MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Veel gevraagde vraag wss maar ik kom niet wijs uit welk whey poeder ik moet kopen voor in de cut ben pas begonnen weet zeker dat ik 1 van jullie wil kopen aangezien alle positieve reacties maar heb echt geen idee heb al heel wat opzoek werk bericht rond dit maar kom er gewoon noet uit.. Of is alle gewoon goed en is het alleen de smaak?

Wil je hoge eiwit percentage. Of vind je smaak belangrijker?
Ben je gevoelig voor acne of darmklachten? Dat kan ook een verschil in keuze zijn.

Veel gevraagde vraag wss maar ik kom niet wijs uit welk whey poeder ik moet kopen voor in de cut ben pas begonnen weet zeker dat ik 1 van jullie wil kopen aangezien alle positieve reacties maar heb echt geen idee heb al heel wat opzoek werk bericht rond dit maar kom er gewoon noet uit.. Of is alle gewoon goed en is het alleen de smaak?

rene heeft hier een mooi linkje voor maar de tl;dr is:

perfect whey protein: 'budget'-whey (whey concentraat), dit is kwalitatief even goed als de whey delicious maar levert in op smaak

whey delicious: hetzelfde als de perfect whey alleen worden hier duurdere ingredienten (bv. smaakaroma's) gebruikt om de smaak extreem goed te maken

whey isolaat: is 'schoner' dan whey concentraat, zit véél minder vet en koolhydraten in, handig als je lactose-intolerant bent of overige maagproblemen hebt (zit nog wel een klein beetje lactose in)

micellar casein: extreem goede eiwitbron, mijn favoriet ook - vult erg goed (wordt wat dikker) en komt altijd erg goed uit onderzoeken naar boven wanneer vergeleken met whey isolaat, aminospike komt wel veel later daarom is het niet zo populair (mensen slammen vaak graag een shake achterover vlak na een workout waarbij je beter isolaat kunt gebruiken)

whey hydrolisaat: ik heb niet voldoende bewijs gezien voor de superioriteit t.o.v. whey isolaat/concentraat dus ik doe hier geen verdere uitspraak over

Laatst bewerkt:
Dan zou ik de isolaat pakken, veel mensen die hier last van krijgen bij de normale whey, en bij de isolaat praktisch geen last van hebben dan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.926
Kijk als ik er even niet ben wordt het vanzelf opgelost :thumbs: isolaat of hydrolisaat is dan de beste keuze!

rene heeft hier een mooi linkje voor maar de tl;dr is:

perfect whey protein: 'budget'-whey (whey concentraat), dit is kwalitatief even goed als de whey delicious maar levert in op smaak

whey delicious: hetzelfde als de perfect whey alleen worden hier duurdere ingredienten (bv. smaakaroma's) gebruikt om de smaak extreem goed te maken

whey isolaat: is 'schoner' dan whey concentraat, zit véél minder vet en koolhydraten in, handig als je lactose-intolerant bent of overige maagproblemen hebt (zit nog wel een klein beetje lactose in)

micellar casein: extreem goede eiwitbron, mijn favoriet ook - vult erg goed (wordt wat dikker) en komt altijd erg goed uit onderzoeken naar boven wanneer vergeleken met whey isolaat, aminospike komt wel veel later daarom is het niet zo populair (mensen slammen vaak graag een shake achterover vlak na een workout waarbij je beter isolaat kunt gebruiken)

whey hydrolisaat: ik heb niet voldoende bewijs gezien voor de superieuriteit t.o.v. whey isolaat/concentraat dus ik doe hier geen verdere uitspraak over

Ik heb de all day protein :)

Welke maat moet ik hebben voor de nieuwe camo tanktops? Ben 1,75 70kg 12℅ ongeveer.

Eenmalig whey besteld bij MP, erg chemisch en de oats van jullie gaan totaal niet samen helaas.
Dus maar weer bestelling gedaan :D 685968

Ik zie dat de vitamine D3 5000iu van Swanson uit de handel is gehaald. Enige kans dat deze nog terugkomt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.935
Terug
Naar boven