-leucine. EAS bevat ook de andere essentiele aminozuren en citrulline malaat. Is meer geschikt om te nemen tijdens het opbouwen van spieren en BCAA meer geschikt tijdens een vetverlagend dieet.

Ik zie dat jullie eigen merk "beef protein" gaan verkopen. Wat is de bron van dit eiwit? Gezien de gebruikelijke bronnen vaak een inferieur amino-profiel hebben en er daarom losse aminozuren worden toegevoegd.

• #33.907
Ik zie dat jullie eigen merk "beef protein" gaan verkopen. Wat is de bron van dit eiwit? Gezien de gebruikelijke bronnen vaak een inferieur amino-profiel hebben en er daarom losse aminozuren worden toegevoegd.

Er worden geen losse aminozuren toegevoegd. We hebben een beef protein gekocht waarbij er geen botten, pezen etc meevermalen zitten in de bron van de proteine. Bij de meeste is dat wel het geval. Dit komt dus uit vlees.

Er worden geen losse aminozuren toegevoegd. We hebben een beef protein gekocht waarbij er geen botten, pezen etc meevermalen zitten in de bron van de proteine. Bij de meeste is dat wel het geval. Dit komt dus uit vlees.
Nice hier was ik op aan het wachten.. lactose intolerant is een b*ch :P hoop dat je ook andere smaken gaat hebben dan chocolade en vanille zoals de meeste beef proteins :)

• #33.910
Komt deze preworkout bij jullie nog terug in voorraad:

xxl-nutrition-roid-rage-pre-workout.jpg

Wanneer komt de melatonine 3mg weer op voorraad?

Aangezien ik momenteel in het ziekenhuis lig met allerlei longproblemen had ik een doosje low carb protein bars besteld.
Echter zijn ze helemaal gesmolten waardoor ik ze niet meer heel uit de verpakking krijg. Heel zonde want ik lig hier ook nog wel een week vrees ik.

Kun jij iets voor me betekenen?

• #33.915
Wanneer komt de melatonine 3mg weer op voorraad?

Durf het niet te zeggen we zijn afhankelijk van de douane.

Aangezien ik momenteel in het ziekenhuis lig met allerlei longproblemen had ik een doosje low carb protein bars besteld.
Echter zijn ze helemaal gesmolten waardoor ik ze niet meer heel uit de verpakking krijg. Heel zonde want ik lig hier ook nog wel een week vrees ik.

Kun jij iets voor me betekenen?

O dat is vervelend, beterschap. Kan je ze daar kort in de koeling leggen? dan is het kleverige direct weg en kan je ze makkelijk uit de verpakking halen. De noga structuur van de repen wordt snel zacht. Ik ga eens kijken met de producent wat we hieraan kunnen doen.

Dan haal ik hem ergens anders, sorry Rene :'(

• #33.917
Dan haal ik hem ergens anders, sorry Rene :'(

ja heel begrijpelijk. De douane doet wat vervelend de laatste tijd. Er liggen meerdere zendingen vast (sommige al 3 maanden) en er is niets wat we kunnen doen. Alleen wachten :(

Terug
Naar boven